تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

RBA نرخ بهره خود را بدون تغییر حفظ کرد

سه شنبه, ۳ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۶:۰۸ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال
3 اکتبر 2017
افزایش در بازارهای دارایی و سهام جهانی در نخستین روز از سه ماهه چهارم
رالی دلار پس از عدد قوی تر از انتظار ISM ایالات متحده
بانک مرکزی استرالیا طبق انتظار در وضعیت انتظار باقی می ماند


تمایلات ریسک پذیری سه ماهه چهارم کاری را مثبت باز کرد و دیروز بازارهای دارایی و سهام جهانی در قیمتی بالاتر بسته شدند. دارایی ها و سهام ایالات متحده سقف های جدیدی را تشکیل دادند و دلار پس از یک عدد ISM قدرتمند رالی کرد.
اوراق قرضه و دارایی های و سهام اسپانیا پیرو همه پرسی غیررسمی ایالت کاتالونیا در روز یک شنبه عملکرد خوبی نداشت. دولت محلی کاتالونیا امروز دعوت به یک تظاهرات عمومی کرد.
شاخص تولید ISM ایالات متحده ماه سپتامبر در سقف ده ساله خود برابر با 60.8 منتشر شد (انتظارات برای 58.1) که اشاره به ادامه تمایلات قدرتمند و فعالیت در بخش تولید ایالات متحده می باشد.
EURUSD صبح امروز پس از آنکه لحن تقاضا روی دلار در طول شب ادامه یافت کف های قبلی خود در 1.1717 را به سمت پایین شکست. حمایت کوتاه مدت اکنون در 1.1665 قرار دارد.
پوند دیروز پس از آنکه شاخص PMI تولید کمتر از انتظار ظاهر شد (55.9 در برابر 56.2) با لحن عرضه معامله شد. GBPUSD اکنون حمایتی در 1.3230 دارد بهمراه مقاومتی در 1.3300.
کنفرانس حزب محافظه کار بریتانیا هنوز در جریان است که ممکن است باعث نوسان کوتاه مدت در پوند گردد. انتظار می رود نخست وزیر مِی سخنرانی خود را با اشاره به نکات کلیدی فردا ساعت 12:30 بانجام برساند.
همانطور که انتظار می رفت، امروز صبح RBA نرخ بهره خود را بدون تغییر در 1.50% حفظ کرد و از آنجاییکه اقتصاد این کشور در مسیر احیای تدریجی قرار دارد تغییر چشمگیری در بیانیه وجود نداشت.
AUDUSD حدود 0.3% ریزش کرد و بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد این بانک صبور بوده و پیش از تغییر سیاست پولی منتظر نشانه هایی از یک احیای وسیع دوباره بماند.
این ماه شاهد آغاز عادی سازی ترازنامه Fed خواهد بود که باعث یک کاهش در ذخایر مازاد به میزان 1800 میلیارد دلار طی سه سال خواهد شد. بمنظور اینکه به بازارها زمان کافی برای تطبیق یافتن با شرایط جدید بازار داده شود کاهش QE کمتر از افزایش خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی