تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نفت برنت ۴.۵%ارزان‌تر معامله شد

جمعه, ۲۴ می ۲۰۱۹، ۰۲:۱۹ ب.ظ

☸تحلیل فاندامنتال بازار فارکس: 

جمعه 24 می 2019
 
⚡️ نرخ پوند بریتانیا-دلار آمریکا به کمترین مقدار چهار ماه گذشته به علت نااطمینانی‌ها درباره برگزیت و رهبری بریتانیا رسید 
⚡️ به علت ریسک‌های موجود درباره جنگ تجاری چین و آمریکا، بیشتر سرمایه‌داران سهام‌های خود را فروختند 
⚡️ نفت برنت ۴.۵ درصد به دلیل افزایش میزان ذخیره‌ نفت آمریکا از سال ۲۰۱۷، ارزان‌تر معامله شد 

🖌🖌🖌🖌🖌 
  
💥جفت پوند بریتانیا-دلار آمریکا دیروز به کمترین مقدار در چهارماه گذشته به 1.2606 رسید (بلومبرگ). این کاهش در ادامه عدم‌قطعیت‌های موجود در مورد برگزیت و افزایش فشار بر ترزا می برای استعفا از مقام خود رخ داد. گزارش شده است که ترزا می پنج‌شنبه بعد از ظهر درحال بازنویسی توافقنامه برگزیت بود. او تلاش می‌کرد اجماع کامل علیه خود را در کابینه خود متوقف کند.  
💥با این حال گزارش‌های نشان می‌دهد که ترزا می امروز صبح مشاورین خود را درباره برنامه استعفا خود آگاه خواهد کرد. او احتمالاً در هفته منتهی به ۱۰ ژوئن کناره‌گیری کند (بلومبرگ). نخست‌وزیر می قرار است با گراهام بردی رئیس کمیته 1922 حزب محافظه‌کار دیدار داشته باشد. 
 
💥در راستای وجود نگرانی‌ها درباره تأثیرات جنگ تجاری چین و آمریکا، سرمایه‌داران در سطح جهان سهام‌های خود را فروختند. سهام‌های شرکت‌های فناوری، همراه با بورس نسدق که دیروز 1.58 درصد سقوط کرد، پایین آمدند. همچنین نرخ ده ساله دریافتی خرانه‌داری آمریکا (10 years US treasury yields) دیروز به کمترین مقدار خود از سال ۲۰۱۷ رسید. 
 
💥در بازار ارز شاخص نقطه‌ای دلار بلومبرگ مقدار جدیدی از YTD بالا را دیروز قبل از سقوط 0.5 درصدی، در بعد از ظهر و طول شب، ثبت کرد. 
در بازار نفت، نفت برنت با قیمت 4.5 درصد پایین‌تر معامله شد. این کاهش در ادامه افزایش 4.6 میلیون بشکه‌ای ذخیره نفت آمریکا و همچنین ریسک‌های جنگ تجاری چین و آمریکا رخ داد. با این همه بخشی از این سقوط در طول شب جبران شد و نفت برنت در حال حاضر با قیمت 68.50 دلار در هر بشکه معامله می‌شود. 
 
💥در داده‌های منتشر شده شاخص مدیران خرید منطقه یورو در ماه می کمتر از حد انتظار بود و فقط به صورت حاشیه‌ای افزایش داشت. نظرسنجی‌های مؤسسه IFO آلمان این کاهش را در ماه می نیز پیش‌بینی کرده‌ بودند که به یکی از کمترین مقادیر در چند سال گذشته رسید. باا توجه شاخص مدیران خرید ماه می و نظرسنجی‌های IFO به نظر می‌رسد که تمایل به تولید کاهش یافته است (مؤسسه بارکلی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹/۰۵/۲۴

نظرات  (۱)

۲۷ می ۱۹ ، ۱۱:۳۴ وحید محمدی
سلام 
وب جالبی دارید. بدبختانه  من وقت کافی ندارم پای پستها کامنت بگذارم چون سرم شلوغه  و باید وب خودم  رو  سروسامان  بدم که متاسفانه  وقت زیادی از من می گیره .  اما  درعوض پای  تمام پستهاتون  لایک  می زنم .  موفق باشید. 
پاسخ:
درود
ممنونم از لطف و محبت تون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی