تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

التهاب نبرد های تجاری چین و آمریکا

يكشنبه, ۹ ژوئن ۲۰۱۹، ۱۱:۵۳ ق.ظ

🌀چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 10-14 ژوئن،2019


التهاب نبرد های تجاری، تمرکز روی داده مصرف کننده آمریکا


بازارها همچنان روی نبردهای تجاری ترامپ مانور می دهند درحالیکه یورو/دلارآمریکا میزان بسیار بالای نوسان را همراه با ترکیب قدرتمندی از تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا درمورد افزایش نرخ و دستمزدهای غیرکشاورزی دریافت کرد. خرده فروشی های آمریکا، اطمینان مصرف کننده و تورم موارد مهم در هفته دوم ماه ژوئن هستند. در ادامه موارد برجسته هفته بعد را می آوریم.
چین و آمریکا بیانیه خود را علیه یکدیگر تشدید کردند- ضمن تقبیح ناکامی در گفت و گوهای تجاری از سوی طرفین و محدودیت فعالیت شرکت های هردو طرف و تهدید بر تحریم های بیشتر. این فضا روی بازارها فشار وارد کرد و باعث نگرانی های بیشتر درمورد رکود جهانی اقتصاد شد. احتمالات کاهش نرخ از سوی فدرال رزرو افزایش یافته است.


دوشنبه 10 ژوئن 2019

🔸GDP انگلیس: دوشنبه ساعت 8:30
انگلیس سال گذشته ارقام GDP خود را برمبنای ماهانه منتشر کرد. سیستم جدید، کمکی به نگاه اولیه به عملکرد اقتصادی در سه ماهه دوم سال 2019 می شود. نتیجه به زحمت رقم حدودی 0.1% در ماه مارچ بود که در ان زمان انگلیس در مرحله ترک اتحادیه اروپادر تاریخ 29 مارچ بود- که به ناگاه به تاریخ 31 اکتبر جابه جا شد. اعلام بعدی برای ماه آپریل احتمالا نزولی خواهد بود که نشان دهنده افزایش زمینه برای رکود اقتصادی کامل است.


سه شنبه 11 ژوئن 2019

🔸گزارش مشاغل انگلیس: سه شنبه ساعت 8:30
اعداد اشتغال ماه گذشته ترکیبی بودند- افت غیرمنتظره نرخ بیکاری تا 3.8% درماه مارچ- یک رکورد. از سوی دیگر رشد دستمزد با رقم 3.2% تعدیل شد که کمتر از رقم پیشین بود. داده پیش رو برای ماه آپریل است. داده فعلی احتمالا خالص است. موسسه Claimant Count Change انگلیس اخیرا روند رشد داشته است: 24.7K در ماه آپریل- ولی افزایش مطالبات شغلی ناشی از افزایش نرخ بیکاری نبوده است.ارقام ماه می نیز احتمالا نشان دهنده افزایش افرادی است که جویای کار هستند.


چهارشنبه 12 ژوئن 2019

🔸تورم آمریکا: چهارشنبه ساعت 12:30
ژروم پاول ریاست فدرال رزرو تأکید کرد که ضعف فعلی تورم ناپایدار است- و رشد CPI core تا رقم سالانه 2.1% در ماه آپریل گویای آن است. هرچند داده ماه می احتمالا چالش دیگری را برای فدرال رزرو به همراه داشته باشد که دلیلی برای یک نشست مهم در هفته آینده می شود. CPI هدلاین رشد حدودا 0.3% ماهانه و CPIcore رشد حدودا 0.1% در ماه آپریل داشت.


پنجشنبه 13 ژوئن 2019

🔸گزارش مشاغل استرالیا: پنجشنبه ساعت 1:30
پس از اینکه رزرو بانک این کشور نرخ های بهره را کاهش داد، شایان توجه است که آیا بازارکارگری همچنان در مرکز توجه قرار میگیرد و آیا تصمیم گیری بعدی درمورد نرخ را به دنبال خواهد داشت یا نه. اقتصاد صعود 28.4K در ماه آپریل داشت و نرخ بیکاری دررقم 5.2% ایستاد- بالاتر از کف پیشین ولی همچنان میخواهد بالا برود. احتمال صعود نسبی در پوزیشن ها را درگزارش ماه می در نظر گرفته ایم.


جمعه 14 ژوئن 2019

🔸تصمیم گیری نرخ سوئیس: پنجشنبه ساعت 7:30، نشست خبری ساعت 8:00
بانک ملی این کشور نرخ بهره خود را در رقم -0.75% قرار داد- در عمق محدوده منفی- که این از زمان حذف نمره گذاری یورو/فرانک سوئیس از ژانویه 2015 بوده است. بانک ملی همچنان بر لزوم مداخله در بازارهای ارز اشاره کرد.در تصمیم گیری سه ماهه خود، بخش با سرپرستی تامس جردن Thomas Jordan پیش بینی میکند که نرخ بهره بدون تغییر بماند. احتمالا تأکید میکند که مداخله ضروری است چراکه گردش دارایی های امن ارزش فرانک را بالاتر میبرند و یورو پس از نشست تصمیم گیری صعودی نرخ بانک مرکزی اروپا درمعرض خطر است.

🔸خرده فروشی های آمریکا: جمعه ساعت 12:30
اطمینان مصرف کننده در ماه می بهبود داشت ولی رقم نهایی نزولی بود با برطرف شدن بخشی از کاستی ها. پس از نمره دقیق 100، رقم اولیه ماه ژوئن از دانشگاه میشیگان احتمالا افتی تا زیر این رقم داشته است.اطمینان مصرف کننده یک اندیکاتور پیشروی مصرف در نظر گرفته می شود- همبستگی همیشگی هنوز برقرار نیست.


⌛️⌛️تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

نظرات  (۱)

۱۰ ژوئن ۱۹ ، ۰۶:۴۲ وحید محمدی
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی