تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

11 تله احساسی و ذهنی در بازار فارکس

شنبه, ۱۳ اکتبر ۲۰۱۸، ۰۹:۳۵ ق.ظ

طمع، ترس،امید، درد و رنج

 🔶این مقاله را بطور دقیق بخوانید

 

احساسی ترید کردن  یکی از بزرگترین سیگنالها  برای شکست تریدر می باشد

اما این به این معنا نیست که شما نمیتوانید از معامله گری درآمد کسب کنید؟

 

 نخست، 11 تله ی احساسی و ذهنی هستند که مجبورید بر آنها غلبه کنید(یا بهتر است از آنها کاملا دوری کنید)

 

اشتباه1: شما شکست می خورید زمانیکه ایگو(من امن)ی شما در خطر است... ترس از توقف یا ترس ازدست دادن سرمایه. دلیل معمول برای این اشتباه  این است که معامله گر از شکست می ترسد و احساس می کند که دیگر نمی تواند بیش از این از دست دهد.

 

اشتباه2: شما شکست می خورید زمانیکه نیاز به شادی لحظه ای در شما بالا می رود... خارج شدن از معامله خیلی زود.تسکین اظطراب با بستن پوزیشن. ترس از برگشت پوزیش و به عنوان نتیجه احساس بی قراری.اضافه کردن ترید به یک پوزیشن ازدست رفته و نادرست. عدم تمایل به پذیرفتن تریدتان و امیدوار بودن به برگشت روند خطاست.

 

اشتباه3: شما شکست می خورید زمانیکه موقعیت فعلی بازار را نمی پذیرید... امید و آرزو: نمی خواهم کنترل یا مسئولیت معامله را بر عهده بگیرم.

 

اشتباه4: شما شکست می خورید زمانیکه "احساس می کنید در بازی قرار دارید"...  معامله اجباری: به هیجان بازارها متصل می شوید.پیدایش اعتیاد و مسائل مربوط به قمار.

 

اشتباه5: شما شکست می خورید زمانیکه شما احساس غیرواقعبینانه "در کنترل" از بازارها دارید... شادی بیش از حد پس از یک معامله موفق یا مغرور شدن نسبت به توانایی تان در بازار. احساس می کنید همه چیز را فهمیده اید.

 

اشتباه6: شما شکست می خورید زمانیکه عزت نفس پایین در معاملات تان تاثیر می گذارد... محدود کردن سود: احساس می کنید که حق تان نیست که موفق باشید، سود کنید یا درآمد کسب کنید.

 

اشتباه7: شما شکست می خورید زمانیکه قبول نمی کنید که بازار غیرقابل پیش بینی است... زیاد فکر کردن روی معامله تان،سپس حدس زدن سیگنالهای معامله. ترس از دست دادن پول یا درست عمل نکردن. خواستن یک سیگنال مطمئن در جاییکه سیگنالهای مطمئن وجود ندارند. درک نکردن این حقیقت که از دست دادن بخشی از معامله است و نتیجه ی هر معامله نامعلوم. نپذیرفتن این حقیقت که در معامله گری ریسکها تحمیل می شوند.

 

اشتباه8: شما شکست می خورید زمانیکه باید خودتان را کنترل کنید... زمانیکه شما از معامله گری میترسید و هیچ سیستم معامله گری واحدی ندارید. با ریسک و اتفاقات ناشناخته  احساس راحتی نمی کنید. ترس ازدست دادن کل سرمایه تان یا امسخره شدن را دارید.

 

اشتباه9: شما شکست می خورید زمانیکه انتظارات غیرواقعبینانه دارید... زمانیکه شما بعد از یک روز معامله، تحریک پذیر می شوید. تمرکزتان بیشتر به نتایج معامله  است و به اندازه کافی به خود پروسه و یادگیری مهارت های معامله گری توجه نمی کنید.

 

اشتباه10: شما شکست می خورید زمانیکه بسیار ناامید هستید...  زمانیکه شما با ارز ترید می کنید نمیتوانید هیچ تعهدی نسبت به ازدست دادن یا ترید کردن با پول قرض گرفته شده داشته باشید: آخرین امید برای موفقیت.

ترس ازدست دادن شانس تان در قبال یک فرصت. بدون نظم. با طمع. ناامیدی.

 

اشتباه11: شما شکست می خورید زمانیکه به توانایی تان برای انتخاب یک سیستم موفق اعتماد ندارید...  سیستم معامله گری اثبات شده تان را دنبال نمی کنید:درواقع معتقدید که سیستم تان درست کار نمی کند. به خوبی آن را تست نکردید. با شخصیت شما سازگار نیست. شما هیجان بیشتری در ترید کردن میخواهید.

 

من شما را نمیشناسم اما از شما میخواهم که سخت نگیرید

و به خاطر داشته باشید, اگر واقعا شما می خواهید  معاملات موفق و معقولی داشته باشید دو انتخاب پیش رو دارید.

 

راه سخت: شما می توانید تلاش کنید و شخصا برای غلبه هر یک از این مشکلات بجنگید.

یا راه  آسان: شما می توانید با انتخاب یک سیستم و یا ربات تریدینگ به سادگی از همه مشکلات دوری کنید و اجازه دهید که این سیستم یا ربات برای شما کار کند

 

Rich Clifford

 

لطفا به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید و ما رو از نظراتتون بهره مند کنید

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی