تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نشست جکسون هول امروز آغاز می شود

پنجشنبه, ۲۴ آگوست ۲۰۱۷، ۱۲:۱۵ ب.ظ

پنجشنبه 24 AUGUST

• کاهش مرزی ارزش معاملات دلار استرالیا در ساعات صبحگاهی
• فعالیت بخش تولید منطقه یورو در یک سقف دو ماهه در ماه آگوست، کاهش رشد بخش خدمات تا یک کف 7 ماهه در ماه مشابه
• کاهش ارزش معاملات پوند، پیش از داده GDP بریتانیا
• برگشت صعودهای ین در بازار آسیا
• کاهش ارزش معاملات فرانک سوییس، پیش از انتشار داده تولید صنعتی سوییس

EURUSD به استقبال نشست جکسون هول با حضور یلن و دراگی می رود
ترکیبی از سخنرانی هایی از سوی یلن ریاست Fed و دراگی ریاست ECB در نشست جکسون هول در ادامه هفته که به مقدار زیادی پیش بینی شده بود پتانسیل خارج ساختن این جفت ارز از محدوده معاملاتی اخیرش را دارد.


آیا دراگی یا یلن بمب/شوک تابستانی خودشان را بارمغان خواهند آورد؟
هشدار قابل توجه درباره سیاست گذاری سال جاری ممکن است دور از انتظار باشد
نه تنها نشست جکسون هول رویداد بسیار پیش بینی شده این هفته است، که بخشی از آن با عنایت به نبود شدید دیگر داستانهای ارزشمند بازار می باشد بلکه به این دلیل نیز می باشد که دو رییس بانک مرکزی بسیار مهم برنامه ای برای سخنرانی دارند. روسای فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا نه تنها مهمترین روسای بانک مرکزی در جهان هستند،بلکه از آنها انتظار می رود در بین فعال ترین بانکها طی سال آتی باشند، با در نظر داشتن اینکه همین الان هم آغازگر افزایش نرخ بهره بوده اند و و در ادامه فرآیند کاهش تدریجی برنامه QE را در برنامه خود دارند.


ترسها درباره Brexit باعث کاهش ارزش پوند
یورو به واسطه داده های کلان اقتصادی قدرتمند مانند شاخص PMI مقدماتی تولیدی در آلمان در حال رشد است. طبق داده های مقدماتی، یک افزایش تا 59.1 در ماه آگوست در برابر انتظار برای 57.7 قرار داشت. شاخص مشابه اما برای کل منطقه یورو تا 57.4 افزایش یافت، که 0.8 بالاتر از در مقایسه با ماه جولای می باشد. حمایت برای ارز یورو از سوی ایالات متحده فراهم شد چرا که دونالد ترامپ توضیح داد که خواستار بستن پرونده ساخت دیوار در مرز مکزیک است.

بازار آسیا: تلاش های انعطاف پذیر چین نمایشگر نشانه هایی از کار کردن بر روی موضوع
بازارهای دارایی و سهام آسیا بدون جهت مشخصی باز شدند و در بخش دارایی و سهام و بازار ارزی معاملات آرامی وجود داشت. دلار به آرامی در برابر ارزهای منطقه ای افزایش یافت، بطور متوسط تقریبا برابر با 0.1% بهمراه محرکهای کوچک اقتصادی برای اینکه باعث افزایش بیشتر این ارز شوند. معامله گران همچنان تمرکزشان بر روی نشست جکسون هول و هرگونه نشانه ای از سوی رهبران جهان درباره برنامه هایشان برای سیاست مالی برجای خود باقیست. نگرانی ها درباره رشد دوباره به موضع فرعی تبدیل شده است همچنانکه ترامپ در رالی دیروز اشاره کرد که مشکلی با تعطیلی دولت رای رسیدن به آنچه خواهانش است ندارد. بانک خلق چین چهارمین کاهش متوالی نقدینگی را در سطح کشور با معکوس کردن نرخ بهره بین بانکی داشت، با اینحال از موضوع OMO صرفنظر کرد، ضمن اینکه ارزش یوآن را در یک سقف 11 ماهه برابر با 6.6525 قرار می دهد.

نشست جکسون هول امروز آغاز می شود
نشست جکسون هول امروز آغاز می شود اما بازارهای مالی باید تا فردا منتظر باشند تا سخنرانی های مربوطه توسط دراگی و ژانت یلن را به دستشان برسد. ممکن است مصاحبه های جالبی در حاشیه این نشست وجود داشته باشد که بدنبال آن باشند.
در خط مقدم داده های اقتصادی، مدعیان بیکاری اولیه ایالات متحده و میزان فروش خانه های موجود این کشور منتشر خواهند شد. مدعیان بیکاری اولیه در هفته های اخیر دوباره کاهش یافته و هفته گذشته تا 232000 کاهش یافته است – که بسیار نزدیک به کف دوره ای در ماه فوریه می باشد. این کاهش اشاره به آن دارد که بازار کار با اخراج های بسیار کمی روبروست.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی