تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۶ مطلب در آوریل ۲۰۱۹ ثبت شده است


📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

دوشنبه 29 آوریل 2019

📗داده بهتر از حدانتظار از سهام آمریکا حمایت می کند.

📕پوندانگلیس/دلارآمریکا باتوجه به پیشرفت اندک برکسیت، تحت فشار است.

📘بازارها این هفته، نشست فدرال رزرو آمریکا و داده را دنبال میکنند.

🔗🔗🔗🔗🔗

🖋سهام آمریکا در سقف، رقم خود را هفته گذشته در پی درآمدهای شرکتی بهتر از میزان انتظار، ثبت کرد. ارقام GDP آمریکا همچنین با رقم سه ماهه 3.2% دربرابر رقم توافقی بازار 2.3%، انتظارات بازار را برآورده کرد هرچند این صعود غیرمنتظره فقط از طبقه بندی های نوسان دار معامله خالص و فهرست موجودی ها ناشی میشد و رشد کمِ مصرف شخصی منجر به این شد که بارکلیز، پیش بینی های GDP سه ماهه دوم خود را کاهش دهد.

🖋در بازار ارز، شاخص ارز اسپات بلومبرگ دلارآمریکا در دو هفته گذشته افزایش داشته است همچنانکه اندیکاتورهای اصلی اروپا و آسیا خشنودکننده نبود درحالیکه داده آمریکا، همچنان ضعیف به نظر می رسد.
پوندانگلیس/دلارآمریکا تا کف 1.2870 در هفته گذشته معامله شد که از فوریه چنین سطحی مشاهده نشده است. قوت گسترده دلارآمریکا و پیشرفت اندک برکسیت اصلی ترین عاملان ادامه گفت و گوهای بین حزبی ترزا می و کوربین( حزب محافظه کار و کارگری ) بوده است.

🖋ریسک های هدلاین احتمالا بالا خواهد ماند درحالیکه بحث درمورد چالش رهبری احتمالی و دور دوم همه پرسی اسکاتلند، ادامه دارد.
بانک انگلیس این هفته نشست دارد ولی بارکلیز انتظار ندارد تغییری در نرخ یا تغییر چشمگیری در پیش بینی ها صورت بگیرد.

🖋در اسپانیا، سانچز Sanchez از حزب سوشیال حاکم آماده بازگشت در مقام نخست وزیر است همانگونه که انتظارش می رفت اگرچه ممکن است هنوز نیاز به حمایت اکثریت جدایی طلبان کاتالان داشته باشد. گفت و گوهای اتحادیه احتمالا دستکم یک ماه ادامه داشته باشد همچنان که احزاب آماده انتخابات اتحادیه در پایان ماه می می شوند.

🖋بخشی از آسیا در تعطیلات هفته طلایی به سر می برد همراه با تعطیلی دوهفته ای بازار ژاپن و چین در سه روز پایانی این هفته. باوجود این، بازارها همچنان با داده GDP حوزه یورو، گزارش مشاغل آمریکا و نشست فدرال رزرو که هرسه ریسک هدلاین را به دنبال دارند، شلوغ خواهند بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آوریل ۱۹ ، ۱۶:۰۰


🌀تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 16 آوریل 2019

📌پایین بودن ارقام درآمدهای شرکتی روی سهام آمریکا فشار وارد میکند.

📌پوندانگلیس/دلارآمریکا با توجه به اخبار اندک مربوط به برکسیت، معامله سایدویز دارد.

📌دلاراسترالیا/آمریکا پس از اعلام گزارشات رزرو بانک استرالیا تحت فشار است.

🔗🔗🔗🔗🔗

🔮سهام آمریکا دیروز پس از ارقام درآمدی ضعیف سه ماهه نخست 2019 از برخی بانک های آمریکا، در سطح بسیار پایینی بسته شد. همتای آسیایی شبانه معامله بالایی داشت که این ناشی از عملکرد خوب سهام چین بود. تمرکز امروز بازار روی ارقام بیشتری از درآمدهای شرکتی آمریکااست.

🔮بهای نفت خام دیروز با توجه به اینکه روسیه و اپک درپی افزایش تولید برای مبارزه با آمریکا برای سهام بازار هستند، سقوط کرد(رویترز).

🔮پوندانگلیس/دلارآمریکا دیروز در محدوده تنگ بین 1.3070-1.3120 معامله شد با توجه به پیشرفت اندک گفت و گوهای بین حزبی بین رهبر حزب کارگری مجلس انگلیس و محافظه کاران. چندین کارگروه برای بررسی موقعیت های احتمالی توافق در نظر گرفته شده اند ولی هنوز گزارش پیشرفتی ارائه نشده است.
برای این گفت و گوها جدول زمانی ثابتی وجود ندارد و اخبار احتمالا تا بازگشت پارلمان از تعطیلات در تاریخ 23 آپریل، محدود هستند.

🔮تمرکز امروز بازار روی گزارش اشتغال انگلیس در ساعت 9:30 به وقت این کشور خواهد بود. بارکلیز انتظار دارد تا داده ها اشتغال زایی صعودی را نشان دهند و نرخ بیکاری همچنان در منطقه حمایتی 3.9% برای ماه فوریه باشد.

🔮دلاراسترالیا/آمریکا شبانه و پس از انتشار گزارشات ماه مارچ رزرو بانک استرالیا، سقوط کرد. کمیته موضع نزولی خود را حفظ کرد ضمن تصریح این دیدگاه که کاهش نرخ درصورتی مناسب است که تورم پایین بماند و عدم اشتغال افزایش پیدا کند.

🔮بازارها امروز انتشار داده تولید صنعتی آمریکا را دنبال میکند. بارکلیز انتظار دارد ارقام هدلاین ناشی از صعود اندک در بخش تولید، معامله نسبتا بالایی داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آوریل ۱۹ ، ۱۲:۴۷

‍☑️چشم انداز هفتگی بازار فارکس؛ 15-19 آپریل 2019

آرامش پس از طوفان؟

📌📌📌📌📌

هفته پرکاری که شاهد تأخیر برکسیت تا هالوین (31 اکتبر) و هوشیاری بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو بود. بعد چه می شود؟ ارقام GDP چین، خرده فروشی آمریکا و داده های بسیاری از انگلیس که احتمالا پس از تأخیر برکسیت، اثرگذار است را برای هفته پیش رو داریم. در ادامه موارد برجسته هفته بعد را می آوریم.
اتحادیه اروپا تمدید 6 ماهه را برای برکسیت در نظر گرفت که اکنون همزمان با هالوین است(31 اکتبر). انگلیس ممکن است همچنان توافق اخیر را بپذیرد و زودتر از اتحادیه خارج بشود. اساسا برکسیت دوباره به هیئت مدیره اتحادیه پیش نویس می شود. احتمال هرچیزی از لغو برکسیت، نسخه منعطف تری از برکسیت، انتخابات جدید، همه پرسی دوم یا یک برکسیت سخت زیاد است. پوندانگلیس/دلارآمریکا عجله ای ندارد. در آمریکا گزارشات نشست FOMC (کمیته بازار آزاد فدرال) مکرر به موضع شکیبایی فدرال رزرو درمورد نرخ ها اشاره شد همراه با آمادگی برای کاهش نرخ. بانک مرکزی اروپا سیاست پولی خود را تغییری نداد و دراگی بار دیگر بیان کرد که ریسک ها عنوان نزولی را برخود دارند. یورو افت داشت ولی بعد بهبود پیدا کرد. بازارها درروز جمعه آرام بودند و حالت ریسکی بازار، دلارآمریکا و ین ژاپن را به پایین تر هدایت کرد.

سه شنبه 16 آوریل 2019

🖊گزارش مشاغل انگلیس: سه شنبه ساعت 8:30
بازار کار انگلیس همچنان و با وجود برکسیت، عالی پیش می رود. نرخ بیکاری در ماه ژانویه دررقم 3.9% قرار گرفت و انتظار تغییر نداریم. دستمزدها که درپی قرار گرفتن در مرکز توجه هستند، پیش بینی می شود رشدی تا رقم 3.5% از 3.4% را در گزارش ماه فوریه داشته باشند. دفتر آماری The Claimant Count Change که رقم ناامیدکننده 27K رشد را داشت اکنون انتظار افزایش دوباره را حدود 17.3K دارد.

چهارشنبه 17 آوریل 2019

🖊GDP چین: چهارشنبه ساعت 2:00
دومین اقتصاد بزرگ جهان کندترین رقم رشدسالانه را در سال 2018 گزارش داد: 6.6%. احتمالا به دلیل بازارهای نوظهور است ولی همچنان نشاندهنده قدرت اقتصاد این کشور است. پس از ثبت رقم نرخ رشد 6.4% در سه ماهه چهارم 2018، پیش بینی می شود که یک اسلاید دیگر تا 6.3% داشته باشد.  همچنین اشاره کنیم به تولید صنعتی که انتظار می رود صعود از رقم 5.3% تا 5.6% در ماه مارچ داشته باشد. اقتصاد قوی تر چین احتمالا دلارآمریکا و ین ژاپن را پایین می کشد.

🖊تورم انگلیس: چهارشنبه ساعت 8:30
CPI هدلاین در این کشور نزول داشت که بیشتر به دلیل سقوط بهای نفت بود. افزایش بهای انرژی برای بالا کشیدن تورم سالانه تا رقم 2% پیش بینی می شود. CPI core نیز بنابر پیش بینی رشد از رقم 1.8% تا رقم 1.9% دارد.

پنچشنبه 18 آوریل 2019

🖊گزارش شغلی استرالیا: پنجشنبه ساعت 1:30
معاملات ماه فوریه استرالیا رشد ضعیفی داشت: فقط 4.6K. هرچند به نظر می رسد که بازار کار جهش دارد بااینکه نرخ بیکاری افت تا زیر 5% تا رقم 4.9% داشت که این رقم، انگیزاننده است. انتظار می رود که اشتغال رشدی تا حدود 15.2K در ماه مارچ داشته باشد ولی نرخ بیکاری با رقم رشد 5%، انتظارات را بالا می برد.

🖊PMI های حوزه یورو: پنجشنبه ساعت 7:15( فرانسه)، 7:30( آلمان) و 8:00 سایر کشورهای حوزه یورو
شاخص های پیشروی مارکت در ماه های اخیر قرمز شده اند همراه با افت PMI های تولیدی تا محدوده کاهشی زیر 50. آسیب زننده ترین افت برای آلمان بود با رقم 44.1 در ماه مارچ. هرچند بخش خدماتی خوب کار میکند. تمرکز بازار همچنان روی PMI تولیدی آلمان است که انتظار می رود رقم بهبود تا 45.2 را گزارش بدهد.

🖊خرده فروشی انگلیس: پنجشنبه ساعت 8:30
مصرف کنندگان انگلیس با رقم رشد 0.4% خریددر ماه فوریه، اقتصاددانان را شگفت زده کردند. اکنون احتمال اسلاید 0.3% زیاد است. داده ها نوسان دارند ولی افت آینده ممکن است مربوط به برکسیت باشد.

🖊خرده فروشی آمریکا: پنجشنبه ساعت 12:30
پس از سقوط در ماه دسامبر و صعود در ژانویه، در ماه فوریه حرکت عادی خود را دارد هرچند افت 0.2% را در خرده فروشی هدلاین و 0.4% را در core داریم. پیش بینی می شود که هردو رقم اکنون رشد داشته باشند: 0.7% در هدلاین و همین عدد برای core.

⌛️⌛️تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آوریل ۱۹ ، ۱۳:۳۹


💠تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

پنجشنبه 11 آوریل 2019

🖋سهام آمریکا پس از گزارشات فدرال رزرو، معامله نسبتا بالایی دارد.

🖋سران اتحادیه اروپا درمورد تمدید برکسیت تا 31 اکتبر به توافق می رسند.

🖋ازنظر داده ای، فعالیت ماه فوریه بازارانگلیس روند غیرمنتظره صعودی دارد.

🖌🖌🖌🖌🖌

📗بخش زیادی از سهام آمریکا دیروز و پس از گزارشات کمابیش غیرمنتظره کمیته بازار آزاد فدرال، در محدوده نسبتا بالاتری بسته شد. در گزارشات آمده بود « اکثریت حاضرین بازار» انتظار این را دارند که چشم انداز اقتصادی تضمین کننده ثبات نرخ ها برای باقی سال است (تایمز مالی).

📗در بازار ارز، شاخص ارز اسپات دلارآمریکا بلومبرگ پس از CPI ضعیف تر از حدانتظار آمریکا، در لبه پایین تر معامله شد.

📗بارکلیز چشم انداز مبنای خود را درمورد اینکه فدرال در سال 2020 منتظر تالرنس تورم بیشتر و تعدیل رشد در فعالیت اقتصادی است، حفظ کرد.

📗پوندانگلیس/دلارآمریکا دیروز با امید به توافق سران اتحادیه اروپا در اعطای زمان بیشتر به انگلیس در موضوع برکسیت، افزایش داشت. تمدید تا 31 اکتبر 2019 شبانه تأیید شد اگرچه این موعد درصورت تأیید زودتر از موعد برکسیت انگلیس، زودتر به پایان می رسد.

📗برکسیت کنندگان اصلی دانکن اسمیت Duncan Smith، پترسون Paterson و فاستر،رهبر اتحادیه حزب دموکرات ها، امروز نشستی با رئیس مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا بارنیر Barnierخواهند داشت تا درمورد تغییرات مرز گمرکی ایرلند به گفت و گو بنشینند.

📗گفت و گوهای درون حزبی ترزا می و رهبر حزب کارگری همچنان ادامه دارد و درصورت بی نتیجه بودن، احتمالا رأی گیری در پارلمان انجام می شود. تاریخ کلیدی بعدی در نشست کنسول اتحادیه اروپا 21 ژوئن است.

📗از نظر داده ای، فعالیت ماه فوریه انگلیس روند غیرمنتظره صعودی داشت با رقم رشد 0.2% ماهانه که این در پی افزایش تولید و صنعت منعطف خدماتی بود. بارکلیز پیش بینی خود را برای GDP سه ماهه نخست از رقم 0.2% به 0.4% سه ماهه تغییر داد.

📗بانک مرکزی اروپا دیروز همانگونه که کاملا انتظار داشتیم، تغییری در نرخ ها ایجاد نکرد و نشان داد ریسک رشد حوزه یورو همچنان  قابل توجه  و رو به پایین است که این به دلیل بی ثباتی های ژئوپولتیک، تهدید حمایت تجاری و آسیب پذیر بودن بازارهای نوظهور، است.

📗به باور بارکلیز سخنرانی دراگی بسیار محتاطانه بود و امکان کاهش بیشتر سیاست پولی را در صورت عدم بهبود شرایط، بسیار بالا می برد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آوریل ۱۹ ، ۱۲:۰۹


🔮تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

چهارشنبه 10 آوریل 2019

🔗سهام جهانی پس از روند نزولی رشد جهانی صندوق بین المللی پول IMF، سقوط میکند.

🔗معامله نوسان دار پوند/دلارآمریکا پیش از نشست امشب اتحادیه اروپا

🔗تمرکز امروز بازار روی نشست امروز بانک مرکزی اروپا و گزارشات کمیته بازار آزاد فدرال

✏️✏️✏️✏️✏️

🔸سهام آمریکا و اروپا دیروز با توجه به نگرانی ها درمورد تشدید تنش های تجاری آمریکا-اروپا و پس از کاهش پیش بینی های صندوق جهانی پول از رشد جهانی، معامله پایینی داشت. لحن ریسک گریز همچنان در بازار شبانه آسیا که عملکرد سهامش ترکیبی بود، ادامه داشت.

🔸صندوق جهانی پول IMF چشم انداز رشد جهانی خود را تا پایین ترین سطح از زمان بحران مالی در پی روند کاهشی اخیر و نگرانی ها درمورد نبرد تجارت جهانی، کاهش داد.

🔸پوندانگلیس/دلارآمریکا دیروز با رسیدن به بالای رقم 1.3100 در یک نقطه بازار نوسان داری داشت که به سرعت و پس از اخبار مختلف برکسیت، صعودهایش کم شد. در گزارشات آمده است که سران اتحادیه اروپا احتمالا تمدید یک ساله بند 50 را برای انگلیس در نظر بگیرند هرچند طول این تأخیر برای برکسیت و هرموقعیت دیگری در نشست امروز اتحادیه اروپا که طبق برنامه درساعت 17:30 به وقت انگلیس برنامه ریزی شده است، نهایی خواهد شد.همچنین بازارها تعدادی از اعلامیه های امروز داده اقتصادی انگلیس و آمریکا را زیر نظر دارند.
🔸تمرکز امروز بازار همچنین امروز روی بانک های مرکزی است. بارکلیز انتظار اعلامیه های سیاست پولی را در نشست آوریل بانک مرکزی اروپا ندارد درحالیکه احتمال یک مناظره جالب توجه درمورد سلامت بانک ها هست که انجام آن در اروپا محدود است.

🔸تیم پژوهشی ما انتظار این را دارند که گزارشات فدرال رزرو به برجسته سازی نگرانی ها درمورد ریسک های نزولی درمورد چشم انداز اقتصادی بپردازند و نشان بدهد که نرخ ها برای آینده ای نه چندان دور ثابت هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آوریل ۱۹ ، ۱۳:۵۷

🌀چشم انداز هفتگی بازار فارکس؛ 8-12 آوریل2019

نمایش ماریو دراگی، گزارشات کمیته بازار آزاد فدرال رزرو و مرحله نهایی برکسیت

🔸🔸🔸🔸🔸
یک هفته شلوغ، نهایتا دلارآمریکا را دربرابر چندین ارز دیگر تقویت کرد.حماسه برکسیت پیچیده تر شد و داده آمریکا ترکیبی بود. بعد چه می شود؟ سه رویداد بسیار مهم را برای روز چهارشنبه داریم: تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا، گزارشات نشست FOMC و نشست اتحادیه اروپا درموضوع برکسیت و البته یکی دو رویداد دیگر نیز هستند. درادامه موارد برجسته هفته بعد را می آوریم.
اقتصاد آمریکا صعود 196K در ماه مارچ داشت که بازگشتی به ارقام عادی بود و همچنین دستمزدها به همان سطح پیشین بازگشتند: 3.2% سالانه. سایر ارقام نیز ترکیبی هستند همراه با PMI ISM که در همان مسیر ارقام ذکر شده است و خرده فروشی، هدلاین را از دست می دهد ولی بازنگری صعودی و بیشتر را ازآن خود کرد. دلارآمریکا دربرابر سایر ارزها درصدر قرار گرفت همچنانکه نشانه های بیشتری از ضعف در حوزه اروپا دیده می شود درحالیکه برکسیت همچنان از فقدان راه حل رنج می برد. ترزا می نظر حزب کارگری را جلب کرد ولی گفت و گوها ثمربخش نبود. پارلمان نتوانست هیچگونه راه حلی را در رأی گیری خود تصویب کند. حماسه برکسیت در نقطه اوج دیگری قرار دارد.

چهارشنبه 10 آوریل 2019

🖌GDP انگلیس: چهارشنبه ساعت 8:30
انگلیس روال خود را به انتشار داده رشد GDP بر مبنای ماهانه تغییر داد. باوجود برکسیت، اقتصاد کشور رشد سالانه تاحدود 0.5% ماهانه داشت که نرخ صعودی است. احتمال افزایش نسبی 0.2% در ماه فوریه زیاد است. اجزای رشد نیز جالب توجه هستند: رقم تولید که جهش حدودا 0.8% در ماه ژانویه داشت و همچنین پیش بینی می شود که صعود تنها 0.2% داشته باشد درحالیکه رقم ساخت و ساز در همان مقیاس سقوط داشت.

🖌تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا: چهارشنبه – تصمیم گیری در ساعت 11:45، نشست خبری در ساعت 12:30
در ماه مارچ بانک مرکزی اروپا یک پیچ و تاب روشن نزولی داشت که فوروارد گایدانس بانک را با توجه به نرخ بهره افزایش یافته، به عقب می کشد ضمن اعلام اخبار آینده برنامه وام دهی برای بانک ها(TLTRO) و کم کردن پیش بینی ها. نشست بانک مرکزی درروز چهارشنبه برای یک سری تغییرات برگزار می شود و پیش بینی های دولتی جدید را منتشر نمی کند و از این رو اعلامیه سیاست پولی در کار نیست. باوجود این، ماریو دراگی ریاست بانک ممکن است نظرات تازه تری درمورد وضعیت اقتصادی در اختیار بگذارد. نشانه های احتمالی از بهبود در بعضی نقاط وجود داشته است ولی به صورت کلی نگران کننده است. آیا دراگی بار دیگر یورو را پایین میکشد؟ ممکن است حتی اعلام کند که با توجه به TLTRO، جزئیات در ماه ژوئن تنظیم خواهند شد. اعلام آنها دراین زمان نشانه ای نگران کننده خواهد بود و احتمالا روی ارز رایج فشار وارد میکند.

🖌تورم آمریکا: چهارشنبه ساعت 12:30
شاخص قیمت مصرف کننده در ماه های اخیر افت داشته است به دلیل بهای پایین تر انرژی و احتمالا بار دیگر بالا می رود. ماهها رشد 0.3% را پس از رقم 0.2% داشته ایم. از اینها مهم تر، CPI core نیز افت داشت و در رقم سالانه 2.1%قرار گرفت. انتظار می رود که دررقم 2.1% برپایه سالانه بماند ولی رشد ماهانه 0.2% پس از 0.1% داشته باشد. فدرال رزرو با دقت داده ها را دنبال میکند.

🖌نشست اتحادیه اروپا درموضوع برکسیت: چهارشنبه 
سران در ساعت 16:00 حاضر میشوند اما اخبارمهم پیش از ورود، در طول نشست و پس از گردهمایی منتشر می شوند. همه سران اتحادیه از جمله ترزا می دوروز پیش از زمان به روز شده خروج رسمی درتاریخ 12 آوریل  در نشست ویژه برای بحث و تبادل نظر درمورد برکسیت حضور دارند. پس از عدم موفقیت جلب توافق پارلمان و پس از ناموفقیت پارلمان برای همراهی درمورد گزینه های جایگزین در روند «رأی مثبت»، ترزا می خواستار تمدید دوباره است: تا تاریخ 30 ژوئن. هدف از این تمدید جلوگیری از مشارکت انگلیس در انتخابات پارلمانی اتحادیه اروپا در تاریخ 26 می است و عضو جدید پارلمان اتحادیه برای نخستین بار در تاریخ 2 جولای حضور خواهد یافت. هرچند اتحادیه اروپا خواهان خروج انگلیس درروز جمعه است یااینکه تاریخ را برای آن تمدید می کند. باوجود جوِ ناخرسند خشونت آمیزبه ویژه از سوی فرانسه، اتحادیه احتمالا تاریخ را برای انگلیس تمدید میکند و میخواهد تا انگلیس هم در انتخابات پارلمانی اتحادیه شرکت کند. احتمال تأخیر تا مارچ 2020 زیاد است. حتی افت و خیزهایی تاآن زمان اتفاق می افتد همراه با گفت و گوهای آینده بین دولت و حزب اپوزوسیون کارگری که تهدید به برکناری ترزا می از حزب خود که خواهان انتخابات جدید نیست، کرده است همراه با آمادگی برای برکسیت نافرجام. برای معامله گران پوند، روزهای پرمشغله ای وجود دارد. به صورت کلی هرچه تمدید تاریخ طولانی تر باشد، پوند بالاتر می رود و درصورتیکه انگلیس بدون توافق، اتحادیه را ترک کند، استرلینگ به شدت سقوط میکند.

🖌گزارشات نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو FOMC: چهارشنبه ساعت 18:00
فدرال رزرو یک پیچ و تاب واضح نزولی را در نشست ماه مارچ خود با اعلام عدم افزایش نرخ در سال 2019 اتخاذ کرد و پایان زودهنگام برنامه کاهش ترازنامه را در ماه سپتامبر اعلام میکند. ژروم پاول، ریاست فدرال رزرو به بیان نگرانی درمورد اقتصاد جهانی پرداخت درحالیکه درمورد آمریکا مطمئن است.گزارشات نشست احتمالا تفکر نهفته در پس این حرکت را بیشتر نمایان میکند و داده بیشتری را درمورد سطح نگرانی مقامات دراختیار میگذارد. نظرات درمورد رشد و تورم با دقت دنبال می شود.

جمعه 12 آوریل 2019

🖌تمایلات مصرف کننده آمریکا: جمعه ساعت 14:00
معیار تمایل مصرف کننده دانشگاه میشیگان دررقم 98.4 در ماه مارچ ثابت ماند که این پس از سقوط در اوایل سال بود. این رقم یک اندیکاتور مهم از مصرف است. پیش بینی می شود که خوانش اولیه ماه آوریل سطح مشابهی را با رقم 98.1نشان دهد.
تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آوریل ۱۹ ، ۱۵:۲۲