تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حمایت از حساب منفی در پی سی ام بروکرز

سه شنبه, ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰، ۰۶:۲۴ ب.ظ

⚡️⚡️پشتیبانی از معامله گران از اولویت های کارگزاری پی سی ام می باشد و در همین راستا طرح حمایت از حسابهای منفی شده را به همه ی تریدرهای پی سی ام ارایه کرده ایم.


دراثر رویدادهای مهم اقتصادی و تغییرات قیمتی ناگهانی در بازار که بر روی ارزش دارایی ها موثر هستند، ممکن است موجودی اکانتی منفی شود. در شرایط متلاطم بازارکه منجر به ایجاد گپ های قیمتی می شود ممکن است کل موجودی یک تریدر از دست برود، حتی در صورت بروز استاپ اوت ممکن است موجودی حساب منفی شود و در این حالت پی سی ام بروکرز موجودی حساب را صفر کرده و این ضرر را جبران می کند. بر اساس سیستم مدیریت ریسک کارگزاری پی سی ام، ما به شما این اطمینان را می دهیم که بیشتر از آنچه سرمایه گذاری کرده اید ضرر نکنید.


این طرح برای تریدرهای تازه کاری که ممکن است با حرکات شدید و ناگهانی بازار در هنگام اعلام اخبار، بازگشایی بازارها و یا تلاطم عمومی بازار آشنایی نداشته باشند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نظرات  (۱)

دوست عزیز سلام. وبلاگم به روز شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی