تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس1-5 ژآنویه

دوشنبه, ۱ ژانویه ۲۰۱۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز 1-5 ژآنویه 2018

هفته پایانی سال 2017 آغازی کند داشت اما بعد از آن شاهد ریزش دلار بود. سال 2018 برای ارزها چطور خواهد بود؟ همچنانکه حجم معاملات افزایشی می یابد بیانیه پس از نشست فدرال رزرو و افزایش کامل در عدد NFP وعده ای برای بسیاری از اقدامات است.
دلار از تعدیلات پورتفوی معاملاتی پایان سال آسیب دید همینطور از سوی پاسخی مستمر "فروش خبر حقیقی" در برابر تایید لایحه مالیات. ضعف بیشتر در اعتماد مصرف کننده، نرسیدن به انتظارات برای داده مدعیان بیکاری و دیگر خبرهای که خیلی خوب نبودند به رشد دلار کمکی نکردند. این ارز در کل بازار ارزشش را از دست داد، و ارزهای کالایی رشد کردند که این را باید بدلیل بهای صعودی نفت خام و دیگر کالاها دانست.
چهارشنبه 3 ژانویه2018

شاخص PMI تولید موسسه ISM ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 15:00

 این بررسی آینده نگر از بخش تولید نیز بعنوان اولین نشانه برای داده NFP در روز جمعه است. در ماه نوامبر، شاخص PMI در 58.2 قرار گرفت، که فاصله خوبی با 50 واحد بعنوان آستانه رکود و رشد داشت. اکنون عددی مشابه برابر با 58.3 پیش بینی می شود.

بیانیه پس از نشست FOMC: چهارشنبه ساعت 19:00 

اینها بیانیه های صادره از تصمیم گرفته شده در ماه دسامبر بود که در آن فدرال رزرو نرخ بهره را طبق انتظار بالا برد و همچنین چشم انداز را برای سه نوبت افزایش در سال 2018 بدون تغییر حفظ کرد. غافلگیری با تمایل به سمت کاهش نرخ بهره در این تصمیم، اختلاف عقیده چارلز اوانس در پیوستن به نیل کاشکاری در مخالفت با افزایش نرخ بهره بود. از آنجایی که هر دو عضو در سال 2018 حق رای نخواهند داشت، بیانیه این نشست ممکن است فاش سازد که FOMC چقدر درباره تورم پایین نگران است. ترامپ ممکن است نامزدهایی برای تصدی پست ریاست FOMC با متمایل به افزایش نرخ بهره بعنوان رای دهندگان دایم معرفی نماید، اما وضعیت اعضای فعلی قطعا اهمیت دارد. درجه ای چشمگیر از نگرانی درباره غیبت تورم ممکن است بر روی ارزش دلار تاثیر منفی بگذارد ضمن اینکه حفظ داستان "گذرا بودن" ممکن است تقاضا روی این ارز را حفظ نماید.


پنجشنبه 4 ژانویه 2018

شاخص PMI خدمات بریتانیا: پنج سنبه ساعت 9:30
 
بخش خدمات علا بزرگترین بخش اقتصاد بریتانیا است و این شاخص معمولا مقداری باعث نوسان در بازار می شود. در ماه نوامبر، شاخص Markit با برگشت نزولی تا 53.8 واحد، بازار را ناامید کرد، که بازتاب رشد متعادل و نشان دهنده این می باشد که افزایش ماه اکتبر صرفا برای یکبار اتفاق افتاده است. انتظارات مدیران درباره Brexit بدون شک نتیجه و چشم انداز رو به جلو را شکل خواهد داد. افزایشی جزیی تا 54.1 اکنون پیش بینی می شود.

 داده NFP موسسه ADP ایالات متحده: پنج شنبه ساعت 13:15

 گزارش موسسه ADP برای مشاغل بخش خصوصی معمولا روز چهارشنبه منتشر می شود، اما این نوبت با عنایت به تعطیلات سال نو تفاوت دارد. گزارش مربوط به ماه نوامبر با انتظارات هماهنگ بود، یعنی برابر با 190000 شغل افزوده شد و بخوبی با رشد مشاغل بخش خصوصی در گزارش رسمی BLS همبستگی داشت. همیشه اوضاع بر این روال نیست. اکنون انتظار عددی برابر با 192000 می رود.

جمعه 5 ژانویه 2018

تورم منطقه یورو: جمعه ساعت 10:00 گزارش مقدماتی تورم ماه دسامبر دیدی از کل سال 2017 در اختیار ما می دهد و تاثیری بر روی تصمیم ECB در ادامه ماه خواهد داشت. در ماه نوامبر headline CPI برابر با 1.5% بود، که مشابه ماه قبلی بود و خیلی از هدف ECB (2%) یا کمی پایین تر از آن دور نبود. ناامیدی از سوی عدد core CPIحاصل شد، که برابر با 0.9% بود. بدون صعود در بخش core داده تورم،headline CPI نیز ممکن است عقب نشینی کند. انتظار می رود داده headline CPI تا 1.4% کاهش یابد در حالیکه core CPI حامل انتظاراتی برای یک افزایش 1% در مقیاس سالانه می باشد.

نظرات  (۱)

چه جالب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی