تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۲ مطلب در مارس ۲۰۲۰ ثبت شده است

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

پنجشنبه 26 مارس 2020

📒گذر از مرحله نخست برای تصویب نهایی بسته حمایتی آمریکا در مجلس سنا.

📗جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته در محدوده 300پیپ معامله شد.

📕تمرکز امروز بازار روی مطالبات اولیه بیکاری آمریکا در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ.

🖊🖊🖊🖊🖊

🔹سهام آمریکا و اروپا روز گذشته با توجه به مشارکت برای پایان بخشیدن به تصویب بسته حمایتی 2تریلیون دلاری آمریکا، معامله بالایی داشت. این لایحه شبانه و پس از آخرین اختلافات درمورد افزایش مزایای بیکاری برای کارگران کم درآمد، تصویب شد. اکنون لازم است تا این لایحه پیش از امضا برای قانونی شدن، به تصویب مجلس نمایندگان برسد.

🔸سهام آسیا با فشار بازار از توافق بسته حمایتی آمریکا و نگرانی درمورد احتمال افزایش جهشی در مطالبات بیکاری و موارد ابتلای ویروس، تحت فشار قرار گرفت. 

🔹جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته همراه با معامله بالای 1.1950 پیش از سقوط تا زیر 1.1650 در بعدظهر بازار پرنوسانی داشت . ما امروز نشست بانک انگلیس را در ساعت 12 داریم که متفقین در بازار شاهد انتظار بانک هستند. بارکلیز هم انتظار دارد که MPC تغییری در نرخ ها ندهد و ضمن اعمال 15bp کاهش نرخ فوری در هفته گذشته، نرخ پایه را به 0.10% برساند.

🔸تمرکز امروز بازار روی مطالبات بیکاری آمریکا در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ است تا نشانه ای از اثر ویروس کرونا بر اقتصاد این کشور را در اختیار بگذارد. به دنبال رشد جهشی 33% در تکمیل فرم ها تا 281هزار نفر، رئیس فدرال سنت لوئیس، بولارد انتظار «افزایش نجومی» را دارد. برآورد بازار روی عدد 1میلیون 64هزار نفر است(بلومبرگ).

🔹در حوزه بازار ارز، دلارآمریکا همراه با افت 1.00% شاخص ارز اسپات دلار بلومبرگ برای دومین روز پیاپی معامله پایینی داشت. ارزهای کالایی همچنان معامله می شوند همراه با کرون نروژ که به سطح 10.6509 می رسد و دلارکانادا که در رقم 1.1479 معامله می شود(بلومبرگ).

🔸بهای نفت همچنان تحت فشار است همراه با معامله 25 و 30 دلاری نفت برنت به ازای هربشکه از دوشنبه گذشته.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مارس ۲۰ ، ۱۳:۰۵

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 24 مارس 2020

📒سهام آسیا با توجه به اقدامات بیشتر برای مبارزه با ویروس در محدوده سبز است.

📕تعطیلی در انگلیس.  

📘بارکلیز برآوردهای بازار ارز خود را به روز میکند.

⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️

🔹سهام آسیا شبانه با تداوم اقدامات مناسب دولتها در مبارزه با اثر ویروس کرونا، بالا رفت. فدرال رزرو نیز روز گذشته روش های چندگانه جدیدی را در حمایت از اقتصاد آمریکا اعلام کرد و خود را ملزم به خرید میزان نامحدودی از اوراق آمریکا و همچنین همچون بدهی شرکتی، اوراق بهادار تضمینی میکند که این یک حرکت تاریخی از سوی فدرال رزرو این کشور است. این اعلامیه باعث افزایش تند بهای اوراق شد(تایمز مالی).

🔸برای دومین روز پیاپی، بسته محرک اقتصادی 2میلیارد میلیارد دلاری مجلس سنا از آنجا که دموکراتها مصرانه خواستار قانونی شدن بیشتر چگونگی استفاده کسب و کارهای بزرگ از این بسته حمایتی هستند، مسدود شد. به گفته رئیس جمهور آمریکا، مذاکره کنندگان به توافق «نزدیک تر» می شوند(تایمز مالی).

🔹در حوزه بازار ارز، دلارآمریکا برای دهمین روز پیاپی صعود داشت و شاخص دلار در بازار بلومبرگ،اگرچه به صورتی متلاطم، 0.1% بالاتر رفت. جفت دلارآمریکا/فرانک سوئیس با توجه به حالت ریسک گریز در بازار، معامله پایین داشت. کرون نروژ نیز یک روز خوب دیگر را با توجه به جهش در بهای نفت، معامله بالا داشت. جفت دلارآمریکا/کرون نروژ تا زیر 11.19 معامله پایین داشت(بلومبرگ).

🔸جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته 0.1% پایین آمد و به کف 1.1447 رسید. شب گذشته بوریس جانسون اقدامات جدیدی را برای کم کردن سرعت شیوع ویروس اعلام کرد. ایشان اعلام کرد که تمامی « فروشگاه های غیرضروری» بسته می شوند و از مردم خواست تا جز درمواردی که دلیل درستی برای خروج دارند، در خانه هایشان بمانند. اقدامات جدید که در ابتدا به مدت سه هفته دوام خواهد داشت، بریتانیا را هرچه بیشتر به سایر کشورهای درگیر نزدیک میکند(تایمز مالی).

🔹بارکلیز برآوردهای جدید بازار ارز را منتشر کرده است. پویایی ها در بازارهای ارز ظاهرا بازتابی از اولویت نقدینگی بیشتر به همان روش بازارهای دارایی است. به باور تیم بارکلیز این روند به روشی فریبکارانه به نفع دلارآمریکا است و مشخصا با توجه به اهمیت فراوان دلارآمریکا در سیستم وام برون مرزی است. یک تغییر واضح در عملکرد گسترده دلارآمریکا ما را در انتظار نشانه هایی از بهبود میگذارد که در حال حاضر تا میزان زیادی قطعی نیست و همراه است با ریسک هایی در برآوردهای بازارها برای رکود عمیق تر.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مارس ۲۰ ، ۱۳:۵۲