تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۴ مطلب در آوریل ۲۰۲۰ ثبت شده است

📚تحلیل فاندامنتال بازر فارکس:

پنجشنبه 16 آوریل 2020

📒افزایش نگرانی ها از رکود اقتصادی پس از داده آمریکا.

📕دلارآمریکا در نتیجه نگرانی ها بالا رفت.

📗آلمان به تدریج از تعطیلی خارج می شود.

🔑🔑🔑🔑🔑

✔️سهام آسیا شبانه و در بازتابی از بازارهای سهام اروپا و آمریکا درروز گذشته و در پی داده ضعیف آمریکا،ضمن افزایش نگرانی ها درمورد رکود اقتصادی عمیق تر معامله پایینی داشت . خرده فروشی آمریکا سقوط تا -8.7% دربرابر برآورد -8.0% و رقم پیشین -0.5% داشت. داده تولید صنعتی آمریکا با رقم -5.4% دربرابر برآورد -4.0% و رقم پیشین +0.6% منتشر شد(بلومبرگ).

✔️در حوزه بازار ارز، دلارآمریکا دربرابر همتایانش در G10 معامله قوی داشت ازآنجاکه سرمایه گذاران باتوجه به نگرانی ها از رکود اقتصادی، به دنبال امنیت ذخیره ارزی جهان بودند. شاخص ارز اسپات دلاربلومبرگ صعود 1.25% درروز گذشته داشت همراه با بدترین عملکرد دلاراسترالیا و نیوزلند که هردو جفت افتی حدود 2.35% دارند. آدریان ار ریاست رزرو بانک نیوزلند شبانه گفت « ما نرخ بهره منفی را نامحتمل نمی دانیم. فقط در ابتدا مسیر QE را انتخاب کرده ایم»( بلومبرگ).

✔️جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته و شبانه 1.15% پایین تر معامله شد و با توجه به قوت گسترده دلارآمریکا و وخیم تر شدن تمایلات ریسک تاحدودی به کف 1.2438 رسید . پوند از بهبود نسبی تمایلات ریسک در این ماه بهره مند شده بود و برخی کشورهایی که آماده بازگشایی هستند آن را بالا بردند. روز گذشته گفت و گوهای برکسیت با توافق زمانبندی دور بعدی مذاکرات از سوی مذاکره کنندگان ارشد، از سرگرفته شد(رویترز).

✔️برخی از کشورهای اروپایی در صدد بازگشایی اقتصاد خود هستند. آلمان مغازه های کوچک را هفته بعد باز میکند و مدارس به تدریج در ماه می باز خواهند شد. بنابر سخنان صدراعظم آلمان آنگلا مرکل، کاهش محدودیت ها «با گام هایی کوچک» اتفاق خواهد افتاد. روز گذشته ایتالیا شاهد کمترین تعداد مبتلایان خود طی یک ماه بود درحالیکه تعداد جانباختگان در فرانسه تا سقف جدید افزایش پیداکرد(بلومبرگ).

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آوریل ۲۰ ، ۱۳:۵۰

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

چهارشنبه 8 آوریل 202

📒با افزایش آمار جان باختگان کرونا، سهام آسیا ترکیب می شود.

📗بوریس جانسون تحت مداوای بیشتر قرار میگیرد.

✏️✏️✏️✏️✏️

🔹سهام  آسیا شبانه و به دنبال دو جلسه بازار که سود زیاد داشت، معامله ترکیبی داشت ازآنجاکه خوشبینی بازارها با افزایش آمار جان باختگان ویروس کرونا در جهان، کمتر شد. جان باختگان در انگلیس به سقف 786 نفر در روز گذشته رسید درحالیکه این آمار در آمریکا شبانه جهش بیش از هزار و هشتصد نفر داشت. بنابرگزارشات، کاخ سفید درحال کار روی برنامه هایی برای فعالیت دوباره اقتصادی با توسعه برنامه تست ویروس در شهرهایی کوچک تر با آسیب کمتر از ویروس کرونا است(بلومبرگ).

🔸مقام ارشد بخش تحقیقات اتحادیه اروپا شبانه و پس از ناکامی در متقاعد کردن بروکسل برای تنظیم برنامه تحقیقاتی برای مبارزه با ویروس، کناره گیری کرد. او در بیانیه ای اعلام کرد که « شدیدا از واکنش اتحادیه نسبت به ویروس کرونا ناامید شده است»( تایمز مالی).

🔹جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته با توجه به ضعف دلارآمریکا، از زیر 1.2200 تابالای 1.2380 معامله شد. نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون همچنان تحت مراقبت ویژه است اگرچه تشخیص التهاب ریه  درمورد ایشان نبوده است و احتیاجی به ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) ندارد.

🔸در غیاب ایشان، وزیر امور خارجه انگلیس، دومینیک راب تصمیمات کلیدی ازجمله نیاز به تمدید، افزایش یا تعدیل تعطیلی فعلی در سه هفته پایانی درروز دوشنبه را اتخاذ خواهد کرد.

🔹با نگاهی به اثر اقتصادی این همه گیری بر اقتصاد انگلیس، مجله تایمز مالی شاهد حرکت این کشور به سمت رکود اقتصادی است و پیش بینی می شود که این وضعیت بدتر از بحران مالی و یکی از بدترین موارد از سال 1900 باشد. بررسی های تجاری شاهد اقدامات پرشتاب تری در ماه مارچ بوده است درحالیکه مطالبات اعتبار جهانی تا تقریبا 500هزار  در هفته گذشته افزایش داشته است( مطالبات هفتگی «به صورت عادی» کمتر از 100هزار است) (تایمز مالی).

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آوریل ۲۰ ، ۱۳:۳۸

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 7 آوریل 2020

📒نخست وزیر جانسون تحت درمان جدی قرار میگیرد.

📕سهام جهانی به دنبال نشانه هایی از کاهش شیوع ویروس در ایتالیا و اسپانیا، بالا می رود.

📗موارد ابتلا در چین با کم شدن تعطیلی در ووهان، همچنان افت دارد.

🗝🗝🗝🗝🗝

🔹بوریس جانسون شب گذشته تحت مداوای جدی قرار گرفت. ایشان یکشنبه شب پس از علایم مداوم از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان پذیرش شد اما به توصیه ساختمان نخست وزیری، این اقدام «یک گام پیشگیرانه» بوده است. وضعیت ایشان بنابرگزارشات روز گذشته بدتر شد تاجاییکه برای وصل ونتیلاتور به ICU منتقل شد. جانشین جانسون در صورت نیاز وزیر امور خارجه دومینیک راب است(تایمز مالی).

🔸سهام جهانی روز گذشته همراه با معامله بالای 3% FTSE100 و بیش از 7% S&P500 بالا رفت. این روند صعودی باتوجه به امیدواری ها درمورد این بود که ویروس در کشورهای پرخطر همچون ایتالیا و اسپانیا به دنبال افت ثابت در تعداد جان باختگان، روند کندی داشت. تعداد جان باختگان در نیویورک نیز نشانه هایی از افزایش ثابت رو به کم داشت حتی بااینکه تعداد جان باختگان در آمریکا به بیش از 10هزار نفر رسید(بلومبرگ).

🔹موارد ابتلا در چین همچنان افت داشت. عدد تأیید شده درروز دوشنبه 32 نفر بود که زیر 39نفر در روز یکشنبه بوده است و همه موارد شامل مسافران برون مرزی می شود. مورد مرگ جدیدی در ووهان از زمان آغاز شیوع ثبت نشد و شهر برای نخستین بار آماده اجازه به مردم برای خروج از شهر در روز چهارشنبه از زمان ممنوعیت خروج از 23 ژانویه می شود(رویترز).

🔸در حوزه کالایی، نفت باتوجه به امیدواری ها مبنی بر اینکه بزرگترین تولیدکنندگان جهان در نشست روز پنجشنبه اپک درمورد کاهش تولید به توافق خواهند رسید، معامله نسبتا بالاتری داشت. ترامپ گفت درصورت درخواست اپک، درمورد اینکه آیا کشورش تولید shale  آمریکا را کاهش دهد تصمیم خواهد گرفت اگرچه فشار بازار ممکن است تقریبا برای کاهش تولید باشد(بلومبرگ).

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آوریل ۲۰ ، ۱۱:۴۷

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

چهارشنبه 1 آوریل2020

📒کاهش (ارزش) سهام بازار آسیا و آمریکا.

📗ویروس کرونا همچنان بر بازارها حاکم است.

📕ریباند PMI کایشین چین در ماه مارچ.

💥💥💥💥💥

🔹سهام آسیا و آمریکا شبانه و پس از هشدار رئیس جمهور آمریکا درمورد اینکه حدود 250هزار نفر ممکن است در آمریکا به دلیل ویروس کرونا بمیرند، ریزش داشت. بازده ده ساله خزانه داری آمریکا افت داشت و شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بلومبرگ در نتیجه رشد عددی موارد ابتلا، بالاتر رفت.

🔸سهام آمریکا و اروپا شبانه همراه با کاهش سهام FTSE100 و S&P500 به ترتیب با عدد 2.39% و 1.68% سقوط کرد (بلومبرگ).
آمار جان باختگان ویروس کرونا در نیویورک به بیش از هزار نفر رسید. موارد جهانی به عدد ابتلای 859 هزار نفر و دستکم 42هزار 800نفر جان باخته رسید(بلومبرگ).

🔹جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته بین سود و زیان نوسان داشت ولی به میزان زیادی از حدود 1.23 به 1.24 رسید. هرچند این جفت ارز، شبانه، با توجه به قوت گسترده دلارآمریکا و تداوم نگرانی سرمایه گذاران درمورد سقوط اقتصادی در انگلیس به دلیل ویروس کرونا سودها را در رقم 1.2350 ریتریس کرد . آمار روزانه مرگ ناشی از ویروس در بریتانیا جهش شدید تا سقف 381نفر داشت(بلومبرگ).

🔸داده شبانه نشان داد که PMI تولید کایشین چین با حرکت دوباره به محدوده رشد، ریباند تا 50.1 در ماه مارچ داشت(توافقی:45.0). عدد صادرات هدلاین کره جنوبی در ماه مارچ سقوط 0.2% سالانه داشت که کمتر از برآورد بود(ژانویه-فوریه: -1.1%). در مالزی داده تورم CPI هدلاین، ضمن کاهش نسبی تا 2.96% سالانه در ماه مارچ از 2.98% در ماه فوریه، افزایش غیرمنتظره داشت.

🔹جفت دلارآمریکا/ ون کره جنوبی از حدود 1220.00 تا بالای 1230.00، 1% بالاتر معامله شد. جفت دلارآمریکا/ رینگیت مالزی از زیر 4.3000 تا بالای 4.3450 حرکت کرد(بلومبرگ).

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آوریل ۲۰ ، ۱۳:۰۸