تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نرخ پوند/دلارتحت تأثیر اخبار گوناگون نوسان داشت

پنجشنبه, ۲۱ فوریه ۲۰۱۹، ۰۱:۰۰ ب.ظ


🔮تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

پنجشنبه 21 فوریه 2019

🖌 سهام‌های آسیا و آمریکا در ادامه خوشبینی‌ها به مذاکرات تجاری، با قیمت‌های بالاتری معامله شدند.

🖌نرخ پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا تحت تأثیر اخبار گوناگون نوسان داشت.

🖌نرخ دلار-استرالیا/دلار-آمریکا به دلیل اخبار گیج‌کننده، بازه قیمتی بزرگی را تجربه کرد

🖍🖍🖍🖍🖍

🔹سهام‌های آسیا و آمریکا دیروز اکثراً بالا بودند. این مسأله ناشی از ادامه گفتگوهایی تجاری چین و آمریکا در واشنگتن بود. امروز رئیس خزانه‌داری آمریکا، لایتیزر نماینده تجاری آمریکا و معاون اول رهبر چین برای ادامه گفتگوها دیدار خواهند کرد. این گفتگوها در ادامه گفتگوهای مقامات رده پایین‌تر در هفته گذشته بود (بلومبرگ)


🔹شاخص S&P 500 رشد 0.18 درصدی، شاخص هانگ سنگ (Hang Seng) رشد 0.3 درصدی و شاخص CSI 300 چین پس از افزایش‌های اخیر، کاهش 0.27 درصدی داشتند.


🔹در بازار ارز جفت دلار-استرالیا/دلار-آمریکا شب پرنوسانی داشت. در ابتدا به علت گزاری‌هاش مثبت درباره وضعیت اشتغال در استرالیا  ارزش دلار استرالیا صعود کرد اما پس از انتشار پیشبینی‌هایی مبنی بر اینکه بانک مرکزی استرالیا در آگوست و نوامبر نرخ بهره را پایین خواهد آورد، نزول کرد.
پس از اینکه در گزارشی به نقل یکی از مقامات استرالیا این خبر مطرح شد که یکی از بنادر چین واردات زغال سنگ از استرالیا را ممنوع کرده است، ارزش دلار استرالیا بیشتر سقوط کرد.


🔹دیروز پوند بریتانیا در مقابل دلار آمریکا پیش از بازگشت دوباره در طول شب، با نرخ 1.3100 معامله شد. اخبار صبح دیروز مبنی بر اینکه سه نماینده حزب کارگر از حزب جدا شدند و گروه مستقلی تشکیل داده‌اند، باعث کاهش ارزش پوند شد اما پوند در حین جلسه بین ترزا می و رئیس کمیسیون اروپا که بعداً با عنوان جسله‌ای «سازنده» توصیف گردید، با قیمت بالاتری معامله شد (بلومبرگ)
دیروز مؤسسه اعتبارسنجی فیچ هشدار داد که ممکن است رتبه اوراق دولتی بریتانیا را کاهش دهد زیرا نااطمینانی‌هایی زیادی درباره نتایج برگزیت وجود دارد (مؤسسه فنچ)


🔹گزارش جلسه کمیته بازار آزاد فدرال که روز ۳۰ ژانویه برگزار شده بود، در طول شب منتشر شد. طبق این گزارش ترازنامه فدرال رزرو زودتر از زمان مورد انتظار، در پایان سال کامل خواهد شد.
در این گزارش همچنین آمده است که در نظر «بسیاری از شرکت‌کنندگان» دورنما اقتصادی به اندازه‌ای نامطمئن است که آن‌ها هیچ تصویری روشنی از اینکه تغییرات سیاست‌های تعیین نرخ بهره چقدر باید باشد و چه تغییراتی لازم هستند، ندارند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹/۰۲/۲۱

نظرات  (۱)

۲۲ فوریه ۱۹ ، ۱۶:۵۴ وحید محمدی

 سلام


جالب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی