تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بازارهای دارایی و سهام طی هفته گذشته

دوشنبه, ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال
دوشنبه 18 سپتامبر

افزایش در بازارهای دارایی و سهام طی هفته گذشته و عملکرد خوب پوند
چهارشنبه این هفته نشست Fed زیر ذره ذره بین بازار
سخنرانی نخست وزیر مِی در روز جمعه در فلورانس ایتالیا نیز به دقت زیر نظر خواهد بود.


بازارهای دارایی و سهام هفته گذشته با مقدار زیادی صعود بسته شدند (حدود 1.5%)، پوند در بازار ارزی بهترین عملکرد را داشت و اوراق قرضه دولت بریتانیا و اوراق خزانه داری ایالات متحده با نزدیک ترین تاریخ انقضا ریزش کردند.
طوفان ایرما به اندازه ای که از آن ترس داشتند آسیب وارد نکرد، با اینحال طوفانهای اخیر که به ایالات متحده برخورد می کند احتمالا بر روی ارقام رشد GDP سه ماهه سوم این کشور تاثیر منفی وارد خواهد کرد.
پوند پس از آنکه لحن متمایل به افزایش نرخ بهره در نشست پنج شنبه MPC زده شد بازیگر مهمی در بین ارزهای G10 بود. پیرو این، Gertjan Vlieghe از مقامات MPC که مسلما بیشترین تمایل به کاهش نرخ بهره را دارد، از لفاظی های متمایل به افزایش نرخ بهره بانک مرکزی در سخنرانی روز جمعه که در آن گفته شد که افزایش نرخ بهره بریتانیا ممکن است در ماههای آینده مورد نیاز باشد حمایت کرد.
پس از تحولات هفته گذشته، بخش تحقیقات بارکلیز چشم انداز خود برای BoE را تعدیل کرده است و اکنون انتظار دارد این بانک نرخ بهره را به میزان در ماه نوامبر به اندازه 25 واحد پایه افزایش دهد.
حمایت کوتاه مدت GBPUSD در 1.3540 قرار دارد و قبل از آن سطح 1.3450 می باشد در حالیکه سطح مقاومت در حدود 1.3620 قرار دارد. حمایت EURGBP در 0.8750 و مقاومت آن در 0.8835 قرار دارد.
با نگاه هفته پیش رو، رویداد کلیدی نشست Fed در روز چهارشنبه است. انتظار می رود تغییری در نرخ بهره رخ ندهد و اعلامیه ای برای آغاز عادی سازی ترازنامه منتشر شود. این حرکت بخوبی به بازار مخابره شده است و نباید تاثیر عمده ای در زمان اعلام بر روی بازار داشته باشد.
هرچند، پیش بینی های FOMC ضمن حمایت از نرخ بهره کوتاه مدت ایالات متحده و دلار باید به بازارها یادآوری کند که کاهش دوباره ای مورد نیاز است.
در بخش سیاسی بازار، سخنرانی نخست وزیر مِی در فلورانس ایتالیا در روز جمعه به دقت زیر نظر خواهد بود تا هرگونه جزییاتی درباره سه مساله کلیدی Brexit مورد توجه قرار بگیرد: احتمال توافق مالی، شکل ارتباط آتی با اتحادیه اروپا و نیاز به لحاظ کردن دوره گذار.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی