تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

معامله دلار با مالیات

چهارشنبه, ۲۳ آگوست ۲۰۱۷، ۱۱:۲۸ ق.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 23 آگوست

معامله دلار با مالیات
سقوط یورو بر سر ترس از کاهش رشد اقتصادی آلمان؛ رالی دلار در بین رقبای خود
افزایش حجم خرده فروشی کانادا در ماه ژوئن
کمی افزایش در ارزش دلار در داخل محدوده ای مشخص


تجارت دلاری ایالات متحده به آرامی در حال تکمیل یک شرط بندی بر روی واشینگتن و توانایی اش برای به ارمغان آوردن یک کاهش مالیات است. دلار بهترین عملکرد را داشته است در حالیکه دلار نیوزیلند با تاخیر این عملکرد را داشت. شاخص PMI تولیدی ژاپن در شاخص Nikkei شاخص بعدی برای بررسی است.

ری دالیو مدیر بزرگترین صندوق تامینی (هج فاند) دنیا، روز دوشنبه نوشت که بازارها به سیاست بیشتر از هر زمان دیگری در زندگی ما حساس هستند. ما هر روز به شیوه ای شاهد آن هستیم که تیترهای سیاسی تاثیر بیشتری در مقایسه با داده های اقتصادی دارند.

بخش بزرگی از رالی روز سه شنبه دلار افزایش حساسیت به این موضوع بود که ترامپ در تبدیل شدن به یک جمهوریخواه کلاسیک است؛ چیزی که در ابتدای هفته درباره اش هشدار داده شده بود. این مساله با برکناری بانون در روز جمعه شروع شد و با استقبال از جنگ در افغانستان ادامه یافت. اگر بازارها به این نتیجه برسند که ترامپ در بقیه دوره خودش بیشتر به جورج دابلیو بوش شبیه است تا کاندیدای مورد نظرشان ترامپ، در نتیجه تاثیر ضمنی بازار ارز ممکن است همانی باشد که اشرف (یکی از تحلیلگران خبره بازارهای مالی) حدود 7 ماه پیش درباره اش هشدار داده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی