تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بیانیه ECB زیر ذره بین امروز بازار

پنجشنبه, ۱۷ آگوست ۲۰۱۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 17 آگوست 2017

سقوط دلار و نرخ بازدهی اوراق قرضه این کشور بر سر بیانیه متمایل به کاهش نرخ بهره FOMC
افت بیکاری بریتانیا تا کف 42 ساله اما ضعیف ماندن میزان رشد دستمزد
بیانیه ECB زیر ذره بین امروز بازار

شاخص های سهام و دارایی آسیا امروز صبح با وجود رالی در دارایی ها و سهام ایالات متحده و اروپا، جهت خاصی در حرکت خود نداشتند.
سهام در ژاپن کمی کاهش یافتند، و طی آن Nikkei 225 به میزان 0.1% در روز کاهش یافت، که احتمالا دلیل اصلی آن تقویت ین بود.
گزارش ماه ژوئن اشتغال بریتانیا ایجاد شغل قدرتمندی را نشان داد بهمراه افت نرخ بیکاری تا 4.4% و بررسی های نشان می دهند که این مومنتوم ممکن است تا نیمه دوم 2017 تداوم یابد.
رشد میانگین درآمدهای هفتگی در مقایسه با ارقام ماه آوریل، به آرامی و تا 2.1% در مقیاس سه ماهه در ماه ژوئن افزایش یافت.
هرچند پوند برای رالی بعد از انتشار داده های اقتصادی تقلا کرد، اما امروز صبح بدلیل نتیجه ای با تمایل بیشتر به کاهش نرخ بهره حاصل از بیانیه FOMC در قیمت بالاتری باز شد. حمایت برای GBPUSD پیش از 1.2800 در 1.2840 و 1.2580 قرار دارد. مقاومت برای این جفت ارز در 1.3060 و 1.3165 قرار دارد.
دیروز عصر، بیانیه FOMC توسط بازار متمایل به کاهش نرخ بهره برداشت شد، بهمراه توضیح این کمیته درباره نگرانی های افزایش یافته درباره تورم پایین و پیشنهاد بعضی "شرکت کنندگان در جلسه" برای اینکه کمیته FOMC تا مشاهده شواهدی از تثبیت تورم پیش از اقدام به افزایش بعدی نرخ بهره صبوری پیشه کند.
دلار و نرخ بازدهی اوراق قرضه این کشور سقوط کردند، بازارها اکنون 40% احتمال می دهند که ماه دسامبر یک افزایش نرخ بهره اتفاق بیافتد.
بیانیه ECB امروز ساعت 12:30 دقیقه منتشر شد که با دقت موشکافی خواهد شد تا آسودگی هیات مدیره این بانک درباره قدرت گرفتن اخیر یورو که باعث تحمیل یک تهدید به هدف تورمی این بانک شد تشخیص داده شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی