تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کاهش شاخص S&P

جمعه, ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۵:۳۹ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال
13اکتبر2017
  کاهش شاخص S&P در حالیکه دارایی ها و سهام آسیا با استحکام بیشتری معامله می شوند
پرنوسان باقیماندن پوند بر سر توضیحات بارنیر مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا
چرخش توجهات امروز به خرده فروشی و بهای مصرف کننده ایالات متحده


  دارایی و سهام آسیا اغلب افزایش یافتند در حالیکه فیوچرز دارایی ها و سهام اروپا تقریبا صعودی معامله شدند. S&P 500 پیرو یک حرکت صعودی در سهام جهانی در این هفته کاهش یافت. دلار و نرخ بازدهی اوراق خزانه داری ایالات متحده آماده پایان دادن به صعود چهارهفته ای خود می باشند چرا که اعتماد به برنامه های کاهش مالیات آمریکایی بنوعی محو شده است و فدرال رزرو اشاره به این دارد که چندین سیاست گذار درباره یک افزایش نرخ بهره پیش از پایان سال محتاط هستند.
در بازار ارزی، GBPUSD دیروز پس از معامله در روندی صعودی در این هفته بر سر ضعف بیشتر دلار که عامل آن بیانیه متمایل به کاهش نرخ بهره اخیر FOMC بود، شاهد حرکات پرنوسان بود. پوند بر سر توضیحات ارایه شده از سوی مایکل بارنیر مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا که گفت "بن بست" در توافق مالی Brexit وجود داشت بطور تهاجمی ریزش کرد. در ادامه روز، این ریزش با رالی 100 پیپی GBPUSD پس از آنکه روزنامه آلمانی Handelsblatt مدعی شد که مادامیکه بریتانیا الزامات مالی را برآورده نماید بارنیر ممکن است پیشنهاد باقی ماندن بریتانیا برای یک دوره گذار 2 ساله را ارایه دهد.
EURGBP ابتدا محدوده اخیر را که سقف آن در 0.9000 بود را بر سر توضیحات اولیه بارنیر به سمت بالا و تا 0.9033 (به نقل از بلومبرگ) شکست، اما بعد از آن به زیر محدود حمایتی اخیر در 0.8900 بازگشت. معامله گران موسسه بارکلیز رای GBPUSD حمایت را در 1.3100 و 1.3000 می بینند، در حالیکه مقاومت را در 1.3500 می بینند.
  امروز تمرکز بازار بسوی خرده فروشی و بهای مصرف کننده ایالات متحده چرخیده است. انتظار می رود خرده فروشی ایالات متحده بهمراه CPI این کشور برای ماه سپتامبر امروز افزایش یابد. انتظارات برای CPI ماه سپتامبر 2.3% سالانه (1.8% سالانه برای core CPI) می باشد، اما برای خرده فروشی کمی انتظارات بالاتر از یعنی 1.7% ماهانه (0.9% باستثنای خودرو). همچنین امروز، بازار منتظر سخنرانی سه مقام Fed از جمله اوانز، اول و کاپلان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی