تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پوند مورد حمایت تیترهای خبری

چهارشنبه, ۲۹ نوامبر ۲۰۱۷، ۰۳:۲۶ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

چهارشنبه 29 نوامبر 2017

دارایی و سهام ایالات متحده سقف های بی سابقه ای را پس از تایید شدن برنامه کاهش مالیات ایالات متحده توسط کمیته بررسی بودجه تشکیل داد

پوند مورد حمایت تیترهای خبری قرار گرفت

تمرکز امروز بر روی بانک مرکزی انگلستان و سخنرانان فدرال رزرو


بازارهای دارایی و سهام آسیا پس از شلیک اخیر موشک بالستیک کره شمالی در طول شب جهت مشخصی نداشتند. دارایی ها و سهام ایالات متحده دیروز پس از آنکه طرح کاهش مالیات توسط کمیته بودجه سنا مورد تایید قرار گرفت، در قیمت بالاتری معامله شدند، و S&P 500 سقف های جدید بی سابقه ای را به ثبت رساند. نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در قیمتی پایین تر درست بالغ بر 1 واحد پایه پایین تر بسته شدند چرا که سخنرانی پاول نامزد ریاست فدرال رزرو نکات قابل توجه جدیدی را درباره وضعیتش درباره وضعیت سیاست پولی یا نظارت ارایه داد، و این توضیح را در در جلسه شهادتش ارایه داد که موضوع افزایش نرخ بهره ماه دسامبر در حال همگرایی می باشد.

در بازار ارز، پوند ساعاتی نوسانی را در جفت ارز پوند/دلار تجربه کرد که نزول های بین روزی اش را پس از گزارش هایی در این باره که بریتانیا و اتحادیه اروپا به توافقی درباره لایحه Brexit دست یافته اند جبران کرد (به نقل از روزنامه Telegraph). با وجود اینکه این گزارش توسط منبعی دولتی تکذیب شد – "توافق Brexit انجام نشده است" – پوند/دلار بالای 1.3400 باقی ماند.

تمرکز بازار اکنون به سمت سخنرانی مارک کارنی ریاست BoE تغییر کرده است که ساعت 14:00 و رامسدن قایم مقام این بانک در ساعت 14:45 انجام می شود.

معامله گران بارکلیز مقاومت را برای پوند/دلار در 1.3660 (بالاترین سقف از ابتدای سال تا به الان) و حمایت را در حدود ناحیه 25-1.3200 می بینند. یورو/پوند حمایتش در 0.8790 و 0.8730 قرار دارد بهمراه ناحیه مقاومتی که در 0.9050-0.8980 قرار دارد.

دیروز در داده ها، بهای مسکن در ایالات متحده مومنتوم خود را در ماه سپتامبر حفظ کرد و اعتماد مصرف کننده بطور غیرمنتظره ای در ماه نوامبر تا 129.5 بهبود یافت که بالاترین سقف ثبت شده در 17 سال گذشته می باشد. بر پایه مومنتوم قدرتمند فعلی، این گزارش نشان می دهند که اعتماد خانوار در قدرت باقی می ماند و از دیدگاه بارکلیز، شرایط اعتماد شناور مصرف کننده بعنوان عاملی سازنده برای هزینه کرد مصرف کننده در سه ماهه چهارم و فراتر از آن می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی