تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس20-24نوامبر

دوشنبه, ۲۰ نوامبر ۲۰۱۷، ۱۱:۴۲ ق.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز 20-24 نوامبر 2017

با توجه به اعداد تورم منتشر شده که همگی مهم بودند دلار هفته ای بدون جهت داشت. هفته پیش رو همچنانکه به سمت روز شکرگذاری پیش می رویم، شامل سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده، داده مسکن، سخنرانی هایی از سوی یلن و دراگی، و بیانیه پس از نشست FOMC می باشد. مهمترین عناوین تقویم شما می گردد.

تورم ایالات متحده در نهایت صعود کرد، و تا 1.8% در مقیاس سالانه در اعداد بخش core افزایش یافت. خرده فروشی نیز کمی بهتر از انتظار ظاهر شد. هرچند، اصلاحات مالیاتی ایالات متحده در دستور جلسه در اولویت بالا باقی ماند و در مسایل سیاسی نظیر تحولات جدید در بررسی و تحقیق مولر نیز وزن خود را داشت. یورو از رشد بالاتر از انتظار آلمان منفعت برد اما از تورم غیرقابل تحمل خیر. پوند از سوی عوامل سیاسی داخلی و خارجی زیان دید، این در حالیست که داده های در واقع مناسب بودند. دلار استرالیا ارقام بدون جهت مشاغل را داشتند که کمک زیادی به آن نکردند. تولید ناحالص داخلی ژاپن پایین تر از انتظارات ظاهر شد، اما این تنها جریانات تقاضای بیشتر را برای این ارز ایمن باعث شد.

دوشنبه 20 نوامبر

شهادت ماریو دراگی: دوشنبه ساعت 14:00
ریاست ECB در بروکسل با اعضای اتحادیه اروپا روبرو شده و دیدگاهی بروز شده از اقتصادهای منطقه اروپا و وضعیت تورم را به آنها باید ارایه دهد. نشست بعدی ECB تنها در اواسط دسامبر می باشد، بنابراین دراگی محدود به دوره ای کم ترافیک از نظر خبری نخواهد بود.

سه شنبه 20 نوامبر

فروش خانه های موجود ایالات متحده: سه شنبه ساعت 15:00
اغلب تراکنش های بازار مسکن مربوط به مسکن های دسته دوم می باشد. در ماه سپتامبر، میزان فروش سالانه بالاتر از انتظارات ظاهر شد که برابر بود با 5.39 میلیون واحد. ما اکنون داده ماه اکتبر را دریافت خواهیم کرد. پیش بینی برای سطحی برابر با 5.42 میلیون واحد برای این نوبت وجود دارد.

سخنرانی های ژانت یلن: سه شنبه ساعت 23:00
ریاست فدرال رزرو در نیویورک سخنرانی خواهد کرد و برخی چشم اندازهای جالب درباره نشست فدرال رزرو پیش رو در ماه دسامبر ارایه خواهد داد. با توجه به اینکه ایشان در ماه فوریه دوره کاریشان به پایان خواهد رسید، ممکن است راحت تر از گذشته سخن بگوید.

چهارشنبه 22 نوامبر

سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 13:30
میزان فروش کالاهای بادوام بازتاب سرمایه گذاری می باشد و اعداد آن در داده GDP لحاظ می شود. داده تجدیدنظر شده ماه سپتامبر یک افزایش 2% را در مقدار فروش headline نشان داد. فدرال رزرو تمرکزش بر روی مقدار core سفارشات کالاهای بادوام است که 0.7% افزایش یافته است، و عددی بالاتر از انتظار می باشد. اکنون عدد ماه اکتبر را دریافت خواهیم کرد، نخستین گزارش برای سه ماهه چهارم. انتظار می رود مقادیر core و headline هر دو 0.4% افزایش یابند.

بیانیه پس از نشست FOMC: چهارشنبه ساعت 19:00
این بیانیه نشست ماه نوامبر است، که نه شامل پیش بینی های جدید می باشد و نه شامل کنفرانس مطبوعاتی. در حالیکه اشاره کرد که فدرال رزرو در مسیر بالا بردن نرخ بهره در ماه دسامبر قرار دارد، آنها کلماتشان درباره تورم، را با توضیح آن بعنوان "شکننده" تغییر دادند. ما اکنون به بینشی به داخل این بحث و گفتگو در میان اعضا دست خواهیم یافت. اعضا چقدر درباره تورم نگرانند؟ چقدر از رشد مشاغل خشنود هستند؟ بعید است که بیانیه انتظارات را درباره نشست ماه دسامبر تغییر دهد، اما دلار احتمالا حرکت خواهد کرد.

پنچشنبه 23 نوامبر

تولید ناخالص داخلی بریتانیا (انتشار نوبت دوم): پنج شنبه ساعت 9:30
مطابق پیش بینی اولیه برای سه ماهه سوم، اقتصاد بریتانیا با نرخ 0.4% رشد کرده است، که بالاتر از دو فصل قبلی سال 2017 می باشد. با این وجود، این نرخی کندتر از رقیبش در منطقه یورو و اتحادیه اروپا می باشد. بعلاوه، این عدد از ارقام سال 2016 ضعیف تر هستند.

بیانیه پس از نشست بانک مرکزی اروپا: پنج شنبه ساعت 12:30
بانک مرکزی اروپا بیانیه بزرگی را در نشست ماه اکتبر منتشر کرد و برنامه خود را برای طرح کاهش خرید اوراق قرضه اعلام کرد: 30 میلیارد یورو در هر ماه و آغاز آن در ماه ژانویه تا ماه سپتامبر سال آینده. تمایل این بانک به کاهش نرخ بهره بر سر این حقیقت است که راه را برای خریدهای بیشتر پس از نشست ماه سپتامبر 2018 باز بگذارند. ما میدانیم که این تصمیم با اتحاد آرا نبوده است . بیانیه حاصل از آن شواهد بیشتری را ارایه خواهد داد. دیدگاه متمایل به افزایش نرخ بهره چقدردر آن نشست حمایت کسب کرد؟ اعضای مختلف چقدر درباره تورم نگران هستند؟

* تمامی ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی