تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تورم ایالات متحده وخرده فروشی بازار را غافلگیر کرد

پنجشنبه, ۱۶ نوامبر ۲۰۱۷، ۱۲:۲۶ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

پنجشنبه 16نوامبر

تورم ایالات متحده در راستای انتظارات منتشر شد و خرده فروشی با صعود خود بازار را غافلگیر کرد

گزارش اشتغال بریتانیا جهت مشخصی را نشان نداد

تمرکز امروز بازار بر روی خرده فروشی بریتانیا، تورم منطقه یورو و لایحه اصلاح مالیاتی ایالات متحده می باشد

فیوچرز دارایی و سهام اروپا پس از آنکه دارای و سهام آسیا پس از چهار روز کاهش برگشتند، بطور مرزی افزایش یافتند. نفت خام در نزدیکی 55$ در هر بشکه به ثبات رسید و طلا برای دومین روز آرام بود. در بازار ارزی، دلار زیر فشار نزولی قرار گرفت چرا که اوراق با درآمد ثابت ایالات متحده رالی کردند، و نرخ بازدهی اوراق قرضه خزانه داری 5 واحد پایه رالی کرد.


گزارش اشتغال ماه سپتامبر بریتانیا دیروز جهت مشخصی نداشت. نرخ بیکاری Headline ILO برای ماه سپتامبر 4.3% بود، که از ماه جولای به این سو در ثبات به سر برده است. این گزارش رشد کند اشتغال را نشان داد (دومین عدد منفی متوالی برابر با 59000- در مقیاس سه ماهه، که این مقداری از قدرت مشاهده شده در اوایل امسال را نشان می دهد.
در همین حال، نبود مومنتوم صعودی در پرداخت و در ادامه متوسط درآمد هفتگی برابر با 2.2%، در مقابل قدرت فعلی در تورم تنها 0.1 واحد بالاتر از میانگین شش ماهه می باشد.

چوند ابتدا به ساکن پیرو این گزارش پوند ارزشش کاهش یافت، اما واکنش کلی بازار محدود بود چرا که گزارش توسط بازارها بعنوان یک رویداد تفسیر نشد. در مقابل، حرکت قیمت یورو و دلار در کوتاه مدت باقی می ماند، بهمراه سطوحی که در هر دو جفت ارز پوند/دلار (1.3340-1.3000) و یورو/پوند (0.9050-0.8730) شکسته نخواهند شد

تمرکز بازار به سمت خرده فروشی بریتانیا چرخیده است که امروز منتشر خواهد شد. ورای این داده ها، معامله گران بارکلیز فکر می کنند پوند احتمالا ابتدا بواسطه Brexit و گفتگوهای ماه دسامبر در ماههای پیش رو به حرکت در آورده شود.
در ایالات متحده Headline CPI 0.1% در مقیاس ماهانه افزایش یافت و تورم core تا 0.2% در مقیاس ماهانه در ماه اکتبر شتاب گرفت. در همین حال، خرده فروشی ایالات متحده قدرتمندتر از انتظار قبلی در ماه اکتبر با عددی برابر با 0.2% در مقیاس ماهانه بود، در برابر انتظارات برای 0.0% تغییر.
با نگاه به روز پیش رو، امروز نمایندگان مجلس ایالات متحده هدفشان رای گیری درباره نسخه لایحه اصلاحات مالیاتی خودشان طی امروز می باشد. در همین حال انتظار می رود کمیته مالی مجلس سنا درباره اصلاحش در لایحه در این هفته رای گیری نماید، و انتظار می رود پس از تعطیلات یک هفته ای عید شکرگذاری کل مجلس سنا در این رای گیری شرکت نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی