تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تیترهای داغ و تحلیل روزانه 3 آگوست

پنجشنبه, ۳ آگوست ۲۰۱۷، ۱۱:۴۹ ق.ظ

پنجشنبه 3 AUGUST


• ادامه صعود EURUSD برخلاف کاهش دلار
• بی اعتنایی پوند به شاخص PMI ساخت و ساز بریتانیا، از دور نمایان شدن تصمیم نرخ بهره BoE
• استرلینگ در سقف تازه 10.5 ماهه پیش از تصمیم نرخ بهره BoE، دلار در نزدیکی کف های 15 ماهه خود
• افزایش ارزش ین ژاپن همچنانکه شاخص اعتماد مصرف کننده ژاپن از پیش بینی ها بالاتر می شود



آیا همچنانکه تورم کاهش می یابد، دسته بندی ها و تقسیمات BoE باقی خواهد ماند؟
پنج شنبه فوق العاده در بریتانیا حقیقتا یک رویداد کسل کننده است و این هفته قطعا قرار است فرقی نکند، از آنجاییکه بین سیاست گذاران در BoE بطور فزاینده ای درباره موضوع نرخ بهره ها اختلاف نظر ایجاد شده است. کار MPC از زمان همه پرسی اتحادیه اروپا به شدت سخت شده است، بهمراه رد شدن تورم از هدف 2% خود در زمانی که اقتصاد در حال کند شدن است و تردید درباره نتایج، پیش بینی را به شدت مشکل می سازد.


افزایش قیمت طلا از آنجاییکه گزارش تغییرات NFP موسسه ADP انتظارات را برآورده نمی کند
طلا صعودهای آرامی را در روز کاری چهارشنبه بر جای گذاشته است. در آمریکای شمالی، طلای اسپات در قیمت 1271.84$ با 0.24% افزایش در روز خود در حال معامله است. در خط مقدم خبرها، تغییرات NFP موسسه ADP با عددی برابر با 178000 برگشت انجام داد، اما این کمتر از پیش بینی برای 187000 بود. پنج شنبه ای شلوغ در راه است، از آنجاییکه ایالات متحده دو رویداد کلیدی را منتشر می کند – مدعیان بیکاری و شاحص PMI غیر تولیدی موسسه ISM. روز جمعه، نگاهی به تغییرات NFP خواهیم انداخت، که باید بعنوان یک محرک بازار به آن نگاه شود. انتظار می رود این شاخص در مقایسه با 222000 ماه قبل تا 181000 کاهش یابد.



رشد کندتر، با وجود بیکاری کمتر BoE را در انتظار نگاه خواهد داشت
با وجود رشد کندتر، بانک مرکزی انگلستان اخیرا تمایلاتش بیشتر به افزایش نرخ بهره بوده است، از آنجاییکه تورم بالاتر رفته است و نرخ بیکاری کنتر شده است. هنوز، پیش از سال 2019 انتظار افزایش نرخ بهره BoE را نداریم: رشد GDP کاهش یافته و مقدار آن ضعیف تر از برآورد BoE بوده است، تورم بالا با عنایت به ضعف پوند که بدلیل اجرای برنامه Brexit می باشد موقتی است، رشد دستمزد ضعیف باقی می ماند و نشانگر فشار تورمی اساسی بالا نمی باشد و تردید سیاسی زیاد است. ما همچنان هسته کمیته MPC (از جمله مارک کارنی ریاست این کمیته) را که به سمت تمایلات کاهش نرخ بهره متمایل شده است زیر نظر داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی