تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

عملکرد خوب پوند بر سر داده های بهتر بریتانیا

چهارشنبه, ۱۱ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۶:۱۴ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

یورو پس از تاخیر Puigdemont رییس جمهور کاتالان در اعلام استقلال یک رالی را تجربه می کند
عملکرد خوب پوند بر سر داده های بهتر بریتانیا
امروز عصر بیانیه FOMC زیر ذره بین بازار


بازارهای دارایی و سهام آسیا دیروز با بسته شدن شاخص Nekkei 225 در بالاترین سطح از سال 1996 به این سو رالی کرد. در بازار ارزی، پس از تعلیق اعلام استقلال کاتالان از اسپانیا توسط کارلس پیگدمونت هنگامی که دیروز به پارلمان منطقه ای در بارسلونا اشاره کرد، ارزش یورو در برابر دلار افزایش یافت.
دیروز پیرو آمار اقتصادی بهتر از بریتاینا پوند در اوایل بازار لندن عملکرد خوبی داشت. بخش تولید و ساخت و ساز اعداد استواری را در ماه آگوست منتشر کردند و در ماههای اخیر بارها و بارها پایین تر از انتظارات ظاهر شدند. اینها همه با هم میتوانند تاثیر مثبتی بر روی رشد سه ماهه سوم داشته باشند. هرچند، کسری تجاری در حال گسترش اشاره مشکلات جاری در صادرات دارد، این در حالیست که قدرت واردات اشاره به هزینه شگفت آور مصرف شده در واردات دارد.
داده های بریتانیا طبق اعداد زیر منتشر شدند:
تولید صنعتی 0.2% رشد ماهانه (انتظارات = 0.2% ماهانه)؛ محصول تولیدی 0.4% ماهاهنه (انتظارات: 0.3% ماهانه)، ساخت و ساز 0.6% ماهانه (انتظارات: 0.0% ماهانه)، هرچند تراز تجاری تا کسری 5.6 میلیارد پوند در ماه آگوست افزایش یافت.
همچنین سیاست های بریتانیا زیر ذره بین بازار باقی ماند و نخست وزیر مِی هنگامی که از ایشان درباره چگونگی رای دادن در دومین رای گیری Brexit (FT) سکوت اختیار کرد. به فاصله کوتاهی بعد از آن، صدراعظم هاموند بی میلی به بودجه برای سناریوی "به توافق نرسیدن" Brexit با اتحادیه اروپا را شرح داد.
در داده های اروپا، تولید صنعتی در ایتالیا با افزایش خود بازار را غافلگیر کرد که ریسک های صعودی معنی داری را به پیش بینی رشد سه ماهه سوم ما که برابر با 0.4% می باشد تحمیل کرد. تولید صنعتی در ماه آگوست در فرانسه 0.3% در مقیاس ماهانه افت کرد.

با نگاه به ساعات باقیمانده از امرو، رویداد کلیدی انتشار بیانیه نشست ماه سپتامبر FOMC می باشد. لذا، اغلب شرکت کنندگان باید ضعف اخیر را در طول زمان گذرا بدانند، در نتیجه اجازه یک برگشت به سمت هدف را به تورم خواهد داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی