تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تقویم اقتصادی هفته 9-13 اکتبر

دوشنبه, ۹ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ

چشم انداز رویدادهای اقتصادی هفتگی بازارفارکس  9اکتبر تا 13اکتبر 2017

دلار قوی باقی ماند و اغلب روزها از داده های بالاتر از انتظار سود برد. می توانیم انتظار افزایش بیشتری را داشته باشیم؟ با داشتن بیانیه FOMC، خرده روشی و ارقام تورم تمرکز بازار بر روی دلار باقی خواهند ماند.
با وجود ویرانی که طوفانها ایجاد کردند و خرابی گزارش اشتغال، به ای معنی که این کشور برای نخستین بار از سال 2010 به این سو مشاغلی را از دست داد اما رشد دستمزد شتاب گرفت، اقتصاد ایالات متحده هنوز خوب به نظر می رسد. یورو با عنایت به سیاست های اروپا بار دیگر از رقبای خود عقب ماند. این بار بحران در کاتالونیا و سرکوب شدید اسپانیا بود که باعث کاهش ارزش یورو شد. تردید درباره موقعیت نخست وزیر مِی بر روی پوند فشار نزولی وارد آورد در حالیکه بانک مرکزی استرالیا فشار خود را بر روی دلار استرالیا حفظ کرد. مسیر با کمترین مقاومت برای دلار قوی تر باقی ماند.

چهارشنبه 11 اکتبر

افتتاحیه مشاغل JOLTS: چهارشنبه ساعت 14:00
تعداد مشاغل ارایه شده در اقتصاد ایالات متحده توسط فدرال رزرو زیر نظر قرار دارد، حتی اگر شاخصی همراه با تاخیر باشد. در ماه جولای، تعداد مشاغل ارایه شده بالای 6 میلیون سالانه باقی ماند، یعنی 6.17 میلیون، که بالاتر از انتظارات ظاهر شد. اکنون پیش بینی برای ارایه 6.06 میلیون شغل است.

بیانیه پس از نشست FOMC: چهارشنبه ساعت 18:00
در نشست ماه سپتامبر، Fed طبق انتظاری وسیعی که می رفت آغاز کاهش ترازنامه را اعلام کرد. آنها همچنین پیش بینی های اعلام شده برای افزایش نرخ بهره برای سال 2017 را تغییری ندادند (یک افزایش دیگر) و برای سال 2018 (3 نوبت افزایش). اشتیاق برای ادامه بالا بردن نرخ بهره با وجود تورم پایین تر ادامه دارد، چیزی که ریاست Fed ژانت یلن بعنوان یک "راز" از آن نام برد. بیانیه این نشست اکنون منتشر شده است. توجه به این نکته اهمیت دارد که متن این بیانیه تا آخرین دقیقه قبل از انتشار ویرایش می شود، که فضایی برای ارسال پیغام های مورد نظر به بازارها نماند. تمرکز بر روی مقدار نگرانی درباره تورم پایین این بانک خواهد بود.

شاخص PPI ایالات متحده: پنج شنبه ساعت 12:30
تغییرات در بهای تولید کننده در نهایت به مصرف کنندگان می رسد. PPI Headline 0.2% در ماه آگوست افزایش یافت در حالیکه core PPI تنها به مقدار 0.1% رشد داشت. آیا این نوبت شاهد اعداد قوی تری خواهیم بود؟ انتظار می رود انتظار می رود PPI headline 0.4% افزایش یابد در حالیکه عدد core پیش بینی می شود 0.2% رشد داشته باشد.

پنجشنبه 12 اکتبر

سخنرانی ماریو دراگی: پنج شنبه ساعت 14:15
ریاست ECB در قالب هیاتی در واشینگتون سخنرانی خواهد کرد و ممکن است درباره تصمیم پیش رو برای کاهش طرح خرید اوراق قرضه مقدار بیشتری شفاف سازی نماید. آیا هنوز نگرانی درباره نرخ تبادل را توضیح خواهد داد؟ EURUSD از زمان ابراز شکایت ها در قیمت پایین تری قرار دارد.

سخنرانی جرومی پاول: پنج شنبه ساعت 14:30 و همچنین جمعه ساعت 17:00
پاول همچنین ریاست اجرایی Fed می باشد که به ندرت درباره سیاست پولی بحث و گفتگو می کند. با این وجود، سخنرانی او اکنون اهمیت بالاتری دارد چرا که یکی از کاندیداهای ریاست Fed است. پاول در سخنرانی قبلی اش بینش هایی درباره نرخ بهره ارایه نکرد.

جمعه 13 اکتبر

CPI ایالات متحده: جمعه ساعت 12:30
همانطور که قبلا اشاره شد، تورم پایین برای Fed یک راز است. با افزایش های مداوم در اشتغال، تورم باید خیلی وقت پیش افزایش پیدا می کرد. این چیزی است که مدل های محاسباتی می گویند. در ماه آگوست، قیمت ها 0.4% در headline CPI افزایش یافت اما با 0.2% افزایش در core CPI، که برای Fed از اهمیت بالاتری برخوردار است، تعجبی در کار نبود. در مقیاس سالانه، core CPI پس از تشکیل سقف 2% در ائایل سال در 1.7% گیر افتاده است. انتظار می رود Headline CPI 0.6% در این نوبت افزایش یابد، در حالیکه core CPI صرفا 0.2% انتظار افزایش می رود.


تمایلات مصرف کننده ایالات متحده: جمعه ساعت 14:00
وقتی مصرف کنندگان اعتماد بیشتری داشته باشند، پول بیشتری خرج می کنند. همبستگی همیشه به این صورت نیست، اما این شاخص پیشرو بازارها را به حرکت در می آورد، بخصوص در حالیکه به انتهای هفته نزدیک می شویم. عدد نهایی برای سپتامبر 95.1 واحد است. اکنون عدد مقدماتی ماه اکتبر را دریافت می کنیم که پیش بینی برای آن بسیار نزدیک است یعنی 95.4.


ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی