تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کسب حمایت توسط نخست وزیر مِی

پنجشنبه, ۵ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۵:۳۰ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال
5 اکتبر2017
•عملکرد ضعیف دارایی های ریسکی اروپا با توجه به بی ثباتی در کاتالونیا
•عملکرد ضعیف دلار استرالیا در طول شب گذشته پس از آمار ضعیف خرده فروشی
•کسب حمایت توسط نخست وزیر مِی از سوی چندین نخست وزیر محافظه کار

دارایی ها و سهام ایالات متحده به مقدار زیادی بدون تغییر بودند در حالیکه رقبای اروپایی عملکرد ضعیفی داشتند چرا که بی ثباتی در کاتالونیا در حال آغاز تاثیرات منفی بر روی دارایی های ریسکی اروپا می باشد.
پس از کسب حمایت از سوی شاخص ism غیرتولیدی با رسیدن به عدد 59.8 در بعدازظهر دیروز – بعنوان یک سقف 12 ساله - در طول شب گذشته دلار در برابر ارزهای گروه g10 قدرتمند باقیماند.
از زمان بسته شدن بازار در جمعه گذشته، اختلاف بین اوراق قرضه 10 ساله دولت اسپانیا و طرف آلمانی اش اکنون به حدود 15 واحد رسیده است. رییس جمهور کاتالونیا، کارلس پیگدمونت، گفته است که طی چند روز آتی استقلال خود را از اسپانیا اعلام خواهد نمود.
واضح بود که دلار استرالیا پس از کاهش خرده فروشی تا 0.6%- ماهانه (انتظارات برای 0.3% ماهانه)، ضعیف ترین عدداز سال 2013 به این سو، با سقوطی بالغ بر 0.5% عملکرد ضعیفی طی شب گذشته داشت.
در بریتانیا، با وجود اینکه نخست وزیر مِی به سیاست های متعددی در سخنرانی اش اشاره کرد، توجه رسانه به مقدار زیادی بر روی این حقیقت متمرکز شد که ایشان تقلا کردند تا نکته کلیدی مد نظرشان را با توجه به سرمای شدیدی که خورده اند و اینکه سخنرانی ایشان بواسطه یک فرد معترض با در دست گرفتن فرم استخدام تقبلی با اختلال روبرو شد به گوش همگان برسانند.
بنابر گزارش ها خانم مِی زیر فشار انتقادها توسط برخی نخست وزیران بعد از سخنرانی اش قرار گرفت این در حالیست که بسیاری دیگر از نخست وزیران، از جمله بوریس جانسون و مایکل گراو از او حمایت کردند.
دیروز pmi خدمات بریتانیا برای ماه سپتامبر قوی تر از انتظار ظاهر شد که باعث رشد ارزش پوند در ساعات صبحگاهی شد اما افزایش های انجام شده در برابر دلار و یورو در ساعات بعدازظهر از بین رفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی