تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سخنان کلیدی نخست وزیر مِی

چهارشنبه, ۴ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۴:۴۹ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

•ادامه صعود دارایی های و سهام ایالات متحده ضمن سقوط ارزش دلار
•اگر اظهار استقلال انجام شود، بی ثباتی در ایالت کاتالونیا احتمالا بالا بگیرد
•سخنان کلیدی نخست وزیر مِی در سخنرانی ساعت 12:30 امروز زیر ذره بین بازار

بازارها دیروز نسبتا کم رونق بودند و دارایی ها و سهام ایالات متحده با بسته شدن در منطقه مثبت برای چهاردهمین روز از مجموع 17 روز کاری به صعود خود به سطوح بالاتر ادامه داد، این در حالیست که دلار زیر فشار نزولی قرار گرفت.
ترامپ با کمبود معرفی کاندیدا از سوی مشاورانش برای ریاست Fed روبرو بوده است. این لیست شامل کوهن، وارش، پاول و یلن بود. متقاضیان اصلی، یعنی وارش و پاول به ترتیب بعنوان افراد متمایل به افزایش و کاهش نرخ بهره شناخته شده اند.
پس از آنکه اعتراضات در کانالونیا طی دیروز برگزار شد، بی ثباتی در این ایالت ادامه یافت و چشم انداز این منطقه اکنون به مقدار زیادی وابسته به این است که آیا دولت کاتالونیا اعلام استقلال می کند یا خیر.
اگر استقلال این منطقه اعلام شود، احتمالا منجر به درگیرهای خیابانی بیشتری با پلیس و نوسان بزرگتری در رابطه با بازارهای مالی شود.
در بریتانیا، هنوز یک داده داخلی ضعیفتر از انتظار دیگر منتشر شد، این نوبت شاخص PMI ساخت و سازکه تا 48.1 سقوط کرد، و پوند را به قیمت پایین تری در روز برد. با وجود این شاخص یک سری از اعداد پرنوسان می باشد، این حقیقت که برای نخستین بار از آگوست سال گذشته به این سو به زیر 50 افت کرده است باعث مقداری نگرانی شده است.
تمرکز امروز بازار بر روی سخنرانی کلیدی نخست وزیر مِی خواهد بود که کنفرانس حزب محافظه کار را به انتها خواهد رساند. انتظار می رود مِی پس از گزارش های اخیر که برخی اعضا، که قابل توجه ترین آنها بوریس جانسون می باشد، دیدگاه های منفاوتی درباره اقدامات Brexit را اتخاذ کرده اند، در حزب خود همگی اعضا را به اتحاد دعوت کند.
یلن ریاست Fed امروز در یک کنفرانس بانکداری در سنت لوییس نیز سخنرانی خواهد داشت. بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد ایشان بر این موضوع که پیشرفت تجمعی درباره اقتصاد فعلا انقباضی شدن متعادل و متداوم سیاست این بانک را تضمین می کند تاکید نماید، اما اینکه ضعف اخیر در تورم نیاز به نظارت دارد را مورد تاکیر قرار خواهد داد.

نظرات  (۱)

باسلام
باتشکرازوبلاگ عالیتون وهمچنین مطالب پربارتون،اگرمایل بودیدلطفابه مطالب ماهم سری بزنید.

http://persiane.ir/Treatment-of-bronchitis-pneumonia-.html

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی