تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کمی افزایش در ارزش دلار

چهارشنبه, ۲۳ آگوست ۲۰۱۷، ۱۱:۲۲ ق.ظ

چهارشنبه 23 AUGUST

• سقوط یورو بر سر ترس از کاهش رشد اقتصادی آلمان؛ رالی دلار در بین رقبای خود
• کمی افزایش در ارزش دلار در داخل محدوده ای مشخص
• افزایش حجم خرده فروشی کانادا در ماه ژوئن

GBPUSD آماده برای یک شکست بالقوه پس از سقوط تا یک سطح کلیدی
دلار در روز سه شنبه صبج، پیش از سخنرانی ژانت یلن در نشست جکسون هول در انتهای هفته که بسیار پیش بینی شده بود برگشت، و به GBPUSD که پیشاپیش به شدت زیر فشار قرار داشت برای سقوط به سمت سطح حمایت عمده در 1.2800 کمک کرد. پس از نزدیک شدن به این سطح کلیدی در روز سه شنبه صبح، این جفت ارز مقداری از نزول خود را جبران کرد اما زیر فشار باقی ماند.

رالی دلار کانادا پس از خرده فروشی قدرتمند
داده های صبح روز سه شنبه نشان داد که خرده فروشی با افزایش 0.1% تا 49.0 میلیارد دلار کانادا برای چهارمین ماه متوالی در ماه ژوئن افزایش یافته است. میزان فروش در 6 زیرمجموعه از 11 زیرمجموعه افزایش داشته است که نشان دهنده افزایش کلی 38 درصدی در خرده فروشی داشت. میزان فروش بالاتر در فروشگاه های کالاهای عمومی، و ساخت مواد و تجهیزات باغبانی و تامین فروشندگان میزان فروش کمتر در نمایندگی های قطعات خودرو و پمپ بنزین ها را خنثی کرد. در دو زیر مجموعه آخری، خرده فروشی 1.1% رشد داشته است. پس از حذف تاثیرات تغییرات قیمتی، خرده فروشی از نظر حجمی 0.5% افزایش یافته است.

طرفداران صعود دلار باعث افزایش ارزش دلار پیش از نشست جکسون هول شدند
طرفداران صعود دلار روز سه شنبه با عنایت به سفته بازی ها درباره لفاظی های احتمالی متمایل به افزایش نرخ بهره از سوی ژانت یلن ریاست فدرال رزرو در نشست اقتصادی در جکسون هول فعال بودند. یک افزایش در احتمال سومین افزایش نرخ بهره توسط Fed برای سال جاری باید قادر به خنثی نمودن مقداری از فشاری باشد که دلار با توجه تنش های سیاسی در ایالات متحده حس می کند. ارزش یورو نیز روز سه شنبه با توجه به داده ضعیف شاخص تمایلات اقتصادی ZEW برای منطقه یورو که یک کاهش تا 29.3 را برای ماه آگوست بر خلاف انتظار سقوط تا 34.2 نشان داد کاهش یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی