تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار ارز 15-19 اکتبر

دوشنبه, ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

🔷چشم انداز هفتگی بازار فارکس. 15-19 اکتبر 2018

همچنانکه سهام سقوط ناگهانی دارد آیا ارزهای رایج همچنان وضعیت خوبی دارند؟

🖊🖊🖊🖊🖊

دلار آمریکا در وضعیت خطرناکی بود و در کنار آن، سهام و داده آمریکا تحت تأثیر نبود. بعد چه می شود؟ خرده فروشی آمریکا، گزارشات کمیته بازار آزاد فدرال و نشست اتحادیه اروپا درمورد برکسیت در یک هفته شلوغ قرار دارند. در ادامه موارد برجسته هفته بعد را می آوریم.
تورم core آمریکا انتظارات را برآورده نکرد و بر دلار فشار آورد. تمایلات مصرف کننده همچنین افت داشت. نگرانی درمورد نرخ های بهره بالا و تعرفه ها روی چین نهایتا بازارها را پایین کشید. این روند باعث واکنش تند ترامپ دربرابر سیاست افزایش نرخ فدرال شد و در نتیجه بهای دلار این کشور را پایین آورد. گفت و گوها پیرامون برکسیت تمام و کمال ادامه دارد با امید توافق در نشست آینده. ایتالیا همچنان زمینه ساز نگرانی هاست.


دوشنبه 15 اکتبر 2018

📌خرده فروشی آمریکا: دوشنبه ساعت 12:30
اقتصاد آمریکا با مرکزیت مصرف گرایی میچرخد و همین امر، انتشار آن را در بالاترین سطح اهیمت قرار می دهد. حجم فروش در ماه اوت چندان جالب نبود ولی اصلاحیه های صعودی برای ماه جولای این وضعیت را متعادل کرد. فروش هدلاین تا رقم 0.1% رشد داشت که انتظار می رود تا رقم 0.7% در ماه سپتامبر رشد کند. خرده فروشی core که چندان هم مهم نیست انتظار می رود که پس از رقم 0.3% در آخرین مرتبه، رشدی تا رقم 0.4% داشته باشد.

📌گزارش خزانه داری آمریکا: دوشنبه در ساعت کاری آمریکا
خزانه داری این کشور گزارش خود را درمورد کشورهایی که دستکاری ارزی داشته اند منتشر میکند. تمرکز بازار روی چین است: از سوی ترامپ ممکن است این کشور متهم به دستکاری ارزی شود که این اتهام فشار را روی دومین اقتصاد جهان بیشتر میکند. بسیاری از اقتصاددانان متوجه کاهش ارزش یوان چین نمی شوند ولی شاهد افت آن با توجه به افت و خیز دلار آمریکا هستند. درصورتیکه این برچسب به چین بخورد احتمالا فشار بیشتری بر سهام وارد می شود و ین را تقویت میکند.

📌CPI نیوزلند: دوشنبه ساعت 21:45
این کشور داده تورم را تنها یک بار در هرسه ماه منتشر میکند که این گزارش تأثیر بسیار زیادی روی حرکات بازار میگذارد. قیمت ها تا رقم 0.4% سه ماهه در سه ماهه دوم بالا رفتند. انتظار می رود که گزارش تازه سه ماهه سرعت بالای رشد شاخص قیمت مضرف کننده را نشان بدهد: 0.7%.


سه شنبه 16 اکتبر 2018

📌گزارش شغلی انگلیس: سه شنبه ساعت 8:30
بریتانیا رقم خوب نرخ بیکاری را روی 4% برای ماه جولای نشان می دهد و انتظار می رود که این رقم تغییری نکند. هرچند رشد دستمزد قصد بالا رفتن ندارد و با تورم رقابت میکند. ما شاهد رشد دستمزد در ماه جولای بودیم و همین سطح از رشد را برای ماه اوت پیش بینی میکنیم. موسسه آماری The Claimant Count Change برای ماه اوت رقم رشد 8.7K را نشان داد. رقم تازه با رشد نسبی 4.5K برای ماه سپتامبر پیش بینی می شود. رشد بالای بیکاری میتواند نگران کننده باشد.


چهارشنبه 17 اکتبر 2018

📌تورم انگلیس: چهارشنبه ساعت 8:30
شاخص قیمت مصرف کننده انگلیس در ماه اوت رشد تا رقم 2.7% داشت که این نشان دهنده افزایش فشار تورم و فراهم کردن زمینه افزایش نرخ در آن ماه است. برای ماه سپتامبر احتمال زیاد افزایش سالانه قیمت ها را 2.6% پیش بینی میکنیم. رشد شاخص قیمت خرده فروشی (RPI) را تا رقم 3.5% پیش بینی میکنیم ضمن اینکه همان رقم ماه گذشته است که تکرار میشود. کاهش CPI core را از 2.1% به 2.0% و ورودی PPI را با رشد تا رقم 0.9% ماهانه پس از رشد 0.5% در ماه اوت، پیش بینی میکنیم.

📌گزارش نشست FOMC: چهارشنبه ساعت 12:30
فدرال رزرو نرخ بهره را در ماه سپتامبر افزایش داد و تا پایان سال 2019 تا چهار رقم اعلام کرد که افزایش خواهد داشت. درحالیکه فدرال رزرو سیاست تعاونی را از سیاست های خود لغو کرد،ژروم پاول صراحتا ابراز کرد که تغییری در سیاست فدرال رزرو صورت نخواهد گرفت. گزارشات نشست چندین موضوع مهم را روشن خواهد کرد: آیا همه اعضای فدرال روند خوبی برای اقتصاد کشور میبینند؟ آیا نگران این نیستند که ممکن است تورم افزایش داشته باشد؟ و موضوع تعرفه های تجاری، موردی برای نگرانی هست؟ گزارشات کمیته بازار آزاد فدرال معمولا بیشتر درمورد موضوع است تا بیانیه نشست. لازم به ذکر است که گزارش نشست تا آخرین لحظه درحال ویرایش است تا پیام رسانی به خوبی انجام شود. اکنون پس از افت حرکات بازار ممکن است پیام مناسبی دریافت نشود.


پنجشنبه 18 اکتبر 2018

📌گزارش شغلی استرالیا: پنجشنبه ساعت 00:30
اقتصاد این کشور شاهد رشد چشمگیری با رقم 44K در ماه اوت بود که این رقم بالاتر از حد انتظار بود. پیش بینی می شود که گزارش ماه سپتامبر رشد نسبی 15.2K را نشان بدهد که این رقم بیشتر همسو با میانگین سالهای اخیر است. انتظار می رود که نرخ بیکاری همچنان در رقم 5.3% بماند. بازار کار استرالیا باوجود یک سری وقفه ها در بخش مسکن و نگرانی ها در مورد چین، خوب کار میکند.

📌نشست اتحادیه اروپا درمورد برکسیت: پنجشنبه
رهبران اتحادیه اروپا از جمله دولت انگلیس درحال گردهمآیی برای نشست برنامه ریزی شده هستند و موضوع برکسیت، در صدر موضوعات این اتحادیه است. هردوسوی مذاکره کنندگان گزارش پیشرفت در روند توافق را پس از پایان نشست حزب محافظه کار میدهند. سخت ترین موضوع درمورد مرز ایرلند است که آن هم مربوط به مناسبات گمرکی است. یک گزینه این است که شمال ایرلند در یک سازمان گمرکی قرار بگیرد و بدین ترتیب یک مرز گمرکی در دریای ایرلند ایجاد شود. هرچند این ایده به میزان زیادی برخلاف نظر اتحادیه حزب دموکرات هاست که حامی دولت انگلیس در توافق « عرضه و اطمینان» هستند. توافق برکسیت بهای پوند را بالاتر می برد و در این میان یورو هم بهره مند می شود. هرچند یک سناریوی محتمل دیگر این است که اتحادیه اروپا و انگلیس یک نشست ضرب الجل دیگر در ماه نوامبر ترتیب بدهند. گزینه همه پرسی دوم و «عدم توافق برکسیت» هم احتمال زیادی دارد. احتمال بالا رفتن نوسانات را می دهیم.


جمعه 19 اکتبر 2018

📌GDP چین: جمعه ساعت 2:00
دومین اقتصاد بزرگ جهان GDP خود را در ساعات اولیه پایان سه ماهه منتشر میکند. درحالیکه بسیاری نسبت به دقت داده منتشر شده متعجب هستند؛ همچنان بازارها را به حرکت وامیدارد.یک روند نزولی ناچیز را برای سه ماهه سوم پیش بینی میکنیم: 6.6% سالانه دربرابر 6.7% سه ماهه دوم. برخی نگران این هستند که تعرفه ها ممکن است آشفتگی های شدیدی را منجر شود که بر تجارت جهانی اثر بگذارد.

📌تورم و خرده فروشی کانادا: جمعه ساعت 12:30
کانادا هردو داده مهم را همزمان منتشر می کند. شاخص قیمت مصرف کننده در ماه اوت افتی تا رقم 0.1% داشت درحالیکه CPI core تا رقم 0.1% بالا رفت. تورم احتمالا در ماه سپتامبر کمی بالاتر می رود. خرده فروشی در ماه جولای تا رقم 0.3% رشد داشت و فروش core تا رقم 0.9% اکنون بالا رفت. درحال حاضر داده ماه اوت را داریم.

📌فروش مسکن فعلی آمریکا: جمعه ساعت 14:00
آخرین خبر هفته متعلق است به بخش مسکن آمریکا. گزارش داده ای و چند مورد دیگر نشانه هایی از کاهش سرعت بخش مسکن را داشتند برخلاف وضعیت اقتصادی بالا. برای ماه سپتامبر کمینه افت را احتمال می دهیم: 5.31 میلیون فروش سالانه واحد دربرابر 5.34 میلیون در ماه اوت. هرچه این اسلاید ادامه دارتر شود، نگرانی ها بیشتر می شود.


⏰تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸/۱۰/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی