تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار ارز 8-12 اکتبر

دوشنبه, ۸ اکتبر ۲۰۱۸، ۰۲:۰۸ ب.ظ

☸️چشم انداز هفتگی بازار فارکس. 8-12 اکتبر 2018

دلار بار دیگر غلبه میکند.

🖌🖌🖌🖌🖌
دلار آمریکا دربرابر همتایان خود در هفته آشفته، صعود داشت. بعد چه می شود؟ تورم آمریکا در دومین هفته اکتبر در همان رقم باقی ماند که شاهد افزایش تنش ها در موضوع برکسیت و انتخابات میان دوره بود. در ادامه موارد برجسته هفته پیش رو را می آوریم.
دلار در سه ماهه جدید صعودهای تازه ای را آغاز کرد. سخنرانی پاول در تمایل به افزایش نرخ بهره موجب رشد بازده و از آن بیشتر، صعود داده ها شد. شاخص PMI غیر تولیدی موسسه ISM به رقم 61.6 رسید که این رقم بالاترین رقم ثبت شده است. هرچند، گزارش دستمزدهای غیرکشاورزی ترکیبی بود همراه با افزایش تنها 134K عددی مشاغل. بازنگری های صعودی و دستمزدهای مناسب موجب تعادل شدند. یورو تحت تأثیر بحران های همزمان ایتالیا بود درحالیکه پوند انگلیس در جدال با نگرانی های فزونی یافته درمورد ثبات دولت بریتانیا باتوجه به مانورهای بوریس جانسون و طرح موضوع مرزایرلند، قرار داشت. دلار کانادا برنده بزرگ این کشور بود و آمریکا در توافق جدید NAFTA که نام USMCA برخود گرفت، دارای چهارچوب تازه ای شد. دلارآمریکا/ین ژاپن به صعودهای جدید دست پیدا کرد درحالیکه دلار استرالیا پس از تصمیمات ررزو بانک این کشور دچار بحران شد.

چهارشنبه 10 اکتبر 2018

📌GDP انگلیس: چهارشنبه ساعت 8:30
این گزارش، گزارش ماهانه ماه اوت است که بینش بهتری را نسبت به سه ماهه سوم در اختیار میگذارد. رشد اقتصادی انگلیس در ماه جولای تا رقم 0.3% بود. نخستین ماه از سه ماهه سوم و رشد اقتصادی در ماه اوت را با سرعت کند 0.1% پیش بینی میکنیم. هرگونه روند نزولی ممکن است مربوط به موضوع برکسیت باشد. انگلیس همچنین محصولات تولیدی و بالانس معاملاتی کالاها را در همان زمان منتشر می کند.

📌PPI آمریکا: چهارشنبه ساعت 12:30
شاخص قیمت تولید کننده آمریکا در ماه اوت با افت 0.1% در هدلاین و 0.1% در core وضعیت ناامیدکننده ای داشت. ارقام ناخشنودکننده در پی دوره ای طولانی آمدند که در آن ورودی کارخانه ها فراتر از انتظارات بازار پیشرفت داشتند. برای هردو رقم PPI هدلاین و core رشد ماهانه تا رقم 0.2% را انتظار داریم.

پنجشنبه 11 اکتبر 2018

📌گزارشات نشست بانک مرکزی اروپا: پنجشنبه ساعت 11:30
بانک مرکزی اروپا گزارش مشاغل داخلی را از ماه سپتامبر منتشر کرد. پس از آن بانک مرکزی هیچگونه تغییری در سیاست پولی خود اعمال نکرد. هرچند ماریو دراگی معمولا تمایلاتی برای افزایش نرخ بهره دارد. نظرات ایشان درمورد دستمزدها، تورم و سیاست پولی آینده با دقت بیشتری زیر نظر گرفته می شود.

📌گزارش تورم آمریکا: پنجشنبه ساعت 12:30
شاخص قیمت مصرف کننده نیز همچون PPI در ماه اوت کمتر از حدانتظارات بود همراه با عقب نشینی 2.2% پس از صعود 2.4% در ماه جولای. ما شاهد رشد ماهانه 0.2% در رقم هدلاین ماهانه ماه اوت بودیم درحالیکه CPI core فقط تا رقم 0.1% رشد داشت. برای رقم CPI core و هدلاین، صعود حدودی 0.2% را برمبنای ماهانه پیش بینی می کنیم.

جمعه 12 اکتبر 2018

📌تمایلات مصرف کننده آمریکا: جمعه ساعت 14:00
میزان تمایلات نهایی مصرف کننده برای ماه سپتامبر تا زیر رقم 100.1 بازنگری شد ولی برای ماه اوت این رقم، نشان دهنده افزایش است. رقم بالای اطمینان اشاره به افزایش هزینه ها از سوی مصرف کننده ها دارد ولی همیشه این همبستگی برقرار نیست. ارقام اولیه احتمالا برای ماه اکتبر صعودی باشد: 100.9 با احتمال بالا.

تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸/۱۰/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی