تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بهبود تمایلات ریسک پذیری و رالی دلار

چهارشنبه, ۱۶ آگوست ۲۰۱۷، ۰۱:۲۷ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 16 آگوست 2017

بهبود تمایلات ریسک پذیری و رالی دلار پس از آمار قوی خرده فروشی ایالات متحده
سقوط ارزش پوند بعد از داده ضعیف تر از انتظار ماه جولای
امروز داده بازار کار بریتانیا، مذاکرات مجدد NAFTA و بیانیه پس از نشست Fed زیر ذره بین بازار

دیروز پس از آنکه کره شمالی توضیح داد بصورت یکجانبه به جزایر گوام حمله نخواهد کرد، تمایلات ریسک پذیری بهبود یافت. بازارهای دارایی و سهام روز خود با اختلاف زیادی بالاتر به پایان رساندند، دلار پس از آنکه انتشار داده خرده فروشی ایالات متحده در جهت صعود بازار را غافلگیر کرد عملکرد بهتری داشت در حالیکه پوند پوند بعد از آمار ضعیف تر از انتظار تورم سقوط کرد.
EURGBP بالاترین سقف از ابتدای سال به امروز را بالاتر از 0.9100 تشکیل داد در حالیکه GBPUSD حمایت کوتاه مدت را شکست تا به سمت پایین تا 1.2850 معامله شود.
تورم headline بریتانیا از آنجاییکه بهای سوخت پایین تر کمک به بالا رفتن قیمت مواد غذایی، پوشاک و مبلمان را خنثی کرد، دیروز کمی پایین تر از انتظارات عموم بود یعنی برابر با 2.6% سالانه برای ماه جولای (انتظار عموم برابر با 2.7% بود).
بخش تحقیقات بارکلیز انتشار دارد تورم headline در نیمه دوم 2017 پیش از سقوط و برگشت تقریبا سریع به 2.0% در ماههای اولیه سال آینده، در سطوح فعلی حرکت کند.
تمرکز امروز بر روی داده بازار کار است که امروز صبح منتشر شد، با بیشترین توجه بر روی رشد دستمزد بدلیل نگرانی در حال رشد BoE از یک کاهش تمایلات از سوی مصرف کننده با توجه به تورم بالا.
داده ایالات متحده دیروزدر جهت صعودی بازار را غافلگیر کرد که طی آن خرده فروشی 0.6% ماهانه برای ماه جولای (انتظارات عموم 0.3%) بواسطه یک افزایش در میزان فروش خودرو، مصالح ساختمانی و فروشگاه غیر خرده فروشی بود.
تمرکز اکنون به سمت بیانیه پس از نشست FOMC منتشر شده در عصر امروز ممعطوف خواهد شد که باید جزییات بیشتری درباره نگرانی اعضا درباره تورم و زمانبندی کاهش های ترازنامه را عرضه کند.
مذاکرات مجدد NAFTA امروز بصورت رسمی آغاز می شود و تردید دربرگیرنده مذاکرات با احتمال اینکه ایالات متحده اجرای قانون تجاری را بکار بگیرد ریسک های پیش رو را برای ارزهای MXN و دلار کانادا بالا می برد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی