تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

صعود دلار با آرام گرفتن تنش ها

سه شنبه, ۱۵ آگوست ۲۰۱۷، ۰۳:۰۲ ب.ظ

سه شنبه 15 AUGUST


• صعود دلار با آرام گرفتن تنش ها؛ کاهش ارزش یورو پس از بازده ضعیف صنعتی
• افزایش ارزش USDJPY با وجود GDP قوی ژاپن
• حرکات آرام دلار کانادا در حالیکه سرمایه گذاران بدنبال نشانه های برای ورود هستند
• کاهش ارزش ین با وجود داده قوی GDP از سوی ژاپن

کاهش ارزش طلا با کم شدن تنش های کره شمالی
طلا زیان هایی را برای آغاز هفته برجای گذاشت. در معاملات آمریکای شمالی، طلای اسپات در قیمت 1283.99$ و با 0.43% کاهش در روز معامله می شود. در خط مقدم اخبار، رویدادی در جدول اخبار برای ایالات متحده وجود ندارد. روز سه شنبه، ایالات متحده خرده فروشی و خرده فروشی core را منتشر می کند، که هر دو سنجش های کلیدی از میزان هزینه کرد مصرف کننده می باشند.


کاهش ارزش پوند، چشم بازارها بر CPI بریتانیا
پوند هفته کاری خود را با آرامش آغاز کرد. در معاملات آمریکای شمالی، این جفت ارز در قیمت 1.2984 و با 0.20% کاهش در روز معامله می شود. در جدول انتشار داده های اقتصادی، خبری برای ایالات متحده و بریتانیا وجود ندارد. روز سه شنبه بریتاینا داده تورم خود را منتشر می کند که سرکرده آنها CPI می باشد. ایالات متحده آمار خرده فروشی و خرده فروشی core را منتشر خواهد نمود.

برگشت شاخص DAX با کاهش تنش های کره شمالی
شاخص DAX هفته جدید را با صعودهای قدرتمندی آغاز کرد. در معاملات روز دوشنبه، DAX در قیمت 12144 و با 1.08% افزایش در روز معامله می شود. در جدول خبری، صرفا یک رویداد قرار دارد. تولید صنعتی منطقه یورو 0.6% کاهش یافته است که پیش بینی برای کاهش 0.4% را برآورده نساخت. روز سه شنبه آلمان GDP مقدماتی خود برای سه ماه نخست سال جاری را منتشر می کند که پیش بینی برای آن .07% می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی