تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 14 آگوست2017

دوشنبه, ۱۴ آگوست ۲۰۱۷، ۰۱:۳۵ ب.ظ

ثبات در ریسک بازارها همزمان با نشانه هایی از آرام گرفتن تنش های کره شمالی
CPI ماه جولای ایالات متحده کمی پایین تر از انتظار
مذاکرات مجدد NAFTA و بیانیه های Fed/ECB زیر ذره بین این هفته بازار


داده های اقتصادی مثبت از آنجاییکه تنش ها حول و حوش کره شمالی افزایش یافت، زیر سایه ریسک ژئوولتیک هفته گذشته قرار رفت. بازارهای دارای ریسک دچا ریزش شدند و ارزهای ایمن رالی کردند اما احساس وحشت و نگرانی امروز صبح در حال نشان داده نشانه هایی از کاستن می باشد همچنانکه ریاست CIA مشاور امنیت ملی ریسک اقدام نظامی را کم اهمیت جلوه داد.
داده core تورم بار دیگر نیز در ماه جولای با افزایشی تنها 0.1 درصدی در مقیاس ماهانه (1.7% سالانه) ضعیف تر از انتظار ظاهر شد، که عامل این ضعف ضعیف تر از انتظار بودن داده core خدمات بود. در نتیجه ارزش دلار در برابر اغلب رقبای خود سقوط کرد. بخش تحقیقات بارکلیز بر این باور است که روند نزولی در داده core بخش خدمات ممکن است بیشتر طول بکشد و این کار را برای شتاب گرفتن تورم با نرخی بالاتر در سال آینده مشکل تر خواهد نمود.
پوند از آنجایی که با وجود برآورده نساختن انتظارات در تورم ایالات متحده، موفق به قدرت گرفتن در برابر دلار نشد، به عملکرد ضعیف خود در فضای G10 ادامه داد. تمرکز بازار اکنون به سمت تعدادی داده کلیدی بریتانیا در این هفته معطوف خواهد شد که با آمار تورم در روز سه شنبه و بدنبال آن داده بازار کار ماه ژوئن در روز چهارشنبه و خرده فروشی در روز جمعه می باشد.
نخستین دور از مذاکرات مجدد NAFTA بطور رسمی در این هفته آغاز می شود و اگرچه مذاکرات در حال پیروی از کانال نهادی می باشد، از آنجایی که ایالات متحده می تواند فشار تجاری را بعنوان یک روش موثر برای بدست آوردن امتیازات سیاسی بکار ببرد، ریسک headline بالا خواهد بود.
بیانیه بانک مرکزی از آنجاییکه Fed و ECB بیانیه نشست اخیر خود در حالیکه بازارها منتظر Jackson Hole هستند، این هفته کانون توجهات خواهد بود.
برای بیانیه پس از نشست Fed، تمرکز در ارتباط با داده تورم پیش رو و جزییات بیشتری درباره عادی سازی ترازنامه خواهد بود این در حالیست که بیانیه پس از نشست ECB با دقت موشکافانه ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا تعیین نماید که آیا هیات مدیره درباره افزایش اخیر ارزش یورو راحت خواهد بود یا خیر.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی