تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تیترهای داغ و تحلیل روزانه 14 August

دوشنبه, ۱۴ آگوست ۲۰۱۷، ۱۲:۳۸ ب.ظ

دوشنبه 14 AUGUST


• افزایش ارزش معاملات دلار استرالیا در صبح امروز
• رشد تورم سالانه آلمان طبق پیش بینی اولیه در ماه جولای
• کمی افزایش در ارزش معاملات پوند در بازار آسیا
• شتاب گرفتن رشد اقتصادی ژاپن در سه ماهه دوم 2017
• کاهش ارزش معاملات فرانک سوئیس در معاملات صبح

تورم ضعیف تر باعث پایین ماندن رونق دلار
داده تورم ایالات متحده برای ماه جولای ناامید کننده بود بطوریکه داده ها نشان داد که بهای مصرف کننده 0.1% در ماه افزایش یافته است. این زیر پیشب ینی ها برای رشد 0.2% بود. هرچند، در مقیاس سالانه، بهای مصرف کننده در ماه جولای با رشد 1.7% مشاهده شده است. این کمی بالاتر از 1.6% ماه ژوئن بود. در پشت صحنه، جنگ لفظی کره شمالی-ایالات متحده همچنان تم اصلی بازار است.

بازار اروپا: نشانه های از تنش بین ایالات متحده و کره شمالی کاهش یافت
نشانه های تنش بین کره شمالی و ایالات متحده همچنانکه بازار سهام آسیا روز دوشنبه پس از سه جلسه متوالی کاهش جهش کرد، آرام گرفت. USDJPY (و کراس های ین) در این سسشن کمی بالاتر رفتند، ین تا حدود 0.3% و تا سقف جدیدی برابر با 109.64 افت کرد.

آهنگ FOMC بواسطه جنگ لفظی دونالد و کیم خراب شد
FOMC شاید در داده های این هفته از همه مهمتر جلوه نمایی کند، اما اکنون نوبت نمایش کیم و ترامپ است که انرژی بازار حفظ خواهد کرد و فلزات گرانبها را لبه مرز نگاه خواهد داشت. نفت خام برنت و WTI هر دو از زیر فشار فروش بیشتر در روز جمعه نجات یافتند تا تمام کاهش های صورت گرفته جبران کرده و در نزدیکی سقف های روز بسته شده و با قیمت بسته شدن بالاتری از این محدوده بیرن بیایند، یعنی به ترتیب با 20 و 30 سنت افزایش. Banker Hughes Rig Count، اواخر روز جمعه داده خود را منتشر کرد، که یک افت کوچک غافلگیرانه را نشان داد و این بنظر می رسد از آنجاییکه روز را به ترتیب با قیمت های 51.95 و 48.80 شروع کرده، به هر دو قرارداد لحن تقاضا گونه داده است.

بازار آسیا: ثبت رشد سریعتر از انتظار برای GDP ژاپن در داده مقدماتی سه ماهه دوم
بازارهای دارایی و سهام آسیا پیش از گرفتن روندی که بیشتر به سمت بالا بود جهت خاصی نداشت. در حالیکه تمرکز منطقه ای در طول آخر هفته بر روی تهدیدهای کره شمالی و ایالات متحده باقی ماند، صرفنظر از مساله اصلی طبق معمول، Kospi در قیمت بالاتری معامله و Won تقویت شد. ژاپن GDP مقدماتی سه ماهه دوم قوی تر از انتظاری را گزارش داد، بهمراه صعود GDP سالیانه با سریعترین نرخ از سه ماهه اول 2015 به این سو.

آیا یورو در هفته پیش رو نسبتا خنثی باقی خواهد ماند؟
• رالی یورو پیرو نتیجه ضعیف CPI ایالات متحده
• انتشار GDP اروپا احتمالا رویاد بنیادی کلیدی برای هفته پیش رو خواهد بود
• خنثی باقی ماندن چشم انداز EURUSD در هفته پیش رو


EURUSD ابتدا  هفته را زیر فشار آغاز کرد همچنانکه گزارش افتتاح مشاغل JOLTS بالاتر از انتظارات واقع شد اما این تمایلات به سرعت برگشت به سمت ریسک افزایش یافته از سوی بحران کره شمالی. متعاقبا، این جفت ارز قادر به یافتن حمایت شد، از آنجاییکه سرمایه ها شاهد دور شدن ایمنی از دلار و افزایش این جفت ارز برای بسته شدن در قیمتی بالاتر و برابر با 1.1820 بودند اما اینطور مشاهده شد که آیا این جفت ارز می تواند در هفته پیش رو شناور باقی بماند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی