تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پوند تحت فشار قرار گرفت

پنجشنبه, ۵ آوریل ۲۰۱۸، ۰۴:۱۴ ب.ظ

☸تحلیل:بازار فارکس
پنجشنبه 5 آوریل 2018

سهام آسیا و آمریکا دستاورد گسترده ای داشته است و این پس از مزایده اولیه به دلیل تشدید جنگ تجاری است.
تورم حوزه یورو و ism غیر تولیدی آمریکا در ماه مارچ تعدیل شد.
پوند بریتانیا به دلیل داده های سازه ای ناامیدکننده، تحت فشار قرار گرفت.

اخبار بازار

سهام آسیا و آمریکا پس از مزایده اولیه از سوی چین که روی 50 بیلیون دلار از صادرات تعرفه اعمال کرده بود، دستاورد گسترده ای داشت. تمایلات ریسک پذیری پس از آن زمانیکه آمریکا اعلام کرد که احتمالا مذاکراتی مبنی بر تعرفه ها انجام شود، وضعیت بهتری پیدا کردند.

نگرانی ها درمورد مذاکرات nafta نیز زمانیکه ترامپ موضع ملایم تری نسبت به ساخت ماشین اعلام کرد، بهتر شد که این موضع دستاوردهایی را در مورد پزوی مکزیک و دلار کانادا حمایت می کرد.
تورم حوزه یورو در ماه مارچ زیر حد انتظارات و در نقطه 1.0% بود. داده در آمریکا نیز همچنانکه شاخص غیرتولید ism انتظارات را به خوبی برآورده نمی کردند یک کپی از 58.8 در ماه مارچ بود اگرچه سطوح سلامت خود را در حفظ وضعیت نگاه می دارند.
دیروز و پس از نشر ضعیف تر از انتظار برای ساخت pmi، پوند/ دلار بازار پرنوسانی داشتند. بازار امروز صبح بر خدمات pmi که پژوهش های بارکلی منتظر رقم 54.5است .

معامله گران ما  پوند/دلار را در حمایت 1.3980 می بینند درحالیکه مقاومت در 1.4100 و پیش از 1.4250-75قرار دارد. یورو/ پوند در نقطه حمایت 0.8710 پیش از 0.8665 و مقاومت در 0.8800 قرار دارد.
نشست امروز rbi بانک ذخیره ارزی هند در ساعت 10 انجام شد. مرکز پژوهش های بارکلی از آنها انتظار دارد که «...سیاست های مالی خود را پابرجا نگاه دارند و در طول سال 2018 آن را حفظ کنند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸/۰۴/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی