تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

توقف رالی در بازار سهام جهانی

چهارشنبه, ۲۴ ژانویه ۲۰۱۸، ۰۱:۳۲ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز

چهارشنبه 24 ژانویه 2018

توقف در رالی بازار سهام جهانی در حالیکه دلار سقوط می کند

صعود پوند/دلار در برگشت به بالای 1.4000 در طول شب گذشته

گزارش بازار نیروی کار بریتانیا مربوط به ماه نوامبر زیر ذره بین امروز صبح بازار

رالی در سهام جهانی دیروز کمی متوقف شد و شاخص های دارایی و سهام ایالات متحده در روز بدون تغییر یا بطور مرزی در قیمت بالاتری بسته شدند. نرخ بازدهی اوراق خزانه داری ایالات متحده سقوط کردند و دلار به کاهش ارزش خود ادامه داد و شاخص دلار (DXY) تا پایین ترین سطح در سه سال اخیر افت کرد.
کالاها روز مثبتی را داشتند که فیوچرز گاز طبیعی سردمدار این حرکت مثبت بود که بر اثر تقاضای تشدید شده ناشی از آب و هوای سردتر از انتظار در ایالات متحده حدود 5% جهش داشت.

دیروز با وجود یک افت جزیی، پیرو نظرات بارنیز مذاکره کننده ارشد Brexit از سوی اتحادیه اروپا که نشان دهنده این است بریتانیا هنوز راه حلی برای مرز ایرلند ارایه نداده است، پوند به معاملات با ثبات خود ادامه داد. پوند/دلار در طول شب گذشته با صعود خود به بالای 1.4000 بازگشت که عمدتا در نتیجه ضعف وسیع دلار بود و یورو/پوند موقعیت خود را زیر سطح حمایت اخیر در 0.8800 حفظ کرد.

حمایت پوند/دلار در 1.3900 و بعد از آن در 1.3800 قرار دارد که مقاومت آن در 1.4100 می باشد. در یورو/پوند، سطح حمایتی 0.8690 است و سطح 0.8800 بعنوان مقاومت کوتاه مدت عمل می کند.

تمرکز امروز بازار بر روی گزارش ماه نوامبر بازار کار بریتانیا خواهد بود که ساعت 09:30 دقیقه بوقت گرینویچ منتشر شد. بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد رشد واقعی دستمزد در محدوده منفی باقی بماند و انتظار می رود میانگین رشد نامی درآمدهای هفتگی برابر با 2.5% شود در حالیکه نرخ بیکاری احتمالا بدون تغییر در 4.3% باقی بماند.

صبح امروز داده مقدماتی شاخص PMI ناحیه اروپا را نیز خواهیم داشت که بخش تحقیقات بارکلیز انتظار بهبود دوباره را در اعتماد کسب و کار دارد. تداوم قدرت در این داده احتمالا توجه بازار را به کنفرانس مطبوعاتی ECB که فردا برگزار می گردد معطوف می نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی