تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس 19-15 ژانویه

دوشنبه, ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸، ۱۲:۳۸ ب.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز 19-15 ژانویه 2018


دلار در هفته دوم سال 2018 در کل بازار آسیب دید. آیا همچنان زیر فشار باقی خواهد ماند؟ هفته پیش رو حامل داده های مسکن و اعتماد مصرف کننده از سوی ایالات متحده، GDP چین و دیگر رویدادهای محرک بازار می باشد.
گزارشی که اعلام کرد چین خرید اوراق خزانه داری ایالات متحده را کاهش یا متوقف خواهد کرد باعث کاهش ارزش دلار شد. این انکار نصفه و نیمه به نوعی به احیای دلار کمک کرد، اما آسیبی که باید زده می شد زده شد، بخصوص در برابر ین. دلار در پایان هفته حتی تندتر ریزش کرد، با وجود گزارش تورم که کمی بالاتر از انتظارات منتشر شد. دلار/ین نیز "ناآرامی ناشی از کاهش تدریجی کوچک" از سوی BoJ آسیب دید. ارقام غافلگیر کننده تورم به این ارز کمکی نکرد. یورو از بیانیه پس از نشست بالاتر از انتظار از سوی ECB سود برد در حالیکه پوند با وجود داده نگران کننده از سوی بریتانیا باثبات باقی ماند. دلار استرالیا بتدریج صعود کرد و دلار کانادا نتوانست بر سر صعود بهای نفت خام، که به بالاترین سطوح در 3 سال اخیر دست یافته است، ارزشش را افزایش دهد.

سه شنبه 16 ژانویه 2018

گزارش تورم بریتانیا: سه شنبه ساعت 9:30
بریتانیا بواسطه آسیبی که از تورم بالا می بیند، در میان کشورهای توسعه یافته قرار گرفته است. تورم یا CPI سالانه در ماه نوامبر به فراتر از 3% که آستانه این عدد می باشد رفت، بالاتر از محدود 3-1%. تورم در حال افزایش پیشاپیش یک افزایش نرخ بهره را در ماه نوامبر کلید زد، اما BoE با توجه به تردید حاصل از Brexit و کاهش رشد اقتصادی به نظر می رسد در برابر افزایش اقدامات انقباضی مقاومت می کند. افزایشی دیگر در این گزارش مهم که گزارشی نهایی برای سال 2017 است ممکن است بانک مرکزی این کشور را مجبور به تجدیدنظر کند. انتظار یک افت کوچک تا 3% می رود.

شاخص تولید امپایر استیت: سه شنبه ساعت 13:30
این گزارشی زودهنگام درباره بخش تولید است، برای ماه ژانویه 2018. در بسیاری موارد، این انتشار تحت الشعاع دیگر شاخص ها قرار می گیرد، اما این نوبت، فضای خاص خودش را دارد. امتیار این گزارش پس از دستیابی به سطوحی بسیار بالاتر در گزارشات قبلی، در ماه دسامبر تا 18 کاهش یافت. پیش بینی می شود این نوبت گزارش برابر با 18.5 شود.

 چهارشنبه 17 ژانویه2018

تصمیم نرخ بهره کانادا: چهارشنبه ساعت 15:00
انتظار می رود بانک مرکزی کانادا نرخ بهره خود را برای سومین بار در یک دوره بالا ببرد، یعنی از 1% تا 1.25%. در تصمیم قبلی، به نظر رسید ریاست BoC و تیم کاری اش پس از عادی سازی نرخ بهره و برگشت به 1% در اواسط سال 2017، با یک توقف بلند مدت موفق بودند. هرچند، داده های اقتصادی اخیر تقریبا تاثیرگذار بودند: اقتصاد این کشور 79000 موقعیت کاری در هر دو ماه نوامبر و دسامبر بدست آورد. بررسی اخیر BoC در کسب و کار تقریبا صعود را نشان می داد، با اشاره به توسعه با سرعت بالا. در کنار یک افزایش چشمگیر در بهای نفت خام، به نظر وقت اجرای سیاست انقباضی توسط شعبه اتاوای این موسسه رسیده است. یک گعدم تغییر" غافلگیر کننده موجب آسیب رسیدن به دلار کانادا (لونی) خواهد شد. روی احتمال افزایش نرخ بهره اساسا در این سناریو حساب شده است و پاسخ بازار در صورت افزایش نرخ بهره وابسته به دورنماها برای اثدامات بعدی خواهد بود.

پنجشنبه 18 ژانویه 2018

گزارش مشاغل استرالیا: پنج شنبه ساعت :30 دقیقه بامداد
در ماه نوامبر استرالیا از افزایشی عالی در سطح مشاغل سود برد، که این افزایش به تعداد 61600 موقعیت شغلی بود، یک جهش بزرگ پس از یک رشد متعادل در ماه اکتبر. نرخ بیکاری در 5.4% باقی ماند، توقفی پس از دو افت متوالی. احتمال افزایشی دیگر برای گزارش ماه دسامبر داده می شود. پیش بینی ها برای یک افزایش متعادل برابر با 15200 موقعیت شغلی می باشد. نرخ بیکاری حامل انتظارات برای باقی ماندن این نرخ در 5.4% می باشد.

تولید ناخالص ملی چین: پنج شنبه ساعت 02:00 بامداد
چین دومین اقتصاد بزرگ دنیا است و توسعه رشد اقتصادی این کشور بر کل دنیا تاثیرگذار است. در سه ماهه سوم، این پادشاهی میانه در مقیاس سالانه 6.8% رشد داشته است، همراستا با خواسته های دولت و انتظارات بازار. در حالیکه بسیاری درباره این اعداد تردید دارند،انتشار این اعداد با فاصله نسبتا کمی پس از پایان فصل و بدون انتشار تجدیدنظر، این داده زیر نظر کل دنیا قرار دارد. توجه کنید که چین نیز داده های دیگر خود را همراه با داده محصول صنعتی منتشر می کند. یک کاهش جزیی تا 6.7% پیش بینی می شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی