تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سفته بازی محرک آغاز ریزش در اوراق قرضه

پنجشنبه, ۱۱ ژانویه ۲۰۱۸، ۰۱:۰۴ ب.ظ


:books:تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

پنجشنبه 11 ژانویه 2018

:orange_book:سفته بازی درباره کاهش خرید اوراق بهادار ایالات متحده توسط چین، محرک آغاز ریزش در اوراق قرضه

:orange_book:عملکرد ضعیف پوند با وجود داده های اقتصادی قوی

:orange_book:ریزش دلار کانادا و پزوی مکزیک بر سر تیترهای خبری درباره NAFTA

بازارهای دارایی و سهام ایالات متحده دیروز سقوط آرامی را تجربه کردند و S&P حدود 0.1% افت کرد در نتیجه روند صعودی خود از آغاز سال 2018 به این سو را شکست. پس از آنکه گزارش ها نشان دادند که چین ممکن است خریدهای خود در اوراق بهاردار خزانه داری ایالات متحده را کاهش دهد، نرخ بازدهی اوراق 10 ساله ایالات متحده به سقف 9 ساله خود رسید و این بنوبه خود باعث ایجاد فشار نزولی بر روی دلار گردید.
در طول شب گذشته، منتبع چینی مدعی شدند گزارش های روز قبل نادرست بوده اند که این خود باعث آغاز یک ریتریس در نرخ بازدهی اوراق قرضه و ارزش دلار گشت.

پوند دیروز با وجود اینکه تولید صنعتی ماه نوامبر بالاتر از انتظار و برابر با 2.5% در مقیاس سالانه بود (انتظارات برابر با 1.8% در مقیاس سالانه)، عملکرد ضعیفی داشت. تیترهای خبری درباره مخالفت مرکل با توافق تجاری سفارشی پسا (بعد از) Brexit منبع اصلی ضعف پوند بود.

حمایت پوند/دلار در 1.3475 و بعد از آن در 1.3300 قرار دارد و مقاومت آن در ناحیه 60-1.3620 قرار دارد. حمایت یورو/پوند در 0.8800 و مقاومت آن در 0.8925 قرار دارد.

پس از آنکه رویترز گزارش داد که مقامات رسمی کانادا احتمال بالاتری برای خروج ایالات متحده از NAFTA قایل هستند، دلار کانادا و پزوی مکزیک در طول شب گذشته در برابر دلار ریزش داشتند. حساسیت بازار تیترهای خبری NAFTA پیش از مذاکرات پیش رو در 28-23 ژانویه افزایش یافته است.

بانک مرکزی اسراییل و بانک مرکزی مجارستان نرخ بهره خود را طبق انتظار تغییری ندادند. بانک مرکزی مجارستان (NBP) با تاکید به ریسک کاهش تورم در سال 2018، لحنی متمایل به کاهش نرخ بهره را در کنفرانس مطبوعاتی خود را اختیار کرد.

بیانیه بعد از نشست ECB امروز ساعت 12:30 بوقت گرینویچ منتشر خواهد شد و سرمایه گذاران مراقب هرگونه شواهد بیشتری درباره دیدگاههای مخالف در حال رشددر این کمیته خواهند بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی