تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مذاکرات Brexit به بن بست رسید

چهارشنبه, ۶ دسامبر ۲۰۱۷، ۰۲:۴۲ ب.ظ


تحلیل فاندامنتال

چهارشنبه 6 دسامبر 2017

سقوط بازارهای دارایی و سهام جهانی و ادامه حرکت جانبی نرخ بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده

به بن بست رسیدن مذاکرات Brexit پیش از نشست هفته آینده اتحادیه اروپا

انتظار می رود ترامپ تصمیم خود درباره سفارت آمریکا را در اسراییل اعلام کند

دیروز بازارهای دارایی و سهام اروپا و ایالات متحده روز خود را بطور مرزی در قیمت پایین تری پایان آغاز کردند چرا که سرمایه گذاران تفاسیر کاهش های مالیات پیشنهادی ایالات متحده را ارزیابی کردند. در همین حال، منحنی نرخ بازدهی ایالات متحده بیشتر به حالت تخت(خنثا) فرو رفت، دلار روزی بدون جهت داشت و بهای مس پس از آنکه داده ها یک افزایش در ذخایر موجودی را نشان دادند کاهش یافتند.

بازارهای دارایی و سهام آسیا بواسطه زیان ها در وال استریت همینطور سقوط های بهای فلزات و نگرانی ها درباره سیاست پولی در چین با حرکتی تند از اواسط روز بوقت محلی کاهش یافتند.

مذاکرات Brexit بنظر می رسد پیش از نشست حیاتی هفته آینده اتحادیه اروپا به بن بست رسیده باشد. مرز ایرلند همچنان یکی از مسایلی است که روی آن مشکل زیادی دارند چرا که حزب DUP با رفتار نظارتی ویژه برای ایرلند شمالی مخالف است.

نخست وزیر می زیر فشار مجدد از سوی تعدادی از منابع قرار گرفته است، حداقل نه از سوی اعضای کلیدی و مهم حزب خودش که ترس از این دارند که او در تلاش است تا از طریق Brexit شکننده فشار وارد آورد.
حمایت پوند/دلار در 1.3350 و مقاومت آن در 1.3550 قرار دارد که پیش از سقف سال در ناحیه 1.3660 قرار دارد. حمایت یورو/پوند در 0.8730-50 و سطح مقاومت در 0.8860 قرار دارد.

انتظار می رود رییس جمهور ترامپ تصمیم خود درباره محل قرارگیری سفارت آمریکا در اسراییل را امروز اعلام نماید و احتمال تشخیص اورشلیم بعنوان پایتخت اسراییل احتمالا باعث ایجاد نگرانی های ژئوپولتیک و فشار بر روی تمایلات ریسک پذیری خواهد شد.

شاخص PMI خدمات بریتانیا برای ماه نوامبر کمتر از انتظار و برابر با 53.8 شد چرا که هزینه های بالاتر بر روی مارجین کسب و کارها و توانایی آنها برای توسعه فشار وارد می آورد. طبق ماه قبلی، تردیدهای مربوط به Brexit و کاهش درآمد خانوارها موانع بیشتری برای اعتماد کسب و کار می باشد.

امروز نشست بانکهای مرکزی در کانادا، هند و برزیل می باشد. بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد BoC و RBI نرخ بهره خود را بدون تغییر نگاه دارند، ایم در حالیست که در برزیل پیش بینی می کنیم BCB نرخ بهره مرجع خود را به میزان 50 واحد پایه کاهش داده همچنین راهنمایی درباره پایان احتمالی سیکل تسهیلات ارایه دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی