تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

گذر از مرحله نخست بسته حمایتی آمریکا

پنجشنبه, ۲۶ مارس ۲۰۲۰، ۰۱:۰۵ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

پنجشنبه 26 مارس 2020

📒گذر از مرحله نخست برای تصویب نهایی بسته حمایتی آمریکا در مجلس سنا.

📗جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته در محدوده 300پیپ معامله شد.

📕تمرکز امروز بازار روی مطالبات اولیه بیکاری آمریکا در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ.

🖊🖊🖊🖊🖊

🔹سهام آمریکا و اروپا روز گذشته با توجه به مشارکت برای پایان بخشیدن به تصویب بسته حمایتی 2تریلیون دلاری آمریکا، معامله بالایی داشت. این لایحه شبانه و پس از آخرین اختلافات درمورد افزایش مزایای بیکاری برای کارگران کم درآمد، تصویب شد. اکنون لازم است تا این لایحه پیش از امضا برای قانونی شدن، به تصویب مجلس نمایندگان برسد.

🔸سهام آسیا با فشار بازار از توافق بسته حمایتی آمریکا و نگرانی درمورد احتمال افزایش جهشی در مطالبات بیکاری و موارد ابتلای ویروس، تحت فشار قرار گرفت. 

🔹جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته همراه با معامله بالای 1.1950 پیش از سقوط تا زیر 1.1650 در بعدظهر بازار پرنوسانی داشت . ما امروز نشست بانک انگلیس را در ساعت 12 داریم که متفقین در بازار شاهد انتظار بانک هستند. بارکلیز هم انتظار دارد که MPC تغییری در نرخ ها ندهد و ضمن اعمال 15bp کاهش نرخ فوری در هفته گذشته، نرخ پایه را به 0.10% برساند.

🔸تمرکز امروز بازار روی مطالبات بیکاری آمریکا در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ است تا نشانه ای از اثر ویروس کرونا بر اقتصاد این کشور را در اختیار بگذارد. به دنبال رشد جهشی 33% در تکمیل فرم ها تا 281هزار نفر، رئیس فدرال سنت لوئیس، بولارد انتظار «افزایش نجومی» را دارد. برآورد بازار روی عدد 1میلیون 64هزار نفر است(بلومبرگ).

🔹در حوزه بازار ارز، دلارآمریکا همراه با افت 1.00% شاخص ارز اسپات دلار بلومبرگ برای دومین روز پیاپی معامله پایینی داشت. ارزهای کالایی همچنان معامله می شوند همراه با کرون نروژ که به سطح 10.6509 می رسد و دلارکانادا که در رقم 1.1479 معامله می شود(بلومبرگ).

🔸بهای نفت همچنان تحت فشار است همراه با معامله 25 و 30 دلاری نفت برنت به ازای هربشکه از دوشنبه گذشته.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰/۰۳/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی