تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تمرکز امروز بازار بر روی داده اشتغال بریتانیا

چهارشنبه, ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۷، ۰۱:۵۶ ب.ظ

‍ تحلیل فاندامنتال بازار ارز 13سپتامبر 2017

بسته شدن شاخص های ایالات متحده در سقف های بی سابقه
رالی GBPUSD تا بالاترین سقف ها از ابتدای سال تا کنون بواسطه داده تورم بریتانیا


دیروز پس از آنکه هر سه شاخص مهم ایالات متحده در سقف های بی سابقه ای بسته شدند، رالی دارایی ها و سهام جهانی در معاملات آسیا آرام گرفت. در بازار ارزی، دلار بطور وسیعی بواسطه دارایی های و سهام ایالات متحده در کل روز تحت حمایت قرار داشت. پس از آنکه یک نظرسنجی نشان داد حزب ملی حاکم ممکن است پس انتخابات عمومی کشور نیوزلند (23 سپتامبر) به تنهایی نقش آفرینی کند، دلار نیوزلند بهترین عملکرد را در میان ارزهای کالایی داشت.
در حالیکه حرکات قیمت GBPUSD ابتدا بواسطه ضعف دلار بود، تورم بالاتر از انتظار بریتانیا عامل اصلی و کلیدی برای رالی دیروز این جفت ارز بود. CPI بریتانیا رقم 2.9% در مقیاس سالانه (در برابر انتظارات برای 2.8%) و شاحص RPI را در 3.9% (در برابر 3.7%) نشان داد، که GBPUSD را تا سقف های بی سابقه ای از ابتدای سال تا کنون در 1.3329 برد (به نقل از بلومبرگ) و EURGBP را نیز تا 0.9000 برد.
معامله گران موسسه بارکلیز حمایت کوتاه مدت GBPUSD را در 1.3225 و قبل از آن در 1.3160 می بینند، سطح مقاومت را نیز در 1.3450 و 1.3500. حمایت EURGBP را نیز در 0.8980 و سطح مقاومت این جفت ارز را در ناحیه 50-0.9035 می بینند.

در جایی دیگر، CPI ماه آگوست سوئد قوی تر از انتظار و در عدد 2.1% در مقیاس سالانه ظاهر شد. با وجود اینکه کرون سوئد تقریبا 6% از آغاز ماه ژوئن به این افزایش ارزش را تجربه کرده است. بانک مرکزی این کشور احتمالا این عدد را به دقت زیر نظر دارد تا موفقیت خود در دستیابی به اعهد خود را بسنجد، انتظار می رود Riksbank – بانک مرکزی این کشور – در نشست 26 اکتبر خود اعلام کند که برنامه QE را بیش از پایان سال جاری تمدید نخواهد کرد.
پیش از نشست این بانک در روز پنج شنبه، تمرکز امروز بر روی داده اشتغال و بویژه دستمزد بریتانیا خواهد بود. در بازار کار، انتظار می رود بیکاری بدون تغییر باقی بماند، اما ریسک ها به سمت کاهش تمایل پیدا کرده اند چرا که شرکت ها در ماههای اخیر بنظر بیشتر مشغول استخدام شده اند تا سرمایه گذاری.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی