تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تحلیل فاندامنتال بازار ارز2 آگوست 2017

چهارشنبه, ۲ آگوست ۲۰۱۷، ۱۲:۴۷ ب.ظ

رالی بازارهای دارایی و سهام همچنانکه نتایج درآمدهای شرکت ها تمایلات بازار را تقویت می کند
تعدادی از اعداد منتشر شده تمایلات تولید بدون جهت بودند
نگاه امروز بازار به بانک مرکزی هند



دارایی ها و سهام اروپایی امروز با وجود داده های بدون جهت در بازارهای توسعه یافته در قیمتی بالاتر بسته شدند و دارایی ها و سهام آسیا رالی کردند، که رهبری این رالی با سهم های فناوری بود، همچنانکه نتایج درآمدهای شرکتی تمایلات بازار را تقویت کرد. در بازار ارزی، دلار در برابر رقبای خود در گروه G10 جهت مشخصی نداشت. با وجود تنش های ژئوپولتیکال، USDJPY در طول شب گذشته رالی کرد که، بخشی از آن، به واسطه رالی در دارایی ها و سهام بود. در همین حال، NZDUSD بر سر آمار ضعیف تر از انتظار اشتغال نیوزلند 0.5% ریزش کرد.
تعدادی از داده های منتشر شده تمایلات تولید بطور کلی ناامید کننده بودند. قابل توجه تر از همه اینکه، شاخص PMI تولید هند تا 47.9 کاهش یافت که این کمترین سطح از فوریه 2009 به این سو بود، که بنظر می رسد مربوط به اجرای قانون مالیات بر کالاها و خدمات می باشد. در اروپا، شاخص PMI تولیدی از رقم اولیه 56.8 تا 56.6 مورد تجدیدنظر قرار گرفت، و شاخص PMI تولیدی ISM ایالات متحده از 57.8 در ماه ژوئن تا 56.3 در ماه جولای کاهش یافت. بریتانیا بطور غیرمنتظره ای روندش صعودی شد، با افزایش شاخص PMI تولیدی تا 55.1، که عامل آن تقویت بزرگی بود که از سوی سفارشات صادراتی ایجاد شده بود.
پوند دیروز در محدوده ای نسبتا باریک، در برابر یورو و دلار با یک لحن تقاضای اولیه پیرو انتشار شاخص PMI تولیدی معامله شد. در حالیکه تمرکز اصلی برای پوند، بانک مرکزی در فردا می باشد، بخش تحقیقات بارکلیز اینطور فکر می کند که حرکت قیمت GBPUSD احتمالا بواسطه تمایلات موقت وسیع تر دلاری ایجاد خواهد شد.
موسسه بارکلیز انتظار دارد بانک مرکزی هند (RBI) سیاست نرخ بهره خود را امروز ثابت نگاه دارد، در برابر پیش بینی عموم برای یک کاهش 25 واحدی در نرخ بهره repo. در حالیکه سقوط اخیر در تورم و ارزش بالاتر روپیه هند ریسک های کاهش نرخ بهره repo را در نیمه دوم 2017 افزایش داده است، عدم تغییر در نرخ بهره همچنان انتظار پایه ای ما برای نشست سیاست گذاری ماه آگوست خواهد بود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی