تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کناره گیری مقام ارشد اتحادیه اروپا

چهارشنبه, ۸ آوریل ۲۰۲۰، ۰۱:۳۸ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

چهارشنبه 8 آوریل 202

📒با افزایش آمار جان باختگان کرونا، سهام آسیا ترکیب می شود.

📗بوریس جانسون تحت مداوای بیشتر قرار میگیرد.

✏️✏️✏️✏️✏️

🔹سهام  آسیا شبانه و به دنبال دو جلسه بازار که سود زیاد داشت، معامله ترکیبی داشت ازآنجاکه خوشبینی بازارها با افزایش آمار جان باختگان ویروس کرونا در جهان، کمتر شد. جان باختگان در انگلیس به سقف 786 نفر در روز گذشته رسید درحالیکه این آمار در آمریکا شبانه جهش بیش از هزار و هشتصد نفر داشت. بنابرگزارشات، کاخ سفید درحال کار روی برنامه هایی برای فعالیت دوباره اقتصادی با توسعه برنامه تست ویروس در شهرهایی کوچک تر با آسیب کمتر از ویروس کرونا است(بلومبرگ).

🔸مقام ارشد بخش تحقیقات اتحادیه اروپا شبانه و پس از ناکامی در متقاعد کردن بروکسل برای تنظیم برنامه تحقیقاتی برای مبارزه با ویروس، کناره گیری کرد. او در بیانیه ای اعلام کرد که « شدیدا از واکنش اتحادیه نسبت به ویروس کرونا ناامید شده است»( تایمز مالی).

🔹جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته با توجه به ضعف دلارآمریکا، از زیر 1.2200 تابالای 1.2380 معامله شد. نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون همچنان تحت مراقبت ویژه است اگرچه تشخیص التهاب ریه  درمورد ایشان نبوده است و احتیاجی به ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) ندارد.

🔸در غیاب ایشان، وزیر امور خارجه انگلیس، دومینیک راب تصمیمات کلیدی ازجمله نیاز به تمدید، افزایش یا تعدیل تعطیلی فعلی در سه هفته پایانی درروز دوشنبه را اتخاذ خواهد کرد.

🔹با نگاهی به اثر اقتصادی این همه گیری بر اقتصاد انگلیس، مجله تایمز مالی شاهد حرکت این کشور به سمت رکود اقتصادی است و پیش بینی می شود که این وضعیت بدتر از بحران مالی و یکی از بدترین موارد از سال 1900 باشد. بررسی های تجاری شاهد اقدامات پرشتاب تری در ماه مارچ بوده است درحالیکه مطالبات اعتبار جهانی تا تقریبا 500هزار  در هفته گذشته افزایش داشته است( مطالبات هفتگی «به صورت عادی» کمتر از 100هزار است) (تایمز مالی).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰/۰۴/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی