تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

وضعیت بوریس جانسون بدتر شد

سه شنبه, ۷ آوریل ۲۰۲۰، ۱۱:۴۷ ق.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 7 آوریل 2020

📒نخست وزیر جانسون تحت درمان جدی قرار میگیرد.

📕سهام جهانی به دنبال نشانه هایی از کاهش شیوع ویروس در ایتالیا و اسپانیا، بالا می رود.

📗موارد ابتلا در چین با کم شدن تعطیلی در ووهان، همچنان افت دارد.

🗝🗝🗝🗝🗝

🔹بوریس جانسون شب گذشته تحت مداوای جدی قرار گرفت. ایشان یکشنبه شب پس از علایم مداوم از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان پذیرش شد اما به توصیه ساختمان نخست وزیری، این اقدام «یک گام پیشگیرانه» بوده است. وضعیت ایشان بنابرگزارشات روز گذشته بدتر شد تاجاییکه برای وصل ونتیلاتور به ICU منتقل شد. جانشین جانسون در صورت نیاز وزیر امور خارجه دومینیک راب است(تایمز مالی).

🔸سهام جهانی روز گذشته همراه با معامله بالای 3% FTSE100 و بیش از 7% S&P500 بالا رفت. این روند صعودی باتوجه به امیدواری ها درمورد این بود که ویروس در کشورهای پرخطر همچون ایتالیا و اسپانیا به دنبال افت ثابت در تعداد جان باختگان، روند کندی داشت. تعداد جان باختگان در نیویورک نیز نشانه هایی از افزایش ثابت رو به کم داشت حتی بااینکه تعداد جان باختگان در آمریکا به بیش از 10هزار نفر رسید(بلومبرگ).

🔹موارد ابتلا در چین همچنان افت داشت. عدد تأیید شده درروز دوشنبه 32 نفر بود که زیر 39نفر در روز یکشنبه بوده است و همه موارد شامل مسافران برون مرزی می شود. مورد مرگ جدیدی در ووهان از زمان آغاز شیوع ثبت نشد و شهر برای نخستین بار آماده اجازه به مردم برای خروج از شهر در روز چهارشنبه از زمان ممنوعیت خروج از 23 ژانویه می شود(رویترز).

🔸در حوزه کالایی، نفت باتوجه به امیدواری ها مبنی بر اینکه بزرگترین تولیدکنندگان جهان در نشست روز پنجشنبه اپک درمورد کاهش تولید به توافق خواهند رسید، معامله نسبتا بالاتری داشت. ترامپ گفت درصورت درخواست اپک، درمورد اینکه آیا کشورش تولید shale  آمریکا را کاهش دهد تصمیم خواهد گرفت اگرچه فشار بازار ممکن است تقریبا برای کاهش تولید باشد(بلومبرگ).

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰/۰۴/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی