تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بانک مرکزی ژاپن نرخ بهره خود را در -0.1% نگه داشت

سه شنبه, ۲۱ ژانویه ۲۰۲۰، ۱۲:۳۷ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 21 ژانویه 2020

📕جفت پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا در یک بازه کوچک معامله شدند

📒با افزایش نگرانی‌ها از ویروس کرونا، سرمایه‌گذاران به دنبال یک محل مطمئن برای سرمایه‌گذاری می‌گردند

📗مؤسسه بارکلی پیش‌بینی قیمت نفت را بدون تغییر حفظ کرد

✏️✏️✏️✏️✏️

 🔹جفت پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا در بازه کوچکی بین 1.2962 تا 1.3009 معامله شده‌اند. گزارش شده است که در طول شب اتحادیه اروپا خواستار این شده که هر گونه معامله با بریتانیا بر پایه قوانین بعد از برگزیت شامل مواردی برای در نظر گرفتن هر گونه تعدی از این قوانین باشد. مقامات اتحادیه اروپا پیشنهاد داده‌اند که این مبحث در یک شورای داوری که قدرت اجرایی دارد و می‌تواند با طرف خاطی برخورد کند، ارجاع داده شود. (بلومبرگ)

🔸جفت دلار-آمریکا/ین-ژاپن با قیمت 0.25 درصد پایین‌تر معامله شدند. دارای‌های آمریکایی رشد کردند و سهام‌های آسیایی به دلیل نگرانی‌ها در مورد ویروس کورونا به محدوده قرمز وارد شدند. خطر افزایش مرگ و میر ناشی از این ویروس که از چین نشئت گرفته است افزایش یافته و باعث ابتلای چهار نفر و چندین کادر پزشکی در طول شب شده است. نگرانی‌هایی در مورد سرایت ویروس به کشورهای آسیایی نیز وجود دارد. نسبت جفت دلار-آمریکا/یوان-چین افزایش یافته است و در حال حاضر بالای 6.9075 است (بلومبرگ)

🔹بانک مرکزی ژاپن نرخ بهره تعادلی خود را در -0.1 درصد نگه داشت و اوراق بدهی بانکی ده ساله خود را در هدف تقریبی 0 درصد نگه داشت. آن‌ها همچنین مقادیر «راهنمای رو به جلو» و «مقادیر خرید دارایی» را بدون تغییر گذاشتند اما پیش‌بینی رشد FY2020 را به 0.9 افزایش دادند. این مقدار در سال گذشته 0.7 درصد بود.

🔸مؤسسه بارکلی سند کالاهای مصرفی را در طول شب منتشر کرد و خاطر نشان کرد که علی‌رغم این نکته که استراتژی Global macro زمینه همچنان سیال است، افزایش تنش‌های ژئوپولوتیک نااطمینانی‌هایی به این چشم‌انداز اضافه کرده است. تیم تحقیقاتی ما پیش‌بینی قیمت نفت برنت و نفت وسترین تگزاس اینترمدیت در سال 2020 را تغییر نداده و آن‌ها را به ترتیب 62 دلار و 57 دلار در بشکه پیش‌بینی کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰/۰۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی