تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

صعود سهام‌ آسیا پس از داده‌های مثبت چین

جمعه, ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰، ۰۱:۲۷ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکسجمعه 17 ژانویه 2020

📒سهام‌های آسیایی پس از داده‌های مثبت چین، صعود کردند

📕بازارها انتشار داده‌های خرده‌فروشی در بریتانیا را در ساعت 09:30 به وقت گرینویچ رصد کردند

📗بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را طبق انتظارها 75bp کاهش داد

🖌🖌🖌🖌🖌

🔹بازارهای آسیایی در طول شب مثبت شدند. این اتفاق در ادامه انتشار داده‌های چین بود.تولید صنعتی در ماه دسامبر به نحو شگفت‌انگیزی به 6.9 درصد درصد افزایش در سال رسید که بیشتر از مقدار 5.9 درصد مورد توافق بود.

🔸ارزش پوند در سه ماهه پایانی سال 2019، 6.0 درصد بیشتر از مقدار آن در دوره مشابه سال گذشته بود. مؤسسه بارکلی انتظار دارد در سال 2020 این رشد 5.8 درصد باشد. این افزایش با ریسک‌های ناشی از محرک‌هایی همچون سیاست قوی‌تر از حد انتظار همراه است که دارد خود را داده‌ها نشان می‌دهد.

🔹داده‌های دیگری که در طول شب از چین منتشر شدند، نشان داد که خرده فروشی در رشد 8.0 درصد سالانه ثابت شده است (میزان رشد مورد توافق 7.9 درصد بود)

🔸جفت پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا دیروز کمی بالاتر بودند و با این همه در بازه باریک 1.3040 تا 1.3080 معامله می‌شدند.
امروز بازارها انتشار داد‌ه‌های خرده‌فروشی ماه دسامبر را رصد کردند که در ساعت 09:30 به وقت گرینویچ منتشر شد. توافق عمومی وجود دارد که ما شاهد یک رشد 0.6 درصد باشیم که در ادامه کاهش 0.6 درصدی در ماه نوامبر است (بلومبرگ)

🔹فیل هاگون کمیسیونر تجارت اتحادیه اروپا، برای اولین بار امروز به واشنگتن رفت. او مرحله یک توافق تجاری چین و آمریکا را به علت محدود کردن منافع اقتصادی مورد انتقاد قرار داده بود و گفته بود که این توافق بیشتر یک حرکت سیاسی از جانب دونالد ترامپ برای برنده شدن در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری است. دیدار او از واشنگتن با این ترس همزمان شده است که دونالد ترامپ پس قطعی کردن توافق دوجانبه با چین و ژاپن، حالا پیکان خود را به سمت تجارت با اتحادیه اروپا نشانه برود (FT)

🔸در جای دیگر بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره بین‌بانکی یک هفته‌ای آزمایشی خود را 75bp کاهش داد و به 11.25 درصد رساند که این اقدام در راستای انتظارات بازار بود. بیانیه سیاست پولی تقریباً مثل بیانیه ماه دسامبر است و نشان از احتیاط بیشتر آن است. مؤسسه بارکلی معتقد نیست که این چرخه تسهیلی تمام شده است و انتظار دارد که بانک مرکزی ترکیه در ماه فوریه دوباره 50bp این نرخ بهره را کاهش دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰/۰۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی