تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ادامه صعودهای جفت پوند/دلارآمریکا

پنجشنبه, ۲۸ نوامبر ۲۰۱۹، ۱۲:۳۷ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتالل بازار فارکسپنجشنبه 28 نوامبر 2019

📗پایین آمدن سهام آسیا پس از امضای لایحه هنگ کنگ از سوی ترامپ.

📕ادامه صعودهای جفت پوند/دلارآمریکا با نتایج نظرسنجی MRP در YouGov.

📒ادامه افزایش بهای دلارآمریکا پس از داده اقتصادی بهتر از میزان برآورد.

🖋🖋🖋🖋🖋

🔹سهام آسیا شبانه و پس از امضای لایحه حمایت از معترضان هنگ کنگ معامله پایینی داشت. وزیر امورخارجه چین در پی آن، تهدید به رفتار تلافی جویانه کرد و هنگ کنگ قویا مخالف با این لایحه می باشد(بلومبرگ). جفت دلارآمریکا/ین ژاپن از سقف 6ماه خود افت داشت و به تازگی زیر 109.50 معامله می شود.

🔸جفت پوند/دلارآمریکا صعودهای دیروز خود را افزایش داد و از ساعات آغازین بازار دیروز 0.90% بالاتر معامله می شود. این جفت شبانه به سقف 1.2951 رسید. این حرکت پس از اعلام نظرسنجی MRP در YouGov بود که پیش بینی میکند درصورتیکه امروز انتخابات برگزار شود حزب محافظه کار برنده 359 صندلی می شود که بیش از 317 صندلی در انتخابات پیشین است و با این اوصاف اکثریت 68 رأی را به دست می آورد(تایمز مالی).

🔹اخیرا معامله گران ما شاهد سطح مقاومت جفت پوند/دلارآمریکا دررقم 1.3015 پیش از 1.3200 و سطح حمایت دررقم 1.2770 پیش از 1.2700 هستند.

🔸تمرکز روی انتخاباتی که امشب در ساعت 19 برگزار میشود، اکنون اولین بحث رسانه ای است.

🔹شاخص ارز اسپات دلار در بلومبرگ همچنان دیروز بالا میرفت که این پس از داده اقتصادی بهتر از میزان برآورد بود. دومین برآورد GDP سه ماهه آمریکا از سوی دفتر ارزیابی اقتصادی این کشور(BEA) 2.1% سه ماهه بود با 0.2 بالاتر از برآورد اولیه. تیم پژوهشی ما تأکید میکند که این روند ناشی از بازنگری صعودی برای ذخیره موجودی و تاحدودی جبران هزینه های پایین تر دولت بوده است.

🔸در نقطه دیگر در حوزه داده، خرده فروشی ژاپن با مارجین بزرگتر از برآورد بازار(-14.4% دربرابر -10.4% ماهانه) افت داشت و در حوزه کالایی، نفت خام برنت افت بیش از 1% از سقف روز گذشته داشت که این پس از رسیدن رقم نفت خام آمریکا به رکورد بالا و کاهش تقاضای پالایشگاه بوده است( بلومبرگ).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی