تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کاهش معامله دلار آمریکا در برابر سایر ارزها

پنجشنبه, ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹، ۰۱:۳۳ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

پنجشنبه 31 اکتبر 2019

📗ترکیب شبانه سهام آسیا.

📕کاهش 25BP نرخ بهره فدرال رزرو.

📒معامله پایین دلارآمریکا دربرابر سایر ارزها.

🖌🖌🖌🖌🖌

🔹سهام آسیا شبانه و پس از نشست شب گذشته FOMC و داده رسمی چین که نشان داد بخش کارخانه کاهش بیش از میزان اننظار در این ماه داشت، ترکیب شد. اثر دیگر بر تمایلات ریسک، لغو نشست ماه بعد APEC در شیلی بود که آمریکا و چین انتظار داشتند توافق تجاری خود را نهایی کنند(تایمز مالی).

🔸در آمریکا فدرال رزرو نرخ های بهره را حدود 25bp کاهش داد و طی بیانیه ای اعلام کرد که کمیته برای حفظ این صعود عمل خواهد کرد. فدرال رزرو مشخص کرد که کاهش نرخ بیشتر بعید است و به گفته ژروم پاول چندین منطقه قدرت در اقتصاد آمریکا وجود دارد. بارکلیز امسال انتظار یک کاهش 25bp دیگر را دارد.

🔹بانک ژاپن نرخ بهره را همانگونه که بازار انتظار داشت دررقم -10bp نگه داشت ولی فوروارد گایدانس (سیستم هدایت بی ثباتی در بازارها و مدیریت سیاست پولی) خود را تغییراتی داد که شفافیت آن نشان از کاهش نرخ در آینده دارد.

🔸در حوزه بازار ارز، دلارآمریکا در برابر سایر ارزها پس از اعلامیه فدرال رزرو و معامله شبانه و پایین شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بلومبرگ با رقم 0.3%، افت داشت. جفت ارز دلارآمریکا/ین ژاپن شبانه افت 0.2% داشت همچنانکه بانک ژاپن تغییر در رقم نرخ ها نداد. دلارنیوزلند صعود شبانه 0.5% داشت همراه با داده قوی تر دلار این کشور و معامله 0.3% بالاتر جفت ارز پوند/دلارآمریکا در برابر ضعف دلارآمریکا.

🔹در انگلیس پوند همچنان در محدوده باثباتی معامله شد پس از تصویب لایحه انتخابات سراسری در ماه دسامبر و جفت ارز پوند/دلارآمریکا بین 1.2852-1.2906 معامله شد(بلومبرگ). بارکلیز فرضیه فعلی خود را درمورد برکسیت تغییر داده است و اکنون انتظار خروج برنامه ریزی شده را از اتحادیه احتمال زیاد تا آخر ژانویه دارد.

🔸خبرهایی به بیرون درز کرده است که حزب برکسیت احتمالا در حال بررسی کنار گذاشتن صدها صندلی مجلس در تقویت حزب محافظه کار است و تا اینجا این خبر تأیید نشده است(تایمز مالی).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی