تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تلاش دوباره جانسون برای جلب حمایت پارلمان

دوشنبه, ۲۱ اکتبر ۲۰۱۹، ۰۲:۱۲ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

دوشنبه 21 اکتبر 2019

📗پوند بریتانیا با تأخیر در رأی گیری برکسیت تحت فشار است.

📘سهام آسیا با امیدهای دوباره در موضوع مذاکرات تجاری، حمایت میشود.

📕بازارها امروز روند پیشرفت برکسیت را از پارلمان انگلیس دنبال میکنند.

🖌🖌🖌🖌🖌

🔸جفت ارز پوند/دلارآمریکاپس از آرای پارلمان در پایان هفته شبانه معامله بسیار پایینی داشت از سقف 1.2960 به 1.2875 . اعضای پارلمان به نفع اصلاحیه الیور لتوین Oliver Letwin رأی دادند که به معنی این است که تدوین قانون مرتبط با برکسیت باید پیش از رأی گیری مهم در مورد توافق، موافقت شود. سپس جانسون برای توافق جدید خود با اتحادیه، روند را تا اوایل این هفته به تأخیر انداخت.

🔹نخست وزیر انگلیس مجبور شد متن درخواستی برای تمدید توافق به اتحادیه بنویسد با وجود گزارشاتی مبنی بر اینکه بحث بر این موضوع است که درخواست دیگری نباید وجود داشته باشد.

🔸امروز جانسون تلاش دیگری برای جلب حمایت پارلمان در موضوع توافق برکسیت خواهد داشت با طرح «رأی مهم»- که احتمالا سخنگوی پارلمان برکو Bercow به دلایلی که پیش از این بررسی شده است، رد میکند. در این صورت نخست وزیر در تلاش برای جلب آرای اکثریت در زمان اجرای مصوبه توافق است که در روز سه شنبه به رأی گذاشته می شود(تایمز مالی).

🔹به باور تیم پژوهشی ما ناکامی در جلب حمایت پارلمان برای توافق روی پوند فشار وارد میکند ولی این روند نزولی با توجه به سناریوهای جایگزین از جمله مذاکره بیشتر و حتی دور دوم همه پرسی ممکن است تاحدودی محدود باشد.

🔸سهام آسیا شبانه معامله بالایی داشت که ناشی از امیدهای تازه حول موضوع مذاکرات تجاری آمریکا/چین بوده است. به گفته معاون نخست وزیر چین در روز جمعه، پکن با آمریکا درمورد رشته ای از نگرانی ها گفت و گو میکند و به گفته ترامپ توافق تجاری در زمان نشست های همکاری اقتصادی آسیا- اقیانوسیه که در تاریخ 16-17 نوامبر برگزار می شود صورت خواهد گرفت.

🔹بارکلیز اعلامیه خود درمورد بیانیه پایان هفته فدرال رزرو را بازنگری کرد و اکنون منتظر کاهش حدودا 25bp نرخ از سوی فدرال در اکتبر و دسامبر است. بارکلیز شاهد ریسک نزولی چشم انداز آمریکا و کاهش تقاضای داخلی است که منجر به پیام تمایل به کاهش فدرال می شود.
انتخابات کانادا امروز برگزار می شود و حزب لیبرال نخست وزیر ترودو پس از چهار سال بر مسند قدرت نشستن، حمایت اکثریت خود را از دست می دهد. رأی گیری فعلی شانس حمایت از لیبرال ها را فقط 21% می داند(تایمز مالی).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۱۰/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی