تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار فارکس 21-25 اکتبر

يكشنبه, ۲۰ اکتبر ۲۰۱۹، ۱۰:۳۳ ق.ظ

☸️چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 21-25 اکتبر،2019

برکسیت تکانی به همه بازارها می دهد.

آخرین تصمیم گیری نرخ ماریو دراگی.

🖍🖍🖍🖍🖍

پس از یک هفته داستانی درمورد برکسیت و آرامش در حوزه معاملات، اکنون تمرکز روی قاره کهن است. ماریو دراگی در آخرین تصمیم گیری خود درمورد نرخ بهره چه خواهد کرد؟ در ادامه موارد برجسته هفته پیش رو را می آوریم.
نشانه های سازش در بروکسل- توافق برکسیت سرانجام پذیرفته شد. پوند صعود خود را ادامه داد و به بالاترین سقف طی 5ماه رسید باوجود این واقعیت که حزب اتحادیه دموکراتیک ایرلند شمالی(DUP) آن را رد کرد. بااین اخبار بازارها رشد داشتند. طرح اکنون برای تصویب در پارلمان است. داده ضعیف خرده فروشی آمریکا روی دلارفشار وارد کرد و روند نزولی در اقتصاد چین نگرانی های را در پی داشت.

شنبه 19 اکتبر 2019

🔗رأی پارلمان انگلیس درموضوع برکسیت: شنبه
پس از توافق انگلیس و اتحادیه اروپا اکنون نوبت پارلمان است تا رأی خود را صادر کند. درحال حاضر نخست وزیر این کشور در تلاش برای کسب آرای اکثریت است که همتای پیشین او ترزا می سه مرتبه از کسب آن بازماند. شمارش آرا بسیار دقیق است و در صورت تصویب، پوند احتمال جهش دارد ضمن اینکه تکانی به یورو، ارزهای کالایی و همچنین جفت دلارآمریکا/ین ژاپن میدهد تا رشد داشته باشند. عدم تصویب زمینه را برای انتخابات فراهم میکند ولی یک برکسیت سخت هم یک تصویر معکوس از حرکات ارزی است که در بالا شرح داده شد.

سه شنبه 22 اکتبر 2019

🔗انتخابات کانادا: دوشنبه. نتیجه آغاز روز سه شنبه.
نخست وزیر فعلی این کشور جاستین ترودو Justin Trudeau در پی دور دوم انتخابات کانادا(فدرال) در رأس دولت است و با نبردی نزدیک با رهبر حزب محافظه کار اندرو شیر Andrew Scheer مواجه است. احتمالا بازارها با کسب اکثریت آرا از سوی هردو رهبر از 338 صندلی پارلمان، سود خواهند بود. دلارکانادا درصورت ناکامی طرفین در کسب اکثریت آرا و حزب لیبرال جاستین ترودو همراه با حزب نئودموکراتیک چپ(NDP) برای اداره دولت، دچار آشفتگی می شود.

🔗وضعیت تجاری IFO آلمان: سه شنبه 8:00
اتاق فکر بزرگترین اقتصاد جهان به تازگی رشد جزئی تمایلات را پس از چندین ماه افت نشان داده است. نظرسنجی دقیق 7هزارنفری احتمالا همان نمره مشابه مشاهده شده در ماه سپتامبر را دارد: 94.6.

🔗فروش مسکن موجود آمریکا: سه شنبه 14:00
بیشتر معاملات بازار مسکن برای خانه های موجود و قدیمی است. حجم سالانه فروش در ماه اوت صعود تا رقم 5.49 میلیون داشت. احتمالا در ماه سپتامبر هم رقم رشد دیگری را شاهد باشیم. وضعیت بهبود پیدا کرده است.

پنجشنبه 24 اکتبر 2019

🔗PMI های حوزه یورو: 7:15(فرانسه)، 7:30(آلمان) و 8:00 منطقه یورو
شاخص های آینده نگر مدیران خرید مارکیت(PMIs) افت داشته است که این روند باعث نگرانی هایی درمورد رکود اقتصادی کامل شده است. بخش بسیار مهم تولید آلمان سخت ترین ضربه را داشته است با افت تا رقم 41.4 در ماه سپتامبر- درست زیر نمره 50 که مرز بین صعود و سقوط است. نگرانی مهم تر این است که بخش صنعتی هم بخش خدمات را پایین بکشد. داده PMI تولید منطقه در ماه سپتامبر به رقم 45.6 رسید درحالیکه بخش خدمات افت تا رقم 52 داشت. افت بیش از این نشان دهنده این است که ضعف اقتصادی به سه ماهه چهارم هم کشیده می شود.

🔗تصمیم گیری نرخ ECB: پنجشنبه 11:45، نشست خبری 12:30
بانک مرکزی اروپا احتمالا تغییری در برنامه سیاست نرخ خود در آخرین دیدار با ماریو دراگی نخواهد داد. ایشان در ماه سپتامبر در رأس تصمیم گیری جنجالی برای کاهش نرخ ها بود و همچنین بار دیگر برنامه خرید اوراق قرضه را باحجم 20بیلیون یورو در هرماه آغاز میکند که در اول نوامبر و با به روی کار آمدن کریستین لگارد Christine Lagarde آغاز می شود. آخرین نشست دراگی در ماه اکتبر احتمالا اختصاص دارد به دفاع از مشروعیت دراگی با تأکید بر اینکه او همواره در دفاع از ارز رایج« به انجام رساندن جسورانه کارها» را در نظر داشته است. موضوع مورد بحث ارزیابی های به روز اقتصادی-به ویژه پس از داده های PMI- خواهد بود.

🔗سفارشات کالاهای بادوام آمریکا: پنجشنبه 12:30
سرمایه گذاری یکی از ضعیف ترین موقعیت های اقتصادی بوده است و داده ماه سپتامبر، داده بسیار مهمی را برای GDP در سه ماهه سوم در اختیار خواهد گذاشت. هردو سفارشات هدلاین و core در ماه اوت صعود داشتند- اکنون ممکن است شاهد سقوط باشیم.

🔗فروش مسکن جدید آمریکا: پنجشنبه 14:00
درحالیکه بیشتر حجم فروش برای مسکن موجود است( قدیمی و مسکونی پیش از این) موارد جدید فعالیت اقتصادی بیشتری را باعث می شوند. ماه اوت ماه جهش در حجم فروش سالانه بود- 713هزار. احتمالا در گزارش ماه سپتامبر افت داشته باشیم.


تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۱۰/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی