تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

لغزش پوند/دلارآمریکا بین سود و زیان

جمعه, ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹، ۰۱:۲۸ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

جمعه 18 اکتبر 2019

📗لغزش پوند/دلارآمریکا بین سود و زیان.

📘 رشد اقتصاد چین با پایین ترین سرعت از سال 1992.

📕 انتظار می رود که بازارهای نوظهور ارز با بهبود تمایلات ریسک جهش داشته باشند.

🖍🖍🖍🖍🖍

🔹جفت ارز پوند/دلارآمریکا دیروز باتوجه به بی ثباتی در موضوع برکسیت، همچنان بین سود و زیان نوسان داشت. این جفت ارز پس از موافقت سران اتحادیه با طرح توافق برکسیت از سوی جانسون رئیس جمهور انگلیس، تا سقف 1.2990 بالا رفت. هرچند ارز پس از آن بیشتر صعود خود را ریتریس کرد و به کف 1.2758 رسید که این پس از سخنان حزب اتحادیه دموکراتیک ایرلند شمالی مبنی بر این بود که موافق این توافق نیست که همراه بود با از دست دادن 10 رأی درروز شنبه.

🔸بارکلیز از این نقطه انتظار سه مسیر ممکن را دارد؛ در صورت عدم تصویب توافق برکسیت در روز شنبه: یک توافق بازنگری شده دیگر، انتخابات سراسری یا احتمال دور دوم همه پرسی. تیم پژوهشی ما همچنان سناریوی اصلی خود را دارد و معتقد است که انگلستان اتحادیه را بدون توافق مذاکره شده در سه ماهه نخست 2020 ترک خواهد کرد.

🔹در حوزه داده ای، اقتصاد چین رشد حدودا 6% سالانه در سه ماهه سوم داشت که این پایین ترین سرعت از سال 1992 است و ناشی از تقاضای ملی ضعیف و تنش های تجاری آمریکا/چین. هرچند تولید صنعتی جهش داشت و بیش از انتظارات بازار بود.

🔸واکنش دلارآمریکا و CNH چین نسبتا صامت بود ولی این جفت ارز از کاهش اخیر به سمت بالا پیش رفتند و در این لحظه بالای 7.0800 معامله می شود.

🔹به گفته معاون رئیس جمهور آمریکا، کشورش و ترکیه یک توافق 5روزه آتش بس در سوریه را امضا کردند که بنابر آن مبارزان کُرد اجازه خروج(عقب نشینی) از مرز را دارند(بلومبرگ). همچنبن گزارش شد که آمریکا تحریم های جدیدی را روی کشور ترکیه اعمال نخواهد کرد و ترامپ از مجازات های اعلام شده در اوایل این هفته با(شرط) آتش بس پایدار در منطقه چشم پوشی خواهد کرد.

🔸با دستیابی به توافق برکسیت و کمتر شدن تنش های تجاری آمریکا/چین، بارکلیز انتظار دارد که بازارهای نوظهور ارز با بهبود تمایلات ریسک، بالا کشیده شوند. در حوزه بازارهای نوظهور، ارزهای مرکزی و شرق اروپا نیز احتمالا با توجه به ارتباطات تجاری با انگلیس/اتحادیه اروپا، بیشترین سود را می برند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۱۰/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی