تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

افت بخش زیادی از خرده فروشی های آمریکا

پنجشنبه, ۱۷ اکتبر ۲۰۱۹، ۰۱:۳۴ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

پنجشنبه 17 اکتبر 2019

📗جفت ارز پوند/دلارآمریکا دیروز معامله  بالایی داشت ولی امروز صبح ترکیب شد.

📘افت بخش زیادی از خرده فروشی های آمریکا طی هفت ماه.

📒جفت ارز دلاراسترالیا/آمریکا پس از گزارش مثبت بازار کارگری بالا می رود.

🖊🖊🖊🖊🖊

🔹جفت ارز پوند/دلارآمریکا دیروز معامله بالای 0.5% داشت و بالای 1.2800 بسته شد همچنانکه تمایلات مثبت برکسیت این جفت ارز را بالاتر میکشد. هرچند دیروز یک بازار مغشوش همراه با نوسان یک ماهه پوند/دلارآمریکا تا بالای 14.00% برای تقریبا تمام روز چهارشنبه بود. مذاکره کنندگان در بروکسل در تلاش برای تنظیم شرایط توافق بازنگری شده برکسیت پیش از نشست امروز اتحادیه اروپا بودند(تایمز مالی).

🔸پوند/دلارآمریکا در آغازین ساعات بازار امروز صبح و پس از گزارشی مبنی بر اینکه حزب اتحادیه دموکرات های ایرلندشمالی احتمالا از طرح اخیر در موضوع رضایت در مورد مرز گمرکی حمایت نمیکند به پایین کشیده شد. مبارزه جانسون برای جلب حمایت این حزب یک نقطه بسیار مهم در مذاکرات است(بلومبرگ).

🔹سهام جهانیهمراه با معامله بسیار پایین سهام آمریکا پس از افت بخش زیادی از خرده فروشی این کشور طی هفت ماه ترکیب شد . خرده فروشی هدلاین افت ماهانه 0.3% و خرده فروشی core معامله فلت داشت. این نتیجه یکی می شود با بازنگری های نزولی در گزارش ماه جولای که پیگیری رقم GDP سه ماهه تیم پژوهشی ما را حدود 0.1 تا رقم سه ماهه 1.4% پایین آورد.

🔸در موضوع مذاکرات تجاری چین/آمریکا، گزارشی از بلومبرگ آمده است که وزیر خزانه داری آمریکا منوچین دعوتی از سوی کشور چین برای گفت و گوهای تجاری دریافت نکرده است. این وضعیت به دنبال تهدید به مقابل به مثل از سوی وزیر امور خارجه چین درمورد لایحه حمایتی آمریکا از معترضان هنگ کنگ است. در امور روابط آمریکا، به گفته پمپئو وزیر امورخارجه این کشور هدف سفر او و معاون رئیس جمهور آمریکا به ترکیه حفظ آتش بس در سوریه است.

🔹جفت دلاراسترالیا/آمریکا پس از گزارش دولتی که نشان داد نرخ بیکاری افت غیرمنتظره تا رقم 5.2% داشت، 0.5% بالاتر رفت. اقتصاد استرالیا در ماه سپتامبر 14هزار و700 اشتغال زایی داشت که همسو با رقم توافقی بازار بلومبرگ بوده است. تیم پژوهشی ما پیش بینی خود را برای کاهش 25bp نرخ رسمی نقدینگی OCR از نوامبر امسال تا سه ماهه نخست 2020 تغییر داد(به تأخیر انداخت).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۱۰/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی