تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چین آمریکا را تهدید به مقابله به مثل کرد

چهارشنبه, ۱۶ اکتبر ۲۰۱۹، ۰۱:۴۷ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

چهارشنبه 16 اکتبر 2019

📗جفت ارز پوند/دلارآمریکا با اخبار مثبت درمورد برکسیت، به رقم 1.2800 می رسد.

📕وزیر امور خارجه چین آمریکا را درمورد لایحه تصویبی اش تهدید به مقابله به مثل کرد.

📘دلارآمریکا/لیرترکیه پس از اتهام هالک بانک ترکیه، تابالای 5.93 معامله می شود.

📌📌📌📌📌

🔸جفت ارز پوند/دلارآمریکا اواخر روز گذشته و پس از گزارشی مبنی بر اینکه مذاکره کنندگان انگلیس به پیش نویس توافق برکسیت نزدیک می شوند، تا سقف 5ماه 1.2800 صعود کرد. این جفت ارز همچنان با وجود پیشرفت اندک جانسون در مذاکره با حزب اتحادیه دموکرات های ایرلند شمالی در موضوع پرداخت نقدی به منطقه که در آن اتحادیه حزب دموکرات های انگلیس گفت « وقفه همچنان پابرجاست و نیاز به کار بیشتری است»، نزدیک به سقف معامله می شود.

🔹باوجود احتمال توافق بالا در هفته گذشته، بارکلیز مبنای بدون توافق را در پیش بینی خود تغییر نداده است. به باور ایشان، تمدید مهلت به احتمال زیاد نتیجه کوتاه مدت آن خواهد بود.

🔸در موضوع مذاکرات تجاری چین/آمریکا، به گفته وزیر امور خارجه چین، دولت قطعا مخالف تلاش کنگره آمریکا برای تصویب حمایت از تظاهرکنندگان در هنگ کنگ است و تهدید کرد که درصورت قانونی شدن این لایحه در آمریکا، مقابل به مثل خواهد کرد(تایمز مالی). تیم پژوهشی ما اندیکاتور تنش تجاری این دو کشور را شبانه منتشر کردند و فرض را براین گذاشتند که بازار فعلی بر احتمال انجام این توافق با درصد 29.6% اشاره میکند.

🔹به گفته باسکند Bascand معاون رزرو بانک نیوزلند شانس منطقی برای یک کاهش نرخ دیگر جهت تقویت رشد اقتصادی و تورم در منظقه وجود دارد. این سخنان اثر بسیار بیشتری روی گزارش تورم گذاشت و فراتر از میزان انتظار بود. جفت ارز دلارنیوزلند/ آمریکا تا زیر 0.6280 افت 0.4% داشت(بلومبرگ).

🔸در حوزه بازارهای نوظهور، جفت ارز دلارآمریکا/لیرترکیه پس از اتهام هالک بانک ترکیه از سوی دادستان های فدرال رزرو آمریکا درمورد کلاهبرداری، پولشویی و نقض تحریم های آمریکا علیه ایران، تا بالای 5.9300 معامله شد. پیشروی های ترکیه/سوریه همچنان با پیش بردن تمایلات در منطقه ادامه دارد همراه با تمرکز روی نشست فردای معاون رئیس جمهور آمریکا و ترکیه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی