تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بارنیر: توافق برکسیت این هفته ممکن است

سه شنبه, ۱۵ اکتبر ۲۰۱۹، ۰۱:۳۱ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 15 اکتبر 2019

📘نوسان و افزایش شدید پوند/دلارآمریکا در بازار امروز صبح با سخنانی از سوی بارنیر.

📗 اعمال تحریم ها علیه ترکیه از سوی آمریکا.

📒 انتظار می رود بانک کره با گزارش کاهش، شبانه نرخ ها را پایین بیاورد.

⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️

🔹جفت ارز پوند/دلارآمریکا دیروز بازار پرنوسانی داشت و در مرز صعود و زیان شناور بود ضمن معامله از سقف 1.2650 به کف  1.2516 درروز. این جفت ارز شبانه و پس از معامله زیر 1.2560 و گزارشی از روزنامه تلگراف افزایش شدید 0.6% تا بالای 1.2600 داشت .

🔹پوند/دلارآمریکا امروز صبح و پس از سخنان بارنیر درمورد اینکه توافق برکسیت این هفته ممکن است، صعود تا بالای 1.2670 داشت. تمرکز اکنون درمورد این است که ایا این توافق در نشستی که روز پنجشنبه  در اتحادیه اروپا آغاز می شود، صورت میگیرد یا خیر.

🔸در مقاله این روزنامه اشاره شد که به گفته منابعی در بروکسل و لندن، مذاکرات در پی راه حل ممکن درمورد مسئله مرز گمرکی ایرلند در گفت و گوهای برکسیت هستند. جانسون نشست امروز کابینه را به منظور جلوگیری از فاش شدن احتمالی مذاکرات لغوکرد(بلومبرگ).

🔸سهام آمریکا و آسیا با بررسی گام های بعدی مذاکرات تجاری چین/آمریکا از سوی سرمایه گذاران، ترکیب شد. منوچین وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد که در صورت خودداری پکن از امضای توافق محدود که از سوی ترامپ هفته گذشته مطرح شد، کاخ سفید دور جدیدی از تعرفه ها را برای 156بیلیون دلار از کالاهای چینی در تاریخ 15 دسامبر اعمال میکند(تایمز مالی).

🔹ترامپ با پیشروی ارتش ترکیه به سوریه، تحریم های جدیدی را درمورد آن اعمال کرد. دولت آمریکا سه نفر از وزرای ترکیه را تحریم کرد و تعرفه استیل را تا 50% افزایش داد. معامله گران ما اشاره میکنند که این تحریم ها سبک تر از انتظارات بازار است و دلارآمریکا/لیرترکیه تا زیر 5.8800 معامله شد.

🔸در بازارهای نوظهور، بارکلیز انتظار دارد که بانک کره نرخ بهره خود را بار دیگرحدود 25bp در ساعت 2:00بامداد فردا به وقت گرینویچ پایین بیاورد. این حرکت نرخ را به رقم 1.25% می رساند که دوباره زیر رقم کاهشی در سال 2016 است. بارکلیز انتظار دارد که تصمیم گیری کاهش نرخ دوبخشی شود(6:1) و بر این باور هستند که ریاست بانک احتمالا به این موضوع اشاره میکند که جای بیشتری برای کاهش هم وجود دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۱۰/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی